Timer grote gebouwen en kladblok

DeletedUser10844

Guest
Waarom kan je van bijna alle gebouwen zien hoelang het duurt iets te voltooien behalve wanneer je grote gebouwen klaar zijn om geïnd te worden? En ik zou graag een simpel Note blokje geïntegreerd zien in de app, waarom? Het is super basic dus waarom niet en hoe handig zou het wel niet zijn om privé notities te maken geïntegreerd in het spel om je strategieën, makkelijk te plunderen leden te noteren, aantallen van goederen enzo beetje overzichtelijk te kunnen uitrekenen of opschrijven, ... zo easy en toch na zolang tijd het spel bestaat noppes. Komaan!.. als jullie al de rest kunnen,... ik vertrouw op jullie.

Wie steunt mijn idee of heeft een andere visie dan ik, deel me je kennis. Breghtje
 

DeletedUser

Guest
Je eerste opmerking snap ik niet. Je kan toch bij GG's ook zien hoe lang het duurt.

Dat kladblokje is een aantal jaar geleden al goedgekeurd en doorgegeven aan de ontwerpers. Dat het er nog steeds niet is zegt genoeg.
 

DeletedUser10111

Guest
Verschillen tussen app en PC versie mag je bekend veronderstellen, en vallen onder de niet-voor-te-stellen voorstellen (je hoeft het niet als suggestie voor te stellen, want ze weten het al).
 

DeletedUser10934

Guest
Gewoon een app installeren die splitscreen ondersteund of het kladblok zwevend boven op zet. Bij Android 7 is het ook al mogelijk, nu de apps nog. Zoek even op floating apps, hoeveel heb je er nodig?

Een overzicht van gebouwen in één lijst en hun productie tijden is wat anders, dat zou ik wel graag willen.
 

DeletedUser

Guest
Wat is er mis met een echt kladblok en een pen of potlood?
Ik word echt oud denk ik *zucht*
Een notitieblokje zit zelfs standaard op je pc of tablet hoe handig wil je het hebben?
Van alle verbeteringen die wenselijk zijn lijkt me dat deze wel een erg lage prioriteit zou moeten krijgen.
 
Bovenaan