Sport!

DeletedUser

Guest
ik denk dat het vooral door de zenuwen kwam, 1ste keer wk en direct in the crucible. Maar o'sullivan is wereldkampioen geworden.

Ja, The Crucible is wel iets geweldigs mocht je daar ooit snooker gaan spelen! Jup, oververdiende wereldkampioen. Jammer dat hij nu zes maanden pauze neemt. :(
 

DeletedUser43

Guest
Tjee waar te beginnen met sport..

Voetbal:

Oud speler van NEC (laagste team, zaterdag 5), Kijk graag naar Feyenoord, NEC en Heerenveen, maar blijf er niet voor thuis, hekel aan: geen enkel ander team, maar kijk er ook niet naar.
Favoriete Speler(s): John de Wolf en Giovanni van Bronckhorst

American Football:

Oud speler van de Nijmegen Pirates (QB/DE), kijk geregeld op tv en wil ooit nog eens naar mijn favoriete team in Amerika (SF49ers)
Favoriete Speler: Jerry Rise

Darten:

Speel competitie in de Friese DartBond, ons team heet DraMa, thuisbasis de Garaazje in Sneek (eerste letters van kafé de Draai en de Eethuis de Mangerie)
Favoriete speler: The Wizzard

Formule 1: Kijk ik graag.
Favorieten: Mark Webber/Damon Hill/David Couldhard en A. Senna niet te vergeten natuurlijk.
 

DeletedUser293

Guest
Volleybal:
1ste trainer die we hebben weggepest, een van de beste volleyballers van Nederland, kei zware trainingen
nog wat trainers tussendoor...
...
...

...
...
...
...
..
.
.
Nieuwe trainer, 40 rondjes als je zit te klooien, 500 (je serieus!!) als je de bal laat vallen terwijl dat niet mag. Als je 'n opslag mist, 2 rondjes en 25x opdrukken na dat 7 x te hebben gedaan kan je niet eens meer is normaal opslaan. 5 minuten pauze

Weer 'n nieuwe trainer, zowat continu bewegen, stilstaan mag niet xD, 30 seconde vind ie te lang voor pauze, laatste 10 minuten van de training alleen maar strafrondjes gerend
 

DeletedUser

Guest
bekijk eens een echte sport, voetballers = watjes. Kijk naar het nhl, rugby, basketball, american football

Lol, bij basketbal mogen ze elkaar niet eens aanraken. Dat zijn pas watjes ^^

Liefhebbers van wielrennen hier? Giro is op het moment volop aan de gang, vandaag mooie etappe met aankomst bergop. Alleen nu hopen dat de Nederlandse ploegen het iets beter gaan doen, nog niet veel gezien van Rabo of Vacansoleil tot nu toe.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of er echte voetbal liefhebbers bij zitten, maar om toch effe op gisteren terug te komen:
Iedere liefhebber zal het wel weten, Chelsea heeft de CL gewonnen. Voor vele compleet onterecht om hun saaie spelwijze. Ik zou graag eens weten wat jullie er van denken :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of er echte voetbal liefhebbers bij zitten, maar om toch effe op gisteren terug te komen:
Iedere liefhebber zal het wel weten, Chelsea heeft de CL gewonnen. Voor vele compleet onterecht om hun saaie spelwijze. Ik zou graag eens weten wat jullie er van denken :)

Het was zo saai om naar te kijken: Hé Chelsea heeft de bal :O Oh kijk ze doen de lange bal, die zag ik niet aankomen. 10 sec later... En ze zijn de bal alweer kwijt...
 

DeletedUser58

Guest
Was misschien saai hoe chelsea speelde, maar Bayern heeft genoeg kansen gehad. Ik bedoel als Robben zelfs die penalty in de verlenging niet even maakt.. Weet ik niet of Bayern recht had om te winnen.

Ik vond het een erg saaie wedstrijd tot de laatste minuten van de reguliere speeltijd daarna was het steeds spannend.
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf vond de eerste helft wel wat hebben, de tweede helft kon ik de tv net zo goed uitgezet hebben, had ik evenveel gezien (niks :p). De verlengingen hadden dan wel weer iets om het lijf al waren er bij Bayern de meeste te moe/te ontgoocheld om nog iets te laten zien.

Daarbij vind ik Chelsea wel verdiend als winnaar. Een winnaar hoeft imo geen perfect voetbal te leveren zoals Barca, maar als je meer goals maakt en minder goals tegen krijgt dan je tegenstander, dan ben je de winnaar. Simpel toch? De speelstijl van Chelsea is dan misschien niet mooi, maar wel efficiënt en als je zo kan winnen, waarom niet?
 

