Sloopgilde op Brisgard

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2898

Guest
DF is vannacht een sector kwijtgeraakt door een sloopgilde op Brisgard.
Die betreffende sector is door een 3e opperunistisch gilde weer ingenomen.
Divine Forces houd nu Sluitsteen verantwoordelijk voor deze gebeurtenis.


Bij deze verklaard Sluitsteen niet op de hoogte te zijn geweest of betrokken te zijn als gilde bij deze gebeurtenis. Wij als Sluitsteen betreuren het dat op de B wereld dergelijke gildes worden ingezet en hopen dat gezond verstand bij DF hoogtij viert. Hierbij verklaar ik ook dat Ik niet op de hoogte was van deze actie en ook niet in staat was deze te verhinderen.


DF lid Big Moees dreigt nu via een sloop-gilde of via een achterdeur ( via DF allies ) Sluitsteen schade te gaan aandoen.
Ik betreur deze gedachte ten zeerste aangezien Sluitsteen nooit van plan is geweest een sloopgilde tegen DF in te zetten.


Mocht DF zichzelf wel ten schande maken door Sluitsteen wederom verantwoordelijk te stellen voor een actie van een individu dan denk ik dat DF de schande van zijn machtsmisbruik over zich heen roept.


Ik adviseer dan ook het dialoog aan te gaan met de betrokken partijen en niet een gilde te ruineren die er niets mee van doen heeft of gildes te misbruiken voor DF wraakgevoelens. Wel valt het me op hoe boos DF word als er maar 1 sector van hun afgesnoept word. Ik hoop dat het doordringt hoe irritant het is als DF je halve gilde opvreet omdat ze omringt zijn door vriendjes en die zelfs mee helpen om je op te vreten. Beetje oneerlijke kartelvoorming zo op het GvG.


Met vriendelijke groet,


Vamp,


Battle Leider Sluitsteen
EX-CEO Divine Forces
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
Toch maar een reactie... Big Moees in een sloopgilde...? Staat haaks op wat hij al die tijd verkondigen in de algemene Forum.
Het jachtseizoen op Brisgard lijkt me geopend, ik heb plek voor mensen die heel graag voor hun PvP torens willen gaan.
 

DeletedUser2898

Guest
Het is het absurde op en top.
DF die eerst via allies een gilde die duidelijk geen dreiging is dan al maanden het leven zuur maakt en vervolgens dan ook nog door de actie van een individu er dan op los gaat via een sloop gilde of door via zijn allies dan toch een gilde te blijven plagen... echt diep triest. Dit soort praktijken herken ik niet als het DF die ik ken. Ik schaam mij steeds meer voor mijn DF verleden en zie steeds scherper de travestie die er plaats vind. Het fatsoen is echt compleet weggedropen door een met hoogmoed besmeurde gilde en wat er voor terug gekomen is bestempel ik als compleet walgelijk... Nogmaals, Sluitsteen heeft PC nooit gevraagt om deze actie uit te voeren. Ik heb PC nooit gevraagt deze actie uit te voeren... Alhoewel ik het gebruik van een Sloopgilde afkeur ben ik wel benieuwd hoeveel klappen PC kan uitdelen tegen DF. Aangezien ik PC GEEN opdracht gegeven heb om die actie uit te voeren, voel ik me ook niet geroepen om hem terug te fluiten. PC doet deze actie compleet uit eigen initiatief en dit staat ook compleet buiten Sluitsteen. Sluitsteen is toeschouwer in deze en ik persoonlijk vind dat als je iemand vaak tegen zijn schenen schopt, je dan ook niet moet klagen als je een schop terug krijgt. DF... bij deze..... Zoek het zelf maar uit met PC en laat ons ( Sluitsteen ) er buiten !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
pcsurgeon VALT AAN MET EEN SLOOPGILDE DIE HIJ EVEN SNEL OPRICHT. NET ALS OP A VERPEST HIJ DE BOEL, WAT FOE GEWOON TOE LAAT HELAAS.
Die pcsurgeon neemt wraak op DF omdat wij hun gewoon fair aanvielen op KTP waar we ook gewoon LR aanvielen, andere opties hebben we er niet. LR pakt ons terug in LME, zo gaat het spel.
Dan pcsurgeon en vamp zijn 2 RL vrienden, ze zijn zelfs elkaars beste maten, ze logeren zelfs bij elkaar. pc zou vamp nooit verlaten of andersom, vamp heeft pc ook hier bij df willen binnenhalen en toen wij dat niet wilde begon die te schelden, verwensen etc en zo erg dat we hem gekickt hebben. vamp en pc zijn erg sluw met hun plannetjes. FEIT. pc is gewoon even uit de sluitsteen omdat hij denkt dat we zo geen wraak nemen op de sluitsteen. maar en hier lag ik echt dubbel van.
---------------------------------------------------------------
pc zegt:
DF heeft Sluitsteen aangevallen, dus zijn ze wel betrokken.
Sluitsteen organiseert deze actie niet, dat is volledig mijn beslissing. Ik maak echter wel gebruik van mijn vrienden, die overal zitten, en dat kan ook sluitstenmers zijn.

