Geen Bug Tekst kopieren en plakken

Ik zou graag gildeberichten willen bewaren, omdat we als gilde gaan fuseren met een ander gilde. Maar als ik ze kopieer en dan weer plak in Open Office, krijg ik steeds maar één regel of soms krijg ik een gedeelte van de eerste regel en dan de laatste. Het lukt me op geen enkele manier om een heel bericht te kopieren en te plakken in de Open Office
Ik heb het oorspronkelijke bericht geprobeerd te kopieren, toen het bericht bewerkt en het zo geprobeerd, toen in plaats van control+c de opties van de rechter muisknop gebruikt, maar het maakt allemaal niet uit. Ik kan geen heel gildebericht kopieren en plakken in Open Office. Regeltje voor regeltje kopieren is niet echt leuk... Maar, ik kan ze wel kopieren en plakken in een sociaal gildebericht. Waarom werkt dit eerste dan niet?
Ik werk met Mozilla Firefox onder Windows 10.
 
Laatst bewerkt:
als je Ctrl+a klikt selecteer je alleys als je dan Ctrl+c klikt dan kopieer je alleys anders is de kan dat je niet alleys Hebt geselecteerd
 
Ik heb alles geselecteerd, dat is niet het probleem. Binnen het spel kan ik het ook plakken, maar buiten het spel niet.
 

Biervent

Actief lid
Lukt mij in open office ook niet merk ik.
Wat wel lukt is het aanmaken van een nieuw .txt document op je desktop o.i.d. en daar naar toe plakken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb het probleem ook wel met LibreOffice, maar met Word of andere applicaties weer niet. Ik verwacht toch echt dat het een probleem is met Libre/OpenOffice zelf, en niet bij ons.
 
Ik heb het in Word geprobeerd, maar ik zie niet eens hoe ik alle berichten kan selecteren. Kopieren plakken en dan kopieren naar Word gaat prima.
 
Bovenaan