Sport!

DeletedUser

Guest
Schandalig! We hebben nog geen eens een serieus sport-topic! Daarom bij deze: Een sport topic! Wat mij betreft mag het over alles gaan (Ha Feynoord heeft gewonnen van die noordelijke boeren! (oh sorry ik bedoel natuurlijk van het zeer gewaardeerde Herenveen (het blijven wel Heren hè))) als het maar een beetje niveau heeft en dus ergens over gaat.
 

DeletedUser58

Guest
Wel spannende competie dit jaar. Spannend om de 2e plaats tot de laatste wedstrijd... is opzich een acceptabel lijstje geworden :)
 

DeletedUser

Guest
Wel spannende competie dit jaar. Spannend om de 2e plaats tot de laatste wedstrijd... is opzich een acceptabel lijstje geworden :)
Zeker wel, en als Rotterdammer ben ik natuurlijk hartstikke blij dat Feyenoord Europa ingaat, al hoewel ik vrees dat ze zich daar niet lang staande zullen houden (maar ik hoop natuurlijk van wel :p). Jammer voor die Twentenaren dat ze dit jaar overal naast grijpen :p. Trouwens wel echt jammer dat Exelsior degradeerd, maar ach ja, dan kunnen ze de eerste divisie weer winnen :D.
 

DeletedUser58

Guest
Zeker wel, en als Rotterdammer ben ik natuurlijk hartstikke blij dat Feyenoord Europa ingaat, al hoewel ik vrees dat ze zich daar niet lang staande zullen houden (maar ik hoop natuurlijk van wel :p). Jammer voor die Twentenaren dat ze dit jaar overal naast grijpen :p. Trouwens wel echt jammer dat Exelsior degradeerd, maar ach ja, dan kunnen ze de eerste divisie weer winnen :D.

Feyenoord kan wel weer even voelen en wennen aan het niveau verschil van de europa league. Dat zal ze vast goed doen ze hebben flink geknokt voor die 2e plaats. Nu dat niveau volhouden en je er thuis in gaan voelen.
Twente heeft echt foute transfers gemaakt dit jaar en dat krijgen ze nu op hun blaadje. Ze moeten nu eerst weer een team worden want kwaliteit is er wel.
Excelsior heeft weinig laten zien dit jaar beetje jammer idd. Maar er moet toch iemand de verliezer zijn.
 

DeletedUser78

Guest
AJAX KAMPIOEN! :)
sorryy, Ik ben aangestoken door mijn broer en vader ;$
Ook al speelde Ajax voor de winterstop nog echt bagger. Maar ik vind het maar knap, de helft van het seizoen bagger spelen en toch kampioen worden uiteindelijk, ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of Feyenoord volgend jaar nog weer redelijk presteert als Guidetti er niet meer is. Als ze hem weten te behouden zie ik Europees voetbal wel weer in het verschiet liggen, maar zonder hem wordt het lastig. Feyenoord won dan wel wedstrijden die ze zonder hem speelden, maar hij heeft er mede voor gezorgd dat de rest van het team meer zelfvertrouwen had en ze in een positieve flow terecht kwamen. Als ze volgend jaar 3 wedstrijden op rij verliezen, zijn ze mentaal dan nog wel sterk genoeg om het tij te keren? Ik betwijfel het.
 

DeletedUser58

Guest
No way dat ze quidetti nog lang kunnen houden. Die heeft echt goed gepresteerd. Ze moeten op zoek naar een nieuwe spelmaker inderdaad, anders gaan ze het niet redden. maar er zijn meer clubs die met die problemen komen te zitten. Zoals heerenveen die houd Dost ook niet vast en assaidi heb ik ook mijn vraagtekens bij.

Dus als je het mij vraagt is het volgende seizoen niet te voorspellen. Misschien dat twente dan weer meer rust in het team gecreerd heeft. Ik hoop dat Feyenoord door de ervaring die ze opdoen in het europees voetbal genoeg is om het team weer te laten functioneren in de eredivisie.
 

DeletedUser

Guest
Pep Guadiola is weg bij FC Barcelona..

Maar goed ik ben toch niet voor die voetbal club. Ik hoop trouwens dat Chelsea de UEFA Cup gaat winnen, alhoewel Bayern München zeker niet slecht is.
 

DeletedUser55

Guest
bekijk eens een echte sport, voetballers = watjes. Kijk naar het nhl, rugby, basketball, american football
 

DeletedUser174

Guest
AJAX KAMPIOEN! :)
sorryy, Ik ben aangestoken door mijn broer en vader ;$
Ook al speelde Ajax voor de winterstop nog echt bagger. Maar ik vind het maar knap, de helft van het seizoen bagger spelen en toch kampioen worden uiteindelijk, ;)
ME TO!
KAMPIOENEUUHHHHHH
 

DeletedUser174

Guest
bekijk eens een echte sport, voetballers = watjes. Kijk naar het nhl, rugby, basketball, american football

Voetbal is een officiele sport:):)

bekijk eens een echte sport, voetballers = watjes. Kijk naar het nhl, rugby, basketball, american football

Voetbal is een officiele sport:):)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@ Don

Niet dubbelposten! En ik zie nooit rugby, of dergelijke, op de TV. ):
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat O'Sullivan het WK Snooker wint, wat is die beestig goed bezig! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55

Guest
Ik hoop dat O'Sullivan het WK Snooker wint, wat is die beestig goed bezig! :D

yep, spijtig dat brecel en hendry er zo snel uitlagen. Er zijn gng zenders die alle sporten uitzenden, desnoods online
 

DeletedUser

Guest
yep, spijtig dat brecel en hendry er zo snel uitlagen. Er zijn gng zenders die alle sporten uitzenden, desnoods online

Ja, is wel jammer. Vooral Brecel, hij speelde erg offensief maar ik zie hem binnen een jaar of twee, drie wel wereldkampioen worden.
 

DeletedUser55

Guest
Ja, is wel jammer. Vooral Brecel, hij speelde erg offensief maar ik zie hem binnen een jaar of twee, drie wel wereldkampioen worden.

ik denk dat het vooral door de zenuwen kwam, 1ste keer wk en direct in the crucible. Maar o'sullivan is wereldkampioen geworden.
 
Bovenaan