Spel klaar??

DeletedUser3253

Guest
Spel is klaar denk ik, heb koloniale tijd voltooid, alle provincies in mijn bezit kan geen uitbreidingen meer krijgenbehalve via medailles , ja ik behoor tot die mensen die zo dom zijn geweest ze in te ruilen voor waardeloze blauwdrukken.
Spel is dus klaar voor mij lijkt me, jammer had er meer van verwacht, zonde ook van mijn geld.
Nienke
 

DeletedUser1869

Guest
Er komen nieuwe tijdperken aan. Volgende wordt Industrieel tijdperk. En medailles inruilen voor blauwdrukken, ja daar ben ik na 140 medailles verspild te hebben ook mee gestopt.
 

DeletedUser

Guest
Dit spel is inderdaad nog in ontwikkeling. Er zullen zeker nog nieuwe tijdperken komen en andere features, maar dat vergt natuurlijk zijn tijd :)
 

DeletedUser

Guest
Spannend uitkijken naar het nieuwe tijdperk, en je kan ook blijven GG blauwdrukken verzamelen en proberen nieuwe GG's te bouwen.

En je kan ook nog vechten en zo punten verdienen.
 

DeletedUser2835

Guest
Anders neem je even een maandje pauze, en kom je terug als het Industriële Tijdperk er is
 

DeletedUser2372

Guest
Spel is dus klaar voor mij lijkt me, jammer had er meer van verwacht, zonde ook van mijn geld.
Nienke

Ik ben ervan overtuigd dat er in de toekomst nog velen zullen gaan denken zoals jij. Maar ja, spijt komt altijd achteraf maar als je goed nadenkt dan weet je dat je vroeg of laat spijt krijgt van het gespendeerde geld.
 

DeletedUser

Guest
als er nieuwe eeuwen komen wordt het veld waarin je speelt ook dan groter?
 

DeletedUser5199

Guest
Late reactie maarja :D waarom kunnen je sectoren niet worden aangevallen zou toch beter zijn als je alles hebt tot industriele tijdperk binnenkort progressieve tijdperk dan kan je nog wat aanvallen buiten je buren
 

DeletedUser5072

Guest
lol wist niet eens dat je med in kon ruilen voor BD
heb er ook eigelijk niet eens op gelet
zie dat niet staan bij me GGs als ik in de inventaris kijk bij die gebouwen

hoe kan je dat doen dan ?
en is dat dan random wat je krijg ?

toch handig om te weten als ik het wil doen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je kan ze momenteel niet meer inruilen, dat was een tijdelijk iets.
 

DeletedUser5072

Guest
ah ok bedankt :)
dacht al nooit iets van gezien maar ik ben ook nog niet zo heel lang aan spelen
 
Bovenaan