Sloopgilde op Brisgard

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1655

Guest
Ik speel zuiver volgens de regels. Daar wil ik het bij laten.
 

DeletedUser1924

Guest
Ik speel zuiver volgens de regels. Daar wil ik het bij laten.

klopt, je speelt het spel eerlijk wat betreft de mogelijkheden die helaas mogelijk zijn
Dat is je karakter, altijd plunderen, vele schurken opstellen toen ze amper punten gaven, en ga maar door
Ik hoop echt dat dit open blijft, dat mensen hier hun mening mogen geven.

je zoekt de grenzen op. doe je dat in RL ook ??
je zal weinig vrienden hebben denk ik. daarom leef je je maar uit in een spel en denk je dat je daardoor iemand bent.
als foe het spel fair maakt dan stel je niks voor
 

DeletedUser7073

Guest
Beste Vamp,

Fijn dat jullie dit veroordelen! Diegene die dit heeft gedaan is uit jullie gilde gestapt daarom werden jullie natuurlijk verantwoordelijk gehouden. Ik hoop dat jullie als gilde daarom ook afzien in elke vorm van samenwerking met deze speler en gilde.

mvg Gerardos
 

DeletedUser1655

Guest
Wat intreseer mijn persoonlijke leven jou? Jij ken mij niet eens! Jij maak van alles in dit spel een persoonlijke zaak... volgens mij ben je verslaafd aan dit spel en heb je hulp nodig.
 

DeletedUser1924

Guest
Wat intreseer mijn persoonlijke leven jou? Jij ken mij niet eens! Jij maak van alles in dit spel een persoonlijke zaak... volgens mij ben je verslaafd aan dit spel en heb je hulp nodig.

daar hebben we de inburgerings cursus pc. hoi, waar is de 2e speler ???
Ik heb zeker hulp nodig, ik word gek van spelers als jouw, paar uur therapie zou goed zijn
ikke verslaafd aan foe, neeee. maar vandaag/vanacht maak ik een uitzondering. speciaal voor jullie
 

DeletedUser1655

Guest
nieuwste reactie van pcsurgeon over sectoren die we veroverd hebben door vele duizenden voorraden te riskeren en aan te vallen op een eerlijke manier.

pcLoser zegt:
Niemand durven jullie aan te pakken, ikke wel. Ik ben van jouw niveau, dat weet jij, dat weet DF, dat weet heel Brisgard onderhand wel. Ik maak hiet ook geen persoonlijke issue van, slinger geen verwenzingen publiekelijk rond, meng niet in je prive leven en lees je niet de les hoe je je leven moet leven. Laat mijn vriendschap met Vamp volledig hier buiten, want je solliciteer om permanent een ban te krijgen. Je gaat nu heel erg ver, en als ik mijn zin wil krijgen zal ik hier werk van maken. Je stopt hier en dan met je praktijken mij en Vamp in een kwaad dachtlicht te stellen. Dat geld ook voor Nelma die al zover zijn gegaan te beweren dat ik haar persoonlijk heeft bedreigd.

(edit) dit is de slecht NL sprekende speler van de 2 mensen die op dat account spelen.
vele weten dat hij dan vlekkeloos NL spreekt en dan als een half ingeburgerd iemand, duidelijk geval van account sharing)

enne van mijn niveau, dat zou je willen, je bent een luis

^^ Dit is een valse beschuldiging en zeer beledigend, zelfs discriminerend. (Dat edit hij even achteraf in) Ik teken niet hiervoor. Jammer dat de community dit moet lezen.
 

DeletedUser

Guest
Vamp en PC, jullie kunnen dit spel alleen met je mond spelen.
Al maanden zitten jullie te manipuleren, bedreigen en te liegen.
In het spel bakken jullie er niks van en hebben jullie een sloopgilde nodig om iets te bereiken.
Ik wens jullie veel succes met jullie carriere als mens, want als jullie in real life net zo bezig zijn als in het spel zullen jullie dat hard nodig hebben.
 

DeletedUser4420

Guest
maak je wensen kenbaar. zeg hier dat we niet met onze hooft gilde fair mogen aanvallen, zeg maar dat jij eerlijke aanvallen afstraft met een sloop gilde.

