Veldindicatie op de tablet

DeletedUser3120

Guest
Bij de PC kan je door met je muis over de velden heen te gaan zieb wat het precies is. Op de tablet ontbreekt die mogelijkheid en het is niet altijd meteen helemaal duidelijk met welk terrein we te maken hebben. Bij mij heeft dat er wel eens toe geleid dat mijn hoovertanks bijvoorbeeld opeens zichtbaar bleken.

Ik dacht daarom dat het handig zou zijn (in ieder geval op de tablet) als elk hexagon ook een letter (of twee) meekrijgt die aangeeft wat voor een soort terrein het is. Bijvoorbeeld

V = vlakte
Bo = bos
He = Heuvel
Be = bergen
Hu = huis
P = Puin
M = Moeras
enz.

pbz9v.jpg


Ik zie geen nadelen, behalve dat dit misschien voor elke taal apart gedaan zou moeten worden (maar je zou ook overal de engelse versie kunnen gebruiken, als het maar ergens verklaard wordt wat wat is).
 

DeletedUser

Guest
Ze werken er al aan om functies die op de PC voporkomen ook naar de app te brengen en vice versa. Je idee is goed, maar eigenlijk dus overbodig.
 

DeletedUser3120

Guest
Ze werken er al aan om functies die op de PC voorkomen ook naar de app te brengen en vice versa. Je idee is goed, maar eigenlijk dus overbodig.

Blij dat je het idee in principe goed vindt. Ik kan me voorstellen dat dit sneller en makkelijker te implementeren is dan om de PC functionaliteit naar de tablet over te brengen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3120

Guest
Er worden weer polls geplaatst zie ik, zullen we hier dan ook een poll op gooien?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Op de app is het al redelijk duidelijk te zien, hoewel we de weergave nog willen verbeteren zal het in ieder geval niet door letters op de velden gebeuren. Toch bedankt voor je voorstel.
 
Bovenaan