vakantieregels

DeletedUser

Guest
4.7 Indien InnoGames vermoedt dat derden kennis hebben gekregen van toegangsgegevens, heeft zij het recht, maar is zij niet verplicht, om zonder voorafgaande mededeling de toegangsgegevens te wijzigen of de account te blokkeren. InnoGames zal de gebruiker daarvan onmiddellijk op de hoogte brengen en hem op verzoek binnen een redelijke termijn nieuwe toegangsgegevens sturen.

Dit heb ik even hier geplaatst. Nu is het zo, dat ik een drietal keer per jaar, mijn familie in Polen bezoek. Meestal gedurende 1 week, soms wat langer. Ook daar hebben ze computers en ik maak daar dan ook gebruik van. Vanzelfsprekend gebeurt dit via Poolse providers. Wat zal er gebeuren, indien ik dagelijks minstens eenmaal op dit spel inlog tijdens mijn verblijf?
 

DeletedUser

Guest
Met derden wordt bedoelt andere bedrijven zoals reclamebureaus.
Er is totaal geen probleem als jij daar inlogt op dit spel.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is niet zo blastors. Derden zijn anderen. Je hebt de eerste partij, dat ben jij, de tweede partij, dat is Innogames (eerste en tweede kunnen ook omgedraaid zijn), en dan heb je derden, dat is de rest ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Dat is niet zo blastors. Derden zijn anderen. Je hebt de eerste partij, dat ben jij, de tweede partij, dat is Innogames (eerste en tweed kunnen ook omgedraaid zijn), en dan heb je derden, dat is de rest ;)

Ik zie nog altijd niet in waarom het een probleem zou zijn als je in Polen zou inloggen?
 

DeletedUser

Guest
Er is alleen een ''probleem'' als je Poolse familie ook een account heeft. Maar dat lijkt me niet het geval, dus is er geen probleem.
 

DeletedUser

Guest
InnoGames is niet helemaal achterlijk, ze hebben ervaring met TW, Grepolis en nog een aantal andere spellen. In die tijd hebben ze genoeg methodes ontwikkeld om te achterhalen of wij dezelfde persoon zijn (heb medelijden met onze privacy), dus je zal gewoon in Polen kunnen spelen. Maar als je om tien uur in Groningen inlogt en een half uur later ergens in Polen dan gaan ze zich toch wel afvragen of jij wel dezelfde persoon bent.
 

DeletedUser

Guest
InnoGames is niet helemaal achterlijk, ze hebben ervaring met TW, Grepolis en nog een aantal andere spellen. In die tijd hebben ze genoeg methodes ontwikkeld om te achterhalen of wij dezelfde persoon zijn (heb medelijden met onze privacy), dus je zal gewoon in Polen kunnen spelen. Maar als je om tien uur in Groningen inlogt en een half uur later ergens in Polen dan gaan ze zich toch wel afvragen of jij wel dezelfde persoon bent.

Bedankt, dat wou ik net zeggen<3
 
Bovenaan