Verjaardagsbonus maar in 1 wereld?

Vandaag kreeg ik de melding dat er leuke bonussen zijn i.v.m. de verjaardag van FoE. Deze melding kreeg ik alleen in East Nagach. In mijn andere wereld (Arvahal) kreeg ik deze niet, en dus ook de bonussen niet. Is er een limiet voor 1 wereld?
 

DeletedUser12695

Guest
je krijgt de bonus maar op 1 wereld en dat is de wereld die je het eerste hebt geopend. :)
 

DeletedUser11238

Guest
hey, kan me iemand zeggen waar je het antwoord op verjaardag-puzzel moet plaaten ?
 

DeletedUser12695

Guest
Wij wisten dit ook niet van te voren helaas. Maar zie het als een cadeautje/extraatje die je gehad hebt, en hebt kunnen benutten op een andere wereld dan je misschien wou, maar nog steeds blijft het een leuk iets om gehad te hebben.
 

DeletedUser6877

Guest
Een leuk iets is een mening, geen feit. En het is geen antwoord op de vraag van Dirty Harry. Hoe kan het bestaan dat een moderator dit niet weet?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het deel dat het slechts op 1 wereld actief was is vooraf inderdaad niet naar ons communiceerd, helaas. We zullen er zeker voor zorgen dat dat in de toekomst wel gebeurt zodat we spelers hier ook vooraf duidelijk over kunnen inlichten.
 

DeletedUser6803

Guest
Ik laat me verrassen, eerdere ervaringen wijzen uit dat er niet snel geleerd wordt van eerdere fouten en bugs
 
Bovenaan