Verjaardag bonus

Vandaag krijgt iedereen die intense bonussen gratis op het moment dat je inlogt; echter op mobiel logt ie automatisch in op je laatste wereld. Als dit niet de wereld is waarop je de bonus wilt heb je pech. Je kan niet zeggen “nu even niet”. Dus nu heb ik op de wereld waar deze bonussen nuttig zouden zijn ze niet, en op de wereld waar ze eigenlijk geen nut hebben wel. Beetje jammer; andere wereld had zo erg fijn kunnen groeien....
 

DeletedUser11350

Guest
wat als je ze niet direct genomen hebt? ik heb geen geactiveerd maar kan ze ook niet meer terug vinden.
 

Tigertjheu

Actief lid
Worden direct geactiveerd, wat een feestje is het of niet...?
Iets als ik geef iedereen op mijn feestje een zak snoep maar ze moeten het direct opeten, een goede gastheer zijn is het niet.
 

DeletedUser11632

Guest
Hier hetzelfde. Start de app op mijn tablet in de wereld waar ik er niks aan heb. Beetje knullig allemaal.
 

Biervent

Actief lid
Ach ja, als pc speler vind ik het dan wel weer leuk als telefoon spelers genaaid worden. Ik heb zowiezo al niet zo fijn gevoel bij mensen die continu afgeleid worden door hun telefoon, zeker niet tijdens werktijd, waarbij zij dan weer vinden dat het toch maar moet kunnen.
 
Als je op een wereld aan het spelen was op pc is hij ook gewoon op die wereld aan gegaan heb ik gehoord van gildeleden.... dus die waren ook niet gecharmeerd
 

Seconddream

Actief lid
Nu lees ik enkele klachten over dat het niet zou zijn aangekondigd maar dat was het precies wel.
Ik citeer "Hou er rekening mee dat de bonus slechts op 1 wereld geaccepteerd kan worden, log dus in op de wereld waarop je ze wil ontvangen!" einde citaat.
Dat stond in de aankondiging die iedereen heeft gekregen,
 
Dit is zeker waar, echter is er op mobiel niet altijd de mogelijkheid OM te kiezen op welke wereld je inlogt. Dat is het probleem. Als mijn laatste wereld niet de wereld is waar ik die bonus wil, dan heb ik gewoon pech.
 

Felair

Actief lid
Dit is zeker waar, echter is er op mobiel niet altijd de mogelijkheid OM te kiezen op welke wereld je inlogt. Dat is het probleem. Als mijn laatste wereld niet de wereld is waar ik die bonus wil, dan heb ik gewoon pech.
Jawel hoor gewoon in het spel op de terug knop drukken en dan afmelden kiezen en uit de app gaan. Zo werkt het op mijn Android telefoon.
Volgende keer dat je dan start moet eerst aanmelden maar de gegevens worden toch opgeslagen en dan kan je dus wel kiezen welke wereld je binnengaat.
 

Seconddream

Actief lid
Dan moet je wel snel zijn, via de app is idd niet handig.
Helemaal machteloos ben je niet aangezien de aankondiging ruim op tijd was verzonden, voor die tijd ( 10:30 ) had je beter even kunnen uitloggen/afmelden.
Maar ik kan me voorstellen dat je er niet aan denkt.
 
Ik dacht dat de bonussen 24 uur actief zouden blijven...
Het was bij mij gister iets na 10.30 geactiveerd en toen ik zonet mijn productie ging ophalen was het niet meer actief. Beetje jammer dit.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik dacht dat de bonussen 24 uur actief zouden blijven...
Het was bij mij gister iets na 10.30 geactiveerd en toen ik zonet mijn productie ging ophalen was het niet meer actief. Beetje jammer dit.

Bonus is nog steeds actief, misschien op een andere spelwereld geactiveerd?
Anders ff ticket naar support sturen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik dacht dat de bonussen 24 uur actief zouden blijven...
Het was bij mij gister iets na 10.30 geactiveerd en toen ik zonet mijn productie ging ophalen was het niet meer actief. Beetje jammer dit.
De bonussen waren, en zijn momenteel, nog prima actief voor jou op Fel Dranghyr.
 
Bovenaan