Nogmaals, ik ben niet gebonden aan afspraken die DF met allies hebben. Ik ben niet uitgenodigd. Tijd om te laten zien wat ik echt kan... ben ook Top 10
--------------------------------------------------------------------------

m.a.w hij valt ons aan met zijn maten en zijn maten zitten ook bij de sluitsteen, dus die mogen ons aanvallen maar wij mogen de sluitsteen er niet verantwoordelijk voor houden als ze hem helpen. ONGELOFELIJK.
----------------------------------------------
Vamp zegt:
Ik doe hier niet aan mee aangezien ik dit niet wil laten escaleren... maar als DF wederom sluitsteen aanvalt dan krijgt DF het ook met mij te maken. Ook ik kan als sloopkogel bij jullie opp bezoek komen... Doe het niet hoor moees. Sluitsteen slaat namelijk wel terug.
Als je daar aan begint dan klapt het voor DF behoorlijk in elkaar. de 1e positie kan je dan echt wel vergeten. dat garandeer ik je.
-----------------------------------------------------------
kortom, als wij de sluitspier in bijv koloniaal met de hoofdgilde aanvallen dan doet hij dat, ik ben gelijk klaar met die 2. Wat denken ze wel niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
Toch maar een reactie... Big Moees in een sloopgilde...? Staat haaks op wat hij al die tijd verkondigen in de algemene Forum.
Het jachtseizoen op Brisgard lijkt me geopend, ik heb plek voor mensen die heel graag voor hun PvP torens willen gaan.

als jij met laf spel GvG op Bris om zeep gaat helpen dan pak ik jouw gilde terug. Oog om oog, jij maakt laf gebruik van een sloopgilde, wel dat kan ik ook

acktie = reacktie. Ik ga niet toekijken hoe jij DF aanvalt en niks terug doen, Jij zorgt dat ik of misschien wel vele gildes wraak gaan nemen op jullie, je verdiende loon

meneer kennis is macht stelt niet zo veel voor, whats left. slopen uit frustratie. wat ben jij laag gezonken. ooit had ik respect voor je, die is nu wel verdwenen na de laffe ackties om met sloop gildes op A en nu op B te keer te gaan. BAHHHH
 

DeletedUser1655

Guest
Ligt niet aan FoE Moees, onderdeel van het spel. Klein = weinig risico, groot = grote risico (Maak niet uit van welke kant je het bekijkt).

Mijn probleem met jullie heeft niets met FoE (InnoGames) te maken, maar hebben jullie zelf veroorzaakt.
 

DeletedUser1924

Guest
Ligt niet aan FoE Moees, onderdeel van het spel. Klein = weinig risico, groot = grote risico (Maak niet uit van welke kant je het bekijkt).

Mijn probleem met jullie heeft niets met FoE (InnoGames) te maken, maar hebben jullie zelf veroorzaakt.

pc ik denk dat jij te veel spoken ziet, echt heel veel dingen die jij ons verwijt zijn niet waar. Maak eens in game een box aan met wat mensen dan kunnen we praten, hier lopen roepen wellus en nietus daar heeft niemand wat aan.

jij verwijt veel, laten we eens met wat mensen bespreken wat waar is en wat niet. we zijn toch volwassen mensen, je verwijt bijv daT wij jullie uit TWL hebben laten zetten, dat we TWL hielpen tegen jullie sieges. Enkel jouw sloop gilde vielen we aan. Wil je het uitpraten. PRIMA, maak een box met de juiste mensen en lucht je hart

misschien en hopelijk denk je dan anders over DF

Ik ga hier niet meer reageren (hoop ik)

heb plezier, gun een ander ook wat, maar jaag geen spoken na, die bestaan niet
 

DeletedUser1655

Guest
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden. Ik handel het verder af in-game.
 

