Opgelost [TECH-6937] Kan niet plakken vanuit reactie in FireFox

DeletedUser

Guest
Geen idee of ik de enige ben die er last van heeft, maar ik kan op het forum geen tekst meer plakken. Knippen of kopieëren lukt wel, maar als ik wil plakken verschijnt er geen tekst. Bewaar ik vervolgens het bericht, dan verschijnt die tekst ineens wel. Geen groot probleem, maar nogal irritant.
 

DeletedUser

Guest
ctrl+c en ctrl+v ook niet ?

Nee en het wordt nog vreemder.

Ik kan wel plakken als ik het ergens anders vandaan haal. Ik kan alleen niet plakken als ik de functie reageer gebruik. Uit de tekst die ik dan citeer kan ik absoluut niks plakken.
 

Markus

Actief lid
om de een of andere wazige reden plakt hij bij mij de kleur/achtergrond mee als ik copy vanaf hier en in het reactievenster plak. is dat op een of andere manier uit te schakelen?
 

ThaMartin

Actief lid
om de een of andere wazige reden plakt hij bij mij de kleur/achtergrond mee als ik copy vanaf hier en in het reactievenster plak. is dat op een of andere manier uit te schakelen?

Hiervoor kun je ctrl-shift-v gebruiken bij het plakken, of rechtermuisknop en dan "plakken als tekst zonder opmaak" :)

@Sl8yer : Heb jij die plakproblemen ook enkel in Internet Explorer?
 

DeletedUser4527

Guest
nee , geen problemen hier , kan een add-on zijn , of juist 1 van mij , ik block alle rotzooi namelijk :D
 

DeletedUser7228

Guest
ik heb altijd al firefox gebruikt en ik kan wel gewoon copie-paste doen op het forum
 

DeletedUser

Guest
Bij mij wel en dus alleen bij tekst als ik de "reageer" functie gebruik. Uit de geciteerde tekst kan ik niks knippen en plakken. Haal ik tekst ergens anders vandaan dan lukt het wel.
 
Bovenaan