Verdedigende legers

DeletedUser

Guest
Klopt het dat verdedigende legers (dus als een andere speler jou aanvalt) nooit dood blijven, maar na het gevecht gewoon weer vol leven zijn?
 

DeletedUser326

Guest
het zijn maar 2 speervechters, niet echt iets om je druk over te maken lijkt me ;)
je krijgt er immers ook weer punten voor.
 

DeletedUser

Guest
Die 2 speervechter is dan wel iemand die geen verdediging heeft ingesteld. Bij mij staan er altijd 8 troepen in verdediging en dat zijn dan ook geen gewone speervechters :p
 

DeletedUser199

Guest
Even een ander vraagje tussendoor,

Krijg je punten als je wint in de verdediging?
 

DeletedUser234

Guest
Volgens mij niet.

Je krijgt wel punten als je verliest tijdens je aanval. Alleen zegt hij het niet, maar als je je punten in de toren bekijkt zie je dat je als je hebt verloren tijdens de aanval toch punten hebt bijgekregen voor de verslagen tegenstanders. Je moet wel tenminste 1 iemand hebben afgemaakt natuurlijk. lol
 

DeletedUser153

Guest
Even een ander vraagje tussendoor,

Krijg je punten als je wint in de verdediging?

jah, je krijgt punten voor verdedigen.
ook als ze surrenderen,

op deze manier staat bij mij 1 iemand op de 2de plek in t toernooit met maar 10 gevechten en toch 6000 punten, terwijl ik over de 100 gevechten zit en nu pas 12k heb ;P
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die 10 gevechten voor 6000 punten zijn normaal, net als uw 100 gevechten voor 12.000 punten. Per gevecht krijg je punten, aan jouw punten vs aantallen te zien val je blijkbaar vooral spelers aan en die hebben dan meestal 2 speermannetjes in verdediging staan (standaard) en daar krijg je dan rond de 200 punten voor per gevecht. De andere speler die valt geen spelers aan maar provincies, daar staan dan bv. 6 of meer troepen van een ander tijdperk en zo'n gevecht levert je meteen veel meer punten op.

Hoe meer troepen er overleven of hoe minder gewonden hoe meer punten dus als je goed vecht haal je veel punten binnen. Als je natuurlijk telkens maar met 1 mannetje amper overleeft heb je weinig punten.
 

DeletedUser256

Guest
Die 10 gevechten voor 6000 punten zijn normaal, net als uw 100 gevechten voor 12.000 punten. Per gevecht krijg je punten, aan jouw punten vs aantallen te zien val je blijkbaar vooral spelers aan en die hebben dan meestal 2 speermannetjes in verdediging staan (standaard) en daar krijg je dan rond de 200 punten voor per gevecht. De andere speler die valt geen spelers aan maar provincies, daar staan dan bv. 6 of meer troepen van een ander tijdperk en zo'n gevecht levert je meteen veel meer punten op.

Zeer netjes uitgelegd nu snappen de meesten het wel.

Hoe meer troepen er overleven of hoe minder gewonden hoe meer punten dus als je goed vecht haal je veel punten binnen. Als je natuurlijk telkens maar met 1 mannetje amper overleeft heb je weinig punten.

Zeer netjes uitgelegd nu snappen de meesten het wel.
 
Bovenaan