Vastlopen verhaalmissie?

Hoi,

Ik heb zo de gewoonte om in de techtree onnodige (meestal doodlopende) techs niet te onderzoeken. Nu zit ik in SAM en de verhaalmissie vraagt om 3 modulaire huizen te bouwen (op Mars). Daarvoor zou ik 'herbruikbaar meubilair' moeten onderzoeken. Nu is deze tech niet doodlopend maar wel onnodig om verder te gaan richting SAAB. Eens ik SAAB bereik (en mijn Marskolonie verlies) kan ik de verhaalmissie niet meer voltooien. Loopt hij dan 'vast'? Nu is de simpele oplossing om gewoon die tech te onderzoeken, maar het kan in theorie toch zomaar gebeuren? Of zie ik dat ergens verkeerd?
 

Graecus 002

Actief lid
Dit vind ik wel een interessante. Normaal gezien zal een missie die je niet (meer) kan voltooien automatisch opgelost zijn en krijg je je beloning. Dat is zo als je de GE al uit hebt of als je niet meer verder kan op de kaart. Ook als je bv. 3 sectoren moet onderhandelen voor een provincie en je doet ze allemaal met vechten (dus je kan niet meer handelen) is de missie voltooid.
Ik denk dus dat dat hetzelfde zal zijn met jou missie als je naar saab gaat.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je "Eigendomspatenten voor Mars" hebt onderzocht zal je deze missie ook kunnen voltooien.
 
Bovenaan