DeletedUser

Guest
Ikzelf vond de eerste helft wel wat hebben, de tweede helft kon ik de tv net zo goed uitgezet hebben, had ik evenveel gezien (niks :p). De verlengingen hadden dan wel weer iets om het lijf al waren er bij Bayern de meeste te moe/te ontgoocheld om nog iets te laten zien.

Daarbij vind ik Chelsea wel verdiend als winnaar. Een winnaar hoeft imo geen perfect voetbal te leveren zoals Barca, maar als je meer goals maakt en minder goals tegen krijgt dan je tegenstander, dan ben je de winnaar. Simpel toch? De speelstijl van Chelsea is dan misschien niet mooi, maar wel efficiënt en als je zo kan winnen, waarom niet?

Het oog wil ook wat.
 

DeletedUser735

Guest
Ik kijk toch het liefste naar F1 tot nu toe lekker spannend eindelijk weer eens een Michael Schumacher op het podium en een klassement waar je nog niet kan zeggen wie er gaat winnen, dat er nog te veel open ligt haha.
en ja daar gebeuren vaak dingen das gewoon mooi om te zien.

dat gaat tenminste niet vechten om een bal en heb je hem eindelijk schop je hem weer weg dat is ook een beetje vaag.
 

DeletedUser1000

Guest
ik ben een echte FC Den Haag supporter, ga bijna iedere wedstrijd :)

Veders vin ik IJshockey en rugby,K1,MMA, een mooie sport ^^
 

DeletedUser

Guest
FC Twente reist voor de eerste voorronde van de Europa League af naar Andorra. Bij de loting in het Zwitserse Nyon werden de tukkers gekoppeld aan het bescheiden UE Santa Coloma.

Mooi zo. Had me vakantie toch nog niet gepland haha.
 

DeletedUser

Guest
ARNHEM Vitesse speelt in de tweede voorronde van de Europa League tegen het Bulgaarse Lokomotiv Plovdiv. De speeldata zijn 19 en 26 juli.

Lokomotiv speelt in het Lokomotiv Stadium, dat plaatsbiedt aan 7.000 toeschouwers. De club werd vorig jaar zesde in de nationale competitie.

Aan het toernooi om de Europa League nemen in totaal 217 clubs deel. Vitesse heeft zich afgelopen seizoen geplaatst voor de tweede kwalificatieronde. Vitesse hervat op 1 juli de training.

Vitesse was in 2002 voor het laatst actief in Europa. Onder leiding van trainer Mike Snoei schakelde de Arnhemse club Rapid Boekarest en Werder Bremen uit. In de derde ronde was het Engelse Liverpool tweemaal iets te sterk (1-0 en 0-1). Het toernooi heette toen nog de Uefa Cup.

De finale van de Europa League is op 15 mei in de Amsterdam Arena. Titelverdediger is Atlético de Madrid
 

DeletedUser

Guest
ARNHEM Vitesse speelt in de tweede voorronde van de Europa League tegen het Bulgaarse Lokomotiv Plovdiv. De speeldata zijn 19 en 26 juli.

Lokomotiv speelt in het Lokomotiv Stadium, dat plaatsbiedt aan 7.000 toeschouwers. De club werd vorig jaar zesde in de nationale competitie.

Aan het toernooi om de Europa League nemen in totaal 217 clubs deel. Vitesse heeft zich afgelopen seizoen geplaatst voor de tweede kwalificatieronde. Vitesse hervat op 1 juli de training.

Vitesse was in 2002 voor het laatst actief in Europa. Onder leiding van trainer Mike Snoei schakelde de Arnhemse club Rapid Boekarest en Werder Bremen uit. In de derde ronde was het Engelse Liverpool tweemaal iets te sterk (1-0 en 0-1). Het toernooi heette toen nog de Uefa Cup.

De finale van de Europa League is op 15 mei in de Amsterdam Arena. Titelverdediger is Atlético de Madrid

belg in atlético
 

DeletedUser735

Guest
als het toch alleen maar over voetbal gaat kies ik liever Club Brugge (woon land) en Ajax ( geboorte land)
 

DeletedUser1000

Guest
als het toch alleen maar over voetbal gaat kies ik liever Club Brugge (woon land) en Ajax ( geboorte land)

voetbal is nou eenmaal de sport met wereldwijd de meeste sporters :)

maar we kunnen ook over ijshockey praten als je wil. en hoe kan iemand die voor club brugge is nou voor Ajakkes zijn:( weet jij niet dat er een samenwerkingsverband is tussen ons :)
 
Bovenaan