Tijdperkverschil tussen buren

Kan men eens kijken naar het tijdperkverschil tussen buren?

Momenteel zit ik in een buurt waarbij er een verschil ligt van vroege middeleeuwen tot postmoderne tijd.

Hierbij kunnen de mensen van de hoge tijdperken zonder enige vorm van repercussie die van de lagere tijdperken eenvoudigweg aanvallen en onbeperkt plunderen omdat de lagere tijdperken geen voldoende sterke eenheden kunnen opstellen om een zekere mate van verzet te plegen.
Dit kan niet de intentie zijn van het spel.

Wellicht dat men hier eens naar wil kijken en naar een betere verhouding van krachten te proberen streven.
Nu wordt er duidelijk misbruik gemaakt van een situatie.

Alvast bedankt
 

DeletedUser

Guest
Als je bij supportt een verzoek indient dan kijken ze er naar.
 

DeletedUser10486

Guest
In zowat elke buurt duiken zowat wekelijks spelers op die er niet thuishoren. Dat gaat dan meestal om spelers die een tijdlang gestopt waren, en die dus geen buurt meer hadden. En dan moeten die ergens in een buurt geplaatst worden, en daar loopt het mis.
Als je al die spelers moet gaan melden, dan zal support overuren moeten kloppen. Ik zou dus enkel de véél hoger gerangschikte spelers melden indien ze ook effectief komen plunderen.
 

DeletedUser

Guest
In zowat elke buurt duiken zowat wekelijks spelers op die er niet thuishoren. Dat gaat dan meestal om spelers die een tijdlang gestopt waren, en die dus geen buurt meer hadden. En dan moeten die ergens in een buurt geplaatst worden, en daar loopt het mis.
Als je al die spelers moet gaan melden, dan zal support overuren moeten kloppen. Ik zou dus enkel de véél hoger gerangschikte spelers melden indien ze ook effectief komen plunderen.

Je hoeft helemaal geen spelers te melden. Het enige dat je moet doen is aangeven dat er te grote verschillen in je buurt zitten.
 

DeletedUser10486

Guest
Morgen is er een buurtherschikking, dan zijn de spelers die er niet thuishoren weer weg. De buurtherschikking is niet het probleem, wel de spelers die er achteraf bijgezet worden.
 

DeletedUser5889

Guest
Als je bij supportt een verzoek indient dan kijken ze er naar.
Hou toch op zeg. Ik meld dit om de week al bijna een jaar lang. En niets dat er aan gedaan wordt dat ook maar lijkt op een structurele oplossing. Ik ben onderhand wel klaar met support telkens te informeren. Een beetje pro-actief gedrag zou wel eens een keertje leuk zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat wij dus elke twee weken alle buurten langsgaan om te kijken of er spelers verkeerd zijn ingedeeld? :p

Er wordt aan een oplossing gewerkt, wat dat precies zal inhouden of wanneer dat klaar zal zijn weet ik helaas niet, in de tussentijd kan je het echter altijd laten weten als er spelers in jouw buurt zitten die beter in een andere buurt passen en dan kijken we of we iets voor je kunnen doen.
 

DeletedUser5889

Guest
Dat wij dus elke twee weken alle buurten langsgaan om te kijken of er spelers verkeerd zijn ingedeeld? :p
Gossie....spijker op de kop. Hoe moeilijk kan het zijn om een rapportje te maken dat alle spelers oplevert die meer dan 2 tijdperken lager zitten dan het hoogste tijdperk in die buurt. Je kunt dus wel een smiley neerzetten onder het mom van 'zo gek kun je het toch niet verwachten van ons', maar eigenlijk doe ik dat wel ja.
Er wordt door mij en vele anderen al heel lang gevraagd om hier nu eindelijk eens iets aan te doen, en als jullie dat niet voor elkaar krijgen, dan maar met een rapportje zelf aan de slag ja.
Net alsof het rocket science is om te zorgen dat er niet meer dan 2 tijdperken verschil zit in 1 buurt....
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik kan inderdaad met enige moeite een rapportje maken van alle buurten waarin meer dan 2 tijdperken verschil zit. Dat betekent echter niet altijd dat de buurt compleet verkeerd ingedeeld is en daarnaast is het nog een hoop handwerk om dat goed in te delen. Ook daar zou ik een automatisch systeem voor kunnen maken, maar dan laat ik het liever aan het ontwikkelteam over om daar een oplossing voor te bedenken die elke twee weken automatisch kan worden toegepast, in plaats van dat ik daar in ga zitten wroeten.
Voorlopig houden we het dus bij supportaanvragen van spelers, iedereen is vrij om die in te dienen.
 

DeletedUser5889

Guest
Ik kan inderdaad met enige moeite een rapportje maken van alle buurten waarin meer dan 2 tijdperken verschil zit. Dat betekent echter niet altijd dat de buurt compleet verkeerd ingedeeld is en daarnaast is het nog een hoop handwerk om dat goed in te delen. Ook daar zou ik een automatisch systeem voor kunnen maken, maar dan laat ik het liever aan het ontwikkelteam over om daar een oplossing voor te bedenken die elke twee weken automatisch kan worden toegepast, in plaats van dat ik daar in ga zitten wroeten.
Voorlopig houden we het dus bij supportaanvragen van spelers, iedereen is vrij om die in te dienen.

Het staat je natuurlijk vrij om het initiatief bij de klanten neer te leggen. Vindt het dan echter niet vreemd dat de klanten vinden dat dit niet hun werk is en dit onder een bepaalde toon uiten op het forum.
 

DeletedUser10486

Guest
Mijn nieuwe buurt vandaag gaat van late middeleeuwen tot postmodern, maar liefst 6 tijdperken dus. Aangezien ik in LME zit, ben ik daar niet zo gelukkig mee. Ticket voor support is aangemaakt.

Correctie: Blijkbaar heb ik me vergist. Een Habitat verward met het stadhuis. En verder 1 speler die verkeerd zat. De buurt is LME/KOL/INDU. En daar kan ik niet veel tegen hebben aangezien ik bijna in KOL zit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan