Verdeler optie

  • Topicstarter aeschylus 24 de slimme
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
@ quib,
ik ga voorbij aan je eerste 2 punten omdat ze niets toevoegen en niet onderbouwd zijn.

3e punt: iedereen heeft recht om het spelletje te spelen en te participeren in het spel. zij tellen ook mee. je kan ze niet wegschoffelen. dat wordt daar bedoeld met recht hebben. er werd daarvoor een opmerking geplaatst dat suggereerde dat die spelers niet toe doen in het spel

4e punt: ontkennen zonder argument is niet deugdelijk.

5e punt: dat is voor sl8yer bedoeld omdat hij veronderstelde dat ik misbruik/het me gemakkelijk zou maken met mijn idee en lui was om het spelletje te spelen. dat klopt niet, zowel niet omdat ik niet zover ben voor level 10 ev als dat ik helemaal net begin. speel het al een jaartje ongeveer. heb de GGs die ik wil zetten al allemaal dus jouw argument daar klopt ook niet

6e punt: een sprekershoek geeft inderdaad enkel aanval. daar heb je gelijk. maar dat veranderd mijn standpunt en argumentatie context van het verhaal niet

7e punt: zie mijn eind/tussenconclusie voor het antwoord. val in herhaling

8e punt: een verdeler verkopen bedoel ik niet als speler verkopen. maar dat foe het kan verkopen, zoals ze het ook doen met andere gebouwen, etc. aub in juiste context plaatsen

9e punt: ik speel het ongeveer een jaartje en vrij actief. ik ben bekend met het spel. dus niet dingen suggereren die niet kloppen. ik ben wel geen topspeler met een arc op niv 80 e.v. en met komt met een inhoudelijke redenatie was voor sl8yer bedoeld. snap niet waarom jij ineens er tussen in springt.

ps: ik ben niet lang lid bij het forum en ken jullie allemaal niet, maar verwacht wel een integere discussie en niet een waarmee je bekenden op het forum indekt.

(ik zie nogmaals dat de discussie verschuift van het onderwerp naar de persoon. dat doet sl8yer om gelijk te proberen krijgen maar nu ook jij Quib. jullie veronderstellen bepaalde dingen over mij en presenteren dat als een argument, terwijl de discussie over het onderwerp moet gaan )

mvg AE24
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ sl8yer

indien je in een gilde speelt heb je arcen en sw spelers uit verschillende tp en een GE doe je enkel in een gilde niet in je eentje. dat weet jij ook donders goed, maar wil het niet op die manier zien omdat je bezig bent met iets anders ('slayeren') dan een goede discussie te voeren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit vergt enorm veel tijd van mij. had gehoopt op een inhoudelijke waardevolle discussie. Maar ben meer bezig met mezelf aan het verdedigen (tegen 'slayeraars') dan dat ik het idee verdedig. Ik wil tot slot Stefan III en mcsp danken voor hun bijdrage (goede tegenargumenten en bepaalde dingen die veranderd kunnen worden aan het idee) en sluit mijn bijdrage af. Ik kan niet elke dag uren zitten discussiëren over (bewust zo opgevat) niet relevante/verkeerd opgevatte/buiten context geplaatste meningen. Mocht iemand het idee leuk vinden en oppakken, dan graag. Het is nog steeds een verdedigbaar idee, maar natuurlijk schort het een en ander aan. dat hebben ook Stefan II en mcsp aangetoond.
ps: naastenliefde zou je goed doen sl8yer (en zn forum mattie(s) )

Mvg AE24
 

DeletedUser

Guest
@ sl8yer

indien je in een gilde speelt heb je arcen en sw spelers uit verschillende tp en een GE doe je enkel in een gilde niet in je eentje. dat weet jij ook donders goed, maar wil het niet op die manier zien omdat je bezig bent met iets anders ('slayeren') dan een goede discussie te voeren

En jij denkt werkelijk dat ieder gilde zo uitgebalanceerd is, dat die Arc net zo veel waarde heeft als voor GvG? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Lees het feedbacktopic GE even zou ik zeggen. Kan je wel wat wijzer van worden.

Ik kan niet elke dag uren zitten discussiëren over (bewust zo opgevat) niet relevante/verkeerd opgevatte/buiten context geplaatste meningen.

Sorry, ik kan het iedere keer in 5 minuten af. Wist niet dat het jou zo veel moeite kostte :(
 

Mr.Quib

Actief lid
ik ga voorbij aan je eerste 2 punten omdat ze niets toevoegen en niet onderbouwd zijn.
Je hebt nogal de neiging om argumenten die jou niet uitkomen te negeren.

dus niet dingen suggereren die niet kloppen
Mijn excuses. Ik ben uitgegaan van jouw account op B, daar zit je in VME en heb je alleen een SW staan, vandaar.

snap niet waarom jij ineens er tussen in springt.
Dit is een openbaar forum. Jij post een idee, ik reageer daar op.

ps: ik ben niet lang lid bij het forum en ken jullie allemaal niet, maar verwacht wel een integere discussie en niet een waarmee je bekenden op het forum indekt.
Jij doet nu allerlei aannames over mij en sl8yer, jammer dat je het nu persoonlijk moet gaan maken. Ik hoef helemaal niemand in te dekken, mensen hier zijn prima in staat hun eigen zaakjes te regelen. Dat mijn mening nu overeen komt met een van hun zegt daar verder niks over.

(ik zie nogmaals dat de discussie verschuift van het onderwerp naar de persoon. dat doet sl8yer om gelijk te proberen krijgen maar nu ook jij Quib. jullie veronderstellen bepaalde dingen over mij en presenteren dat als een argument, terwijl de discussie over het onderwerp moet gaan )
De discussie gaat over het onderwerp. Ik reageer inhoudelijk op al je stellingen, helaas neem jij het erg persoonlijk op en zie je alle kritiek als een aanval op jou.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6877

Guest
waarde medeforumgenoten,

Het zoveelste idee om foe makkelijker te maken, terwijl het nou niet echt moeilijk is. Doe eens wat moeite om te krijgen wat je wilt hebben. Uit de generatie denk ik die alles aangewaaid heeft gekregen. :confused:
 
Bovenaan