Je beste maat vamp die laat je gewoon barsten, want pc is sluitsteen, val jij laf aan dan gaat sluitsteen daarvoor boeten
Ik heb echt de hele nacht met jouw beste vriend gepraat, resultaat. pc geeft enkel om de wereld A
dat jouw gilde op B word vernietigd dat boeit jouw niet

waarom in hemelsnaam noemt vamp jouw als beste vriend, je zegt wraak te nemen voor sluitsteen maar daarmee help je die gilde om zeep. is dat vriendschap. neeeeeeeeeeee sorry, jouw laat het koud wat met de sluitsteen gebeurd, maar jouw ackties worden verhaalt op hun. Dus. ben je hun trouw of help je ze om zeep.

als de sluitsteen hier echt buiten wil blijven, dan wacht ik op vele reackties van hun, zo niet dan komt de BM sloop gilde in acktie. veel dias voor foe, heerlijk, kunnen ze nog langer op vakantie en dan word er nog minder verbeterd

Wel Big Moes, je wilde een reactie van andere sluitsteners, hier is er alvast één. Ik wist in ieder geval niets van PC's actie tot ik het vandaag in de gildeberichten las. Ik heb met stijgende verbazing en ontzetting dit forumitem gelezen. In het verleden heb ik ook al heel wat discussies tussen jou en PC gelezen en het enige wat ik daarover kan zeggen is: de pot verwijt de ketel!! Enige uitzondering daarop is jouw uitspraak dat we alleen kunnen schelden, want degene die veruit het meest scheldt van de twee (behalve PC reageert er bijna niemand van ons) ben jij, kijk de forumitems er maar eens op na en tel je zonden...

In het algemeen vind ik het eenvoudigweg zielig dat jullie zo machtswellustig zijn dat je koste wat het kost altijd maar wilt uitbreiden. Mogen andere gilden niet ook een graantje meepikken? Kaart vol? Dan is de kaart vol. Dan gooi je de boel maar leeg om overnieuw te beginnen. Waarom altijd anderen willen aanvallen? Ik snap dat dit het doel van GvG is, maar er zijn ook grenzen. Je hoeft niet alles te bezitten. Zelfs een poging daartoe is niet eens nodig. En als er dan eens teruggeslagen wordt, of dat dan een eendagsgilde of een bestaand gilde is, schreeuwen jullie moord en brand. Ik snap het gewoon niet.
Door dit soort perikelen vind ik GvG, hoewel in beginsel erg leuk, inmiddels al misselijkmakend. Als trouwe en actieve speler die net een nieuwe speler heeft geïntroduceerd in het spel, overweeg ik zelfs om te stoppen. Er is geen ruk meer aan omdat een paar spelers (gildes) het spel, winnen en macht als belangrijker ziet dan Real life. De lol is er af, het wordt veel te serieus.
Thanks aan alle grote schreeuwgildes en -spelers.

Overigens wil ik ook opmerken dat maar heel weinig sluitsteners op het algemene forum komen, dus veel reacties zul je hier niet krijgen. Als je die wilt.... meld je in een PM bij elk lid om daar om opheldering te vragen.
 

Seconddream

Actief lid
Beste spelers,

Nu ben ik best bereid om een soort van "oorlogs topic" toe te staan alleen niet op de manier zoals dat nu gebeurd, als er behoefte bestaat aan een dergelijk topic mag je even opnieuw beginnen maar dan gaan we niet naar elkaar wijzen. Ik begrijp best dat er haken en ogen aan het systeem kleven maar dat ligt niet aan jullie dus elkaar als schuldige bestempelen heeft niet zoveel zin.
Probeer het op een leuke manier te brengen ( voor zover dat kan als je in staat van oorlog leeft :) )
Namen zal ik niet toestaan evenmin als beschuldiging, de 1e die hier nu nog mee begint is meteen aan de beurt.
Tevens is deze nu gesloten maar zoals gezegd, ik ben bereid 1 en ander toe te staan mits we het op een normale manier gaan doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan