tool FOE-helper

squirrel

Actief lid
Zag ook reddit een draadje van een van de ontwikkelaars voorbij komen die aan het pijlen was of ook mensen met enkel foe helper een ban hadden opgelopen maar het lijkt er niet op.

Yep, een gildelid bij ons, enkel FOE helper, verder niets, ban was iets van rond een dag ongeveer. Heb in elk geval in gilde tip gegeven die handelshulp voor de zekerheid uit te laten zetten en zelf maar verwijdert, geen overbodige risico's om iets dat ik enkel gebruik voor wat optelsommetjes waar ik eigenlijk te lui voor ben, dan maar de rekenmachine erbij..
 

nietje52

Actief lid
Even voor mij knaagdier; bedoelen we nu de ONDERhandelingshulp (die is aangepast zodat hij niet meer in de GSP werkt, of de markthulp die pas nieuw is?
In beide gevallen weet ik niet welke optelsommetjes je bedoelt maar misschien had ik het fijne er nog niet van begrepen.

Oh je hebt de hele app verwijderd en nu moet je zelf weer 1.9 uitrekenen bedoel je dat?
 

squirrel

Actief lid
Even voor mij knaagdier; bedoelen we nu de ONDERhandelingshulp (die is aangepast zodat hij niet meer in de GSP werkt, of de markthulp die pas nieuw is?
In beide gevallen weet ik niet welke optelsommetjes je bedoelt maar misschien had ik het fijne er nog niet van begrepen.

Oh je hebt de hele app verwijderd en nu moet je zelf weer 1.9 uitrekenen bedoel je dat?
Hallo Nietje,
En mis je me al een beetje in t gilde ;)

En ik bedoel idd de nieuwe markthulp, de warmte maakt me nog blonder dan ik van nature al ben ;)

Ik gebruikte de tool vooral voor mijn totale fp bezit en hoeveel ik totaal aan daginning had qua munten en productie, nu moet ik dat stukje weer zelf uitrekenen, bijna niet te doen helaas....
 
een van onze leden krijgt ook een ban voor gebruiken van FOE-helper, maar hij weet niet waar het aan zou liggen gezien hij alleen die heeft geinstalleerd. Ik heb nu gezegd dat hij markt uit moet zetten
 

SonnyWeg

Actief lid
een van onze leden krijgt ook een ban voor gebruiken van FOE-helper, maar hij weet niet waar het aan zou liggen gezien hij alleen die heeft geinstalleerd. Ik heb nu gezegd dat hij markt uit moet zetten

Als het goed is staat die functie automatisch uit (sinds een paar updates geleden). Weet je zeker dat je gildelid FOE helper gebruikt en niet een andere tool zoals FOE Power Tools? Die tweede staat er namelijk wel om bekend dat gebruikers een ban krijgen. Ik vind het sowieso raar dat van de vele gebruikers een enkeling ineens een ban krijgt. Mijn vermoeden is dus dat de ban niet met FOE Helper te maken heeft. Je zou je gildelid kunnen vragen om een screenshot te maken van zijn scherm. Als ik de screenshots van power tools zo zie heeft die het menu in de bovenbalk.

Update: ik zie bij de recensies van FOE Helper dat er op externe sites (dus andere dan de Chrome web store) oudere versies van FOE Helper worden aangeboden waar onder andere de snipe hulp nog op staat. Als hij deze oudere versie heeft dan kan dat ook de ban verklaren.
 
Laatst bewerkt:

jovayana

Actief lid
8) Pushing
Operating a push account or knowingly benefiting from it is forbidden. A push account is an account
that is mainly used to help another account while neglecting other parts of the game. This means that
it is not allowed to use an account solely for the purpose of helping another account grow, or to
knowingly receive benefits or any kind of support from such account.
Trades in any form (goods, Forge Points, etc.) that involve multiple worlds are forbidden.


Spelregels zijn duidelijk , maar als je eigenhandig de regels aanpast op de NL server kun je natuurlijk ook een heel andere foe maken en dan zeggen dat er geen regel bestaat die crossdeals verbied.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik weet niet wat dat verder met foe-helper te maken heeft, maar de regels zijn toendertijd in overleg samengesteld en het was aan de lokale community manager om het ruilen over werelden heen al dan niet op te nemen in de regels. Door het Nederlandse community management is er dus voor gekozen om dat niet te verbieden.
 

jovayana

Actief lid
De spelregels zijn duidelijk. Er is geen regel die crosswereld deals verbiedt, en er is wel een regel die bots en scripts verbiedt.

Was reactie hier op , en inderdaad als je de regels aanpast dan blijft de regel die crossdeals verbied niet meer staan.
Toch gemakkelijk als je met jezelf kunt overleggen :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zojuist een ban voor gekregen. dus vermoedelijk krabbelt Innogames terug en word het niet meer gedoogd.
Ik heb er protest voor ingediend dus eens kijken hoe ze daar op reageren
 

Johnny B. Goode

Nieuw lid
Wat is het webadres om de FoE-helper te downloaden, want ik ben ook een beetje te lui om steeds alles op te moeten tellen.......
En daarnaast is het heel fijn, om een lijst te hebben, wat (speciale) gebouwen gaan opleveren bij het innen (FP's, goederen, voorraden, munten, enz.), zeker als je eerst de BMW int en daarna meteen al eerste de gebouwen met kans op grote 'dubbele' opbrengsten kan uitkiezen om als eerste te innen
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
Is harder rijden dan de aangegeven maximumsnelheid toegestaan? Nee
Gebeurt dat toch? .....

Er blijven altijd boefjes en dan is het aan handhaving om iets te doen. Is dat voldoende? Bij te hard rijden lijkt het van niet maar we gaan het zien.
 

Markus

Actief lid
Ik begrijp dat jij keihard bewijs hebt van personen die de regel overtreden?

Of is dit weer het nivo "ik weet het zeker...denk ik....."

Ligt helaas aan de persoon aan wie je de vraag stelt. Voor ons (ik en mijn gilde) is het keihard bewijs. Voor inno is het "iets dat niet in het spel zelf is verstuurd, dus ontoelaatbaar". Helaas weet de betreffende persoon over wie het gaat dit ook.
 
Bovenaan