Station

DeletedUser4100

Guest
Thanx Martinus:D

En ja:eek: ik ben het er enigzins mee eens dat de Arctische boot voor Promethium hier wel wat van weg heeft.:confused:..wie weet heeft innogames t idee wel hier weg en aangepast:p, en als niet, hebben ze er nog wat aan als idee brono_O.
Daarom is de ideeën bus erook,om ideeën te opperen :p(niet om alles af te kraken, zoals sommige op alle posts/ideeën doen jammer genoeg:mad:)

Voor mij heb ik het genoeg uitgelegd.;)
mijn laatste woord hierover heb ik gezegd:p
Dus ook hier mag wat mij betreft een poll op:cool:
Ik hoop het. Misschien komt er nog wel een treinstation om een nieuw speciaal
goed op te halen. Je kan in ieder geval in AT een soort station van de toekomst
bouwen.:) Dus al gedeeltelijk is je idee er een beetje door.
Inhoudelijk is dus het definitieve idee om een treinstation in te voeren, die (een)
extra spelfunctie(s) mogelijk maakt?
 

DeletedUser

Guest
@Robin D Ik zie hier ook wat losse post met wat veranderingen. Wat gaat uiteindelijk je idee worden?

Hoe verkrijg je een station? Je geeft aan dat het te upgraden is met een renovatiekit, wat betekent dat het geen gebouw kan zijn dat je kunt kopen/verkopen.
Wat is het voordeel van upgraden? Ik kan niet terugvinden wat een hedendaags station meer/beter doet dan een industrieel station. Je geeft aan dat als je 2 stations hebt, de waarden van de laagste gevolgd worden. Welke waarden zijn dit?
Ik zie kosten staan onder je lijst, deze gaan echter omhoog per tijdperk. Ook de stations worden steeds groter. ik zou dus liefst 2 industriële stations hebben.
 

DeletedUser5986

Guest
@Robin D Ik zie hier ook wat losse post met wat veranderingen. Wat gaat uiteindelijk je idee worden?

Hoe verkrijg je een station? Je geeft aan dat het te upgraden is met een renovatiekit, wat betekent dat het geen gebouw kan zijn dat je kunt kopen/verkopen.
Wat is het voordeel van upgraden? Ik kan niet terugvinden wat een hedendaags station meer/beter doet dan een industrieel station. Je geeft aan dat als je 2 stations hebt, de waarden van de laagste gevolgd worden. Welke waarden zijn dit?
Ik zie kosten staan onder je lijst, deze gaan echter omhoog per tijdperk. Ook de stations worden steeds groter. ik zou dus liefst 2 industriële stations hebben.

Effe tussen druk RL door zal ok er de komende dagen nog even naar kijken
bedankt voor het aanwijzen van de tekortkomingen
 
Bovenaan