DeletedUser1924

Guest
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden. Ik handel het verder af in-game.

je beste RL vriend maakt een topic omdat hij opkomt voor jullie gilde, ik geef jouw de optie om het uit te praten en je wil dit topic sluiten

Vamp zoek een echte vriend, hij is het niet waard kerel
 

DeletedUser2898

Guest
kortom zei:
Wel respectvol blijven Moees... ik doe ook geen naamverwijzingen voor DF
Als je een quote stuurd dan ook wel er bij zetten dat je maar gedeeltelijk mee quote kerel.
We hadden het over sloop gildes of over het aanvallen via andere gildes dan die van jezelf.. Allies dus...
Das zo'n beetje het zelfde als gebruik maken van een sloopgilde.. Beetje onzinnig ook als een gilde totaal geen dreiging is voor DF of voor je allie in kwestie.

Ja PC is in RL een goede vriend van me maar qua speelstijl en opvatting zijn PC en ik echt wel 2 verschillende personen. Ik weet dat het voor jullie erg moeilijk te bevatten is dat PC en ik vrienden kunnen zijn en ook hevig kunnen discusseren over het spel met 2 totaal verschillende meningen... Echter...wij laten onze vriendschap daar niet door beinvloeden... Gek he moees... iemand in zijn waarde laten terwijl hij een andere mening heeft... Gek he dat er mensen zijn die toch vrienden kunnen zijn maar vaak lijnrecht tegenover elkaar staan in een spel... nou nou dat moet wel heel raar zijn voor moees... Kom jij wel eens buiten kerel ? jeesshhh :p
 

DeletedUser1924

Guest
Wel respectvol blijven Moees... ik doe ook geen naamverwijzingen voor DF
Als je een quote stuurd dan ook wel er bij zetten dat je maar gedeeltelijk mee quote kerel.
We hadden het over sloop gildes of over het aanvallen via andere gildes dan die van jezelf.. Allies dus...
Das zo'n beetje het zelfde als gebruik maken van een sloopgilde.. Beetje onzinnig ook als een gilde totaal geen dreiging is voor DF of voor je allie in kwestie.

Ja PC is in RL een goede vriend van me maar qua speelstijl en opvatting zijn PC en ik echt wel 2 verschillende personen. Ik weet dat het voor jullie erg moeilijk te bevatten is dat PC en ik vrienden kunnen zijn en ook hevig kunnen discusseren over het spel met 2 totaal verschillende meningen... Echter...wij laten onze vriendschap daar niet door beinvloeden... Gek he moees... iemand in zijn waarde laten terwijl hij een andere mening heeft... Gek he dat er mensen zijn die toch vrienden kunnen zijn maar vaak lijnrecht tegenover elkaar staan in een spel... nou nou dat moet wel heel raar zijn voor moees... Kom jij wel eens buiten kerel ? jeesshhh :p

lekker hatelijk, toch maar even reageren op meneer ik kom als een tumor in jullie gebied liggen terwijl je weet dat ik er laatst mn beste maat aan verloor en dat xxx ook een dierbare had met een tumor,

ja idd de sluitspier, want wat uit jullie bek komt is shit
Jullie laten niemand in zijn waarde, schelden, zwart maken etc daar zijn jullie goed in, walgelijke figuren

einde discussie hier. kruip maar terug in je reet stel sluitspieren
 

DeletedUser1655

Guest
Ik vind dat deze forum niet misbruik mag worden om in-game vetes uit te vechten. Vandaar mijn verzoek deze te sluiten.
 

DeletedUser1924

Guest
Ik vind dat deze forum niet misbruik mag worden om in-game vetes uit te vechten. Vandaar mijn verzoek deze te sluiten.

als je het zo zegt, 100% mee eens, dit moet in game opgelost worden, tis niet goed dit zo openlijk te doen, tis een spel en je moet dat leuk houden, daarom ook mijn eerdere verzoek om het via pm te doen

maar wat extra reacties van mensen die hun mening geven waardeer ik wel
 

DeletedUser1655

Guest
Sorry Moees, ik zou zeggen reageer dan ingame? De PM heb je vast gelezen, want je citeren het hier...
Wat voor zin heeft praten nog als je wat ik zegt hier worden gepost en uit verband worden gerukt?

Sorry kerel, ik praat nu alleen nog maar met me oorlogstuig tenzij je op mijn voorstel ingaat...
 

