Notitieblok of kladblok beschikbaar maken (FOE-18595)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Is het geen idee om ergens een kladblok/notitie blok te maken voor bijv. standaard brieven die je aan het gilde rondstuurt of waar je handige links kunt opslaan die je wilt bewaren?
 

DeletedUser

Guest
Is het geen idee om ergens een kladblok/notitie blok te maken voor bijv. standaard brieven die je aan het gilde rondstuurt of waar je handige links kunt opslaan die je wilt bewaren?

Heb mij dit ook al enkele keren afgevraagd. Maar open simpelweg Word, kladblok of een ander programme, en voila problem solved ;-).

Wat niet weg neemt dat het eenvoudiger zou zijn een klein notitie-optie in te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Ja natuurlijk, zo zijn er nog wel meer opties, maar handig vind ik ze niet.
 

DeletedUser

Guest
We hebben allemaal kladblok, en we weten allemaal hoe we iets moeten opslaan,
Oplossing :)
 

DeletedUser

Guest
@boven, eenOplossing inderdaad.
Die oplossing bestond echter al wel in Grepolis, waar gewoon een ingame kladblokje in zit.

Hier zou het ideaal zijn om buurtjes te noteren waar geen verdediging staat bijvoorbeeld. Zeker geen gemiste luxe. Nu moet ik namelijk elke keer alt-tab kijken hoe en wat en dan weer terug naar FoE. De klant is lui @innogames, snap dat dan ;/
 

ThaMartin

Actief lid
Ik vind het wel een goed idee, omdat ik vanaf fysiek verschillende plaatsen het spel speel en ik loop nu inderdaad met dubbelgevouwen A4'tjes in mijn broekzak rond :D
 

DeletedUser

Guest
Dot idee is er al
Kijk maar op blz. 21 Bij kladblokje/venster
 

DeletedUser

Guest
Een klein maar fijn idee. :)

Het is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Bedankt voor je input!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan