Verkoop diamant gebouwen.

Wil je bij de verkoop van diamant / evenement gebouwen een aantal diamanten terug krijgen?

  • Ja

    Stemmen: 21 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Dit idee heeft eerlijk een meerderheid van 75% gehaald, als het idee niet insteming
te brengen is, had het niet gewoon bij de lijst horen te staan van ideeën & suggesties
die niet voorgesteld kunnen worden? Zal heel wat bespaart hebben.:cool: of heb je dit
als respons gekregen bij Inno?
De lijst met niet voor te stellen ideeën is een verzameling van ideeën die hier met enige regelmaat voorkomen. Als hier een volledige lijst neergezet zou moeten worden van alle ideeën die ooit door Innogames zijn voorgesteld dan is het overzicht weg, terwijl het juist om de meest voorgestelde ideeën gaat.

Zou kunnen, maar bij het herfst evenement krijgen we straks een kit om evenementsgebouwen terug in je inventaris te plaatsen. Die is ook al vaker afgewezen. Bovendien hebben jullie zelf al eens aangegeven dat ook meespeelt hoe vaak een idee aangedragen wordt, dus doorgeven maar lijkt mij.
Bij sommige ideeën klopt dat inderdaad. Vooral voor ideeën die nog ergens op de plank liggen kan het handig zijn dit nogmaals door te geven. Sommige ideeën zijn echter simpelweg afgekeurd met een bepaalde reden waardoor nogmaals indienen geen zin meer heeft.

Beetje jammer dan wel dat dit niet direct bekend gemaakt wordt. Dit idee staat er nu al 14 dagen. Discussie geweest, poll op gezet en mensen hebben gestemd. Allemaal voor niets dus. :(
Ik heb zelf geen toegang tot de lijst met doorgegeven/afgekeurde ideeën. Voor Leones of ThaMartin is het geen doen om naast alle andere taken ook nog elk idee vóór discussie te controleren of deze al doorgegeven is. Zo kan het dus heel af en toe voorkomen dat een topic helaas wel loopt, maar er vervolgens niets mee gedaan wordt.

Mja beetje hoop voor niks :|
Het is in ieder geval nu bekend geworden, in plaats van doorgegeven en de volgende keer dat iemand erom vroeg, over een jaar, aangegeven dat het niets gaat worden.

Excuus voor het ongemak, maar helaas is het niet anders.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik verwijt jullie ook niets, want jullie besteden al heel veel vrije tijd hieraan. Vat het dus ook niet verkeerd
op, het geeft gewoon een raar gevoel dat het achteraf niet in stemming gebracht kon worden. Zo van het
had kunnen voorkomen worden, maar ja dit is een typisch geval van een vis die door de mazen van het net
is geglipt.
De lijst met niet voor te stellen ideeën is een verzameling van ideeën die hier met enige regelmaat voorkomen. Als hier een volledige lijst neergezet zou moeten worden van alle ideeën die ooit door Innogames zijn voorgesteld dan is het overzicht weg, terwijl het juist om de meest voorgestelde ideeën gaat.
Bij niet voor te stellen ideeën en suggesties staat ook geen hele uitgewerkte voorbeelden,
maar onderwerpen waarover geen ideeën/suggesties gedaan kan worden. Ik begrijp wel je punt,
als elk overkoepelend onderwerp dat niet voor te stellen is benoemd wordt, is dat een reusachtig
lange lijst dat niet alleen oceanen tijd kost om te maken, maar ook ervoor zorgt dat we door
de bomen het bos niet meer zien.

Toch bedankt dat jullie het ons laten weten.:) Het is niet fijn om dit soort slecht nieuws achteraf
te horen, maar wel goed dat jullie het ons laten weten.

Ps. een niet van de niet voor te stellen ideeën/suggesties kan van de lijst (spoilers):
Terugplaatsen van gebouwen in inventaris
Zie een aankondiging van beta, niet op klikken als je niet wilt weten wat nog komen gaat aub.

Heb even spoiler gebruikt, zodat mensen die (nog) niet willen weten welk niet voor te stellen idee/suggestie
er toch aankomt.
 

DeletedUser

Guest
Om het duidelijk te houden plaats ik dit idee nu in het afgekeurde forum.
 
Bovenaan