DeletedUser1924

Guest
Sorry Moees, ik zou zeggen reageer dan ingame? De PM heb je vast gelezen, want je citeren het hier...
Wat voor zin heeft praten nog als je wat ik zegt hier worden gepost en uit verband worden gerukt?

Sorry kerel, ik praat nu alleen nog maar met me oorlogstuig tenzij je op mijn voorstel ingaat...

maak je wensen kenbaar. zeg hier dat we niet met onze hooft gilde fair mogen aanvallen, zeg maar dat jij eerlijke aanvallen afstraft met een sloop gilde.

Je beste maat vamp die laat je gewoon barsten, want pc is sluitsteen, val jij laf aan dan gaat sluitsteen daarvoor boeten
Ik heb echt de hele nacht met jouw beste vriend gepraat, resultaat. pc geeft enkel om de wereld A
dat jouw gilde op B word vernietigd dat boeit jouw niet

waarom in hemelsnaam noemt vamp jouw als beste vriend, je zegt wraak te nemen voor sluitsteen maar daarmee help je die gilde om zeep. is dat vriendschap. neeeeeeeeeeee sorry, jouw laat het koud wat met de sluitsteen gebeurd, maar jouw ackties worden verhaalt op hun. Dus. ben je hun trouw of help je ze om zeep.

als de sluitsteen hier echt buiten wil blijven, dan wacht ik op vele reackties van hun, zo niet dan komt de BM sloop gilde in acktie. veel dias voor foe, heerlijk, kunnen ze nog langer op vakantie en dan word er nog minder verbeterd
 

DeletedUser1924

Guest
nieuwste reactie van pcsurgeon over sectoren die we veroverd hebben door vele duizenden voorraden te riskeren en aan te vallen op een eerlijke manier.

pcLoser zegt:
Niemand durven jullie aan te pakken, ikke wel. Ik ben van jouw niveau, dat weet jij, dat weet DF, dat weet heel Brisgard onderhand wel. Ik maak hiet ook geen persoonlijke issue van, slinger geen verwenzingen publiekelijk rond, meng niet in je prive leven en lees je niet de les hoe je je leven moet leven. Laat mijn vriendschap met Vamp volledig hier buiten, want je solliciteer om permanent een ban te krijgen. Je gaat nu heel erg ver, en als ik mijn zin wil krijgen zal ik hier werk van maken. Je stopt hier en dan met je praktijken mij en Vamp in een kwaad dachtlicht te stellen. Dat geld ook voor Nelma die al zover zijn gegaan te beweren dat ik haar persoonlijk heeft bedreigd.

(edit) dit is de slecht NL sprekende speler van de 2 mensen die op dat account spelen.
vele weten dat hij dan vlekkeloos NL spreekt en dan als een half ingeburgerd iemand, duidelijk geval van account sharing)

enne van mijn niveau, dat zou je willen, je bent een luis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
Ik heb je nu gerapporteer. Je wil niet luisteren en post PM's hier. Ik ben er klaar mee.
Graag advies van moderator
 

DeletedUser1655

Guest
nieuwste reactie van pcsurgeon over sectoren die we veroverd hebben door vele duizenden voorraden te riskeren en aan te vallen op een eerlijke manier.

pcLoser zegt:
Niemand durven jullie aan te pakken, ikke wel. Ik ben van jouw niveau, dat weet jij, dat weet DF, dat weet heel Brisgard onderhand wel. Ik maak hiet ook geen persoonlijke issue van, slinger geen verwenzingen publiekelijk rond, meng niet in je prive leven en lees je niet de les hoe je je leven moet leven. Laat mijn vriendschap met Vamp volledig hier buiten, want je solliciteer om permanent een ban te krijgen. Je gaat nu heel erg ver, en als ik mijn zin wil krijgen zal ik hier werk van maken. Je stopt hier en dan met je praktijken mij en Vamp in een kwaad dachtlicht te stellen. Dat geld ook voor Nelma die al zover zijn gegaan te beweren dat ik haar persoonlijk heeft bedreigd.

Ik noem dit een vorm van stalken... gaat te ver. Ik dien een officieel klact in
 

DeletedUser1924

Guest
Ik noem dit een vorm van stalken... gaat te ver. Ik dien een officieel klact in

ik dien protest in tegen jouw dreigen en laf spelen, bij deze ropporteer ik jouw dreigementen, en je gebruik van laf spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan