Besloten spel [Speeltopic]WvW #4 Weerwolven van Rome

DeletedUser61

Guest
Nee vrees niet, heb geen behoefte aan kleinkinderen:p

En ff tussendoor het is haar:p
 

DeletedUser93

Guest
Stem op arianalover als bm
Waarom?
IK ben niet iemand die zo dom is om in de bmpost te melden dat ik goedje ben.
Ik ben slim.
IK ben actief
Met mij heb je lol
Geen familie leden als bm!
Ik ben geen meid, maar een jongen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Er zijn maar 3 wolven geloof ik, dus 1tje van ons is geen wolf .
 

DeletedUser93

Guest
Maar dat weet je wel met timo, dus vrees niet.
Maar we kunnen wel onzin gaan lullen, maar dat helpt niet met een bm kiezen.
 

DeletedUser93

Guest
Als cupido mij maar niet beschiet, ik haat geliefde zijn( ik ben het nog nooit geweest maar het lijkt mij zo ***)
 

DeletedUser

Guest
Venus stond vanaf de wolken naar de nieuwe stroom burgers te kijken die Rome was binnengetrokken, druk bezig als waren het mieren hun huizen te verstevigen voor de komende storm die dreigde in het oosten. In gedachten zei ze tegen haarzelf: 'Alle mensen denken alleen maar aan de handel en macht, er is te weinig liefde op aarde. Voor vandaag, zal ik iets bij hen doen.' En zo geschiedde het, Venus ging richting Rome. Ze koos de twee hardst werkende inwoners er tussen uit en besloot hen voor eeuwig samen te laten zijn. Toen werden deze twee inwoners, als ware het door een goddelijke kracht, naar elkaar toe gedreven. En toen zijn elkaar in de ogen keken, waren ze op slag verbonden met elkaar, tot de dood.

Voor de duidelijkheid: Cupido is in actie gekomen voordat ik dit in het topic plaatste.
Dit omdat het anders mogelijk was om een aantal personen af te strepen voor cupido en omdat ik er gewoon niet was.
 

DeletedUser

Guest
Wat een gespam vandaag :eek:
Jullie verwachten toch niet van mij dat ik alles terug ga lezen hè? :p
 
Bovenaan