Toekomst Grrrrootse Gebouwen

Is bekend wat de toekomstvisie is van Inno op Grootse Gebouwen?
Vraag komt naar boven nav de sterke spelwijzigingen mbt de event- en fragmentgebouwen van de laatste tijd. Die zijn zo sterk geworden dat ze concurreren met GG of ze overtreffen. Podium L2 is een voorbeeld: 10 ervan in Jupiter overtreffen mijn Alca opbrengst van Grenadiers.
Gaan GG in de toekomst ook een upgrade krijgen? Ik zou nu mijn level 82 Himeji wel willen verwijderen, maar met een upgrade in t verschiet misschien even wachten...
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zijn momenteel geen plannen om grootse gebouwen aan te passen. Kan altijd nog komen, maar staat voor nu niet direct op de planning.
 
Tja, we deden ook alle verdedigingsgebouwen weg wan ze waren niet meer nodig. Tot ronde 5 van de GE er opeens was en mensen veel te weinig verdediging hadden. Daarnaast geeft je Alca eenheden die jij wilt krijgen en die andere gebouwen niet. Je gebruikt over het algemeen in elk tijdperk maar een bepaalde leger. En als je veel vecht heb je straks enorm veel legers waar je niets mee doet en die je wel nodig hebt krijg je maar mondjesmaat
 

Didi 666

Actief lid
Tja, we deden ook alle verdedigingsgebouwen weg wan ze waren niet meer nodig. Tot ronde 5 van de GE er opeens was en mensen veel te weinig verdediging hadden. Daarnaast geeft je Alca eenheden die jij wilt krijgen en die andere gebouwen niet. Je gebruikt over het algemeen in elk tijdperk maar een bepaalde leger. En als je veel vecht heb je straks enorm veel legers waar je niets mee doet en die je wel nodig hebt krijg je maar mondjesmaat

Klopt wat je zegt hoor, alleen is aanval en dus troepen voor mijn manier van spelen niet echt nodig.
Voordeel geef je inderdaad goed aan, je kan kiezen wat je wilt aan troepen, alleen heb ik inmiddels overal al dik 40k plus Schurken.
Kom met een gemiddelde van 250 wensputten per wereld echter wel in de knoei met ruimte, ben al bezig o snel mogelijk naar Titan te gaan om landjes bij te kunnen kopen.

Dank voor de tip Leones :) Laat ik ze nog even staan en kijk ik even welke oude evenementsgebouwen weg kunnen
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik ben nu wel benieuwd waar we aan kunnen denken met de verbeteringen die genoemd zijn.
"Naast deze onderdelen zullen we ook focussen op het verbeteren van grootse gebouwen om ervoor te zorgen dat ze competitief blijven met evenementgebouwen. We zullen niet het hele systeem omgooien, maar we zijn wel van plan om deze gebouwen relevanter te maken."
 
Klopt wat je zegt hoor, alleen is aanval en dus troepen voor mijn manier van spelen niet echt nodig.
Voordeel geef je inderdaad goed aan, je kan kiezen wat je wilt aan troepen, alleen heb ik inmiddels overal al dik 40k plus Schurken.
Kom met een gemiddelde van 250 wensputten per wereld echter wel in de knoei met ruimte, ben al bezig o snel mogelijk naar Titan te gaan om landjes bij te kunnen kopen.

Dank voor de tip Leones :) Laat ik ze nog even staan en kijk ik even welke oude evenementsgebouwen weg kunnen
In Titan heb je niet zo veel aan schurken. Je vecht daar het meest met snelle eenheden en artillerie kan die niet raken. Maar schurken kunnen wel aangevallen worden en dan kan de snelle eenheden ook schade oplopen. Wensputten heb ik al helemaal niet,
 

Didi 666

Actief lid
In Titan heb je niet zo veel aan schurken. Je vecht daar het meest met snelle eenheden en artillerie kan die niet raken. Maar schurken kunnen wel aangevallen worden en dan kan de snelle eenheden ook schade oplopen. Wensputten heb ik al helemaal niet,
Ik weet het, alleen heb je in Titan wel de mogelijkheid om de uitbreidingen te kopen. En ruimte loop ik steeds meer tegen aan, in Titan zou ik flink kunnen uitbreiden.
Heb Titan op B al klaar gespeeld, weet dus welke eenheden ik nodig ben. De schurken zijn puur een bijproduct van de Alca die er al jaren staan.
 
Ik ben nu wel benieuwd waar we aan kunnen denken met de verbeteringen die genoemd zijn.
"Naast deze onderdelen zullen we ook focussen op het verbeteren van grootse gebouwen om ervoor te zorgen dat ze competitief blijven met evenementgebouwen. We zullen niet het hele systeem omgooien, maar we zijn wel van plan om deze gebouwen relevanter te maken."
...staat of valt met de term "relevanter" dus...
Ik heb een (intussen gesloopte) Shinto tempels retour gekregen, wat erg prettig was, met de nieuwe extra's erbij.
Maar wat wanneer je je level 80 Himeji sloopt en je zou 'm, inmiddels "relevanter" geworden, alsnog weer retour willen?
Krijg je 'm dan gratis op level 40 retour?
 
maar dan wel in inventaris met op dat moment geldende level, anders wordt het hopeloze zaak om weer naar level x te komen
 
Bovenaan