Schelden via igm

DeletedUser275

Guest
Je kunt dit doorgeven via een support ticket. Je mag dan wel het igm bericht waar het over gaat niet verwijderen.
 

DeletedUser

Guest
Nu heb ik een ticket aangemaakt en krijg ik van leones via mail het verzoek een screen als bijlage mee te sturen... nu heb ik screens gemaakt maar kan ik in de antwoord optie bij het ticket geen afbeeldingen toevoegen... dus HELP !!!!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik zal het maar direct hier neerzetten, zodat anderen het ook weten :)

Wanneer je een aanvraag aanmaakt kan je niet direct een bijlage toevoegen, je zal dus eerst een aanvraag moeten maken. Wanneer je dat hebt gedaan open je de aanvraag weer, en wanneer je dan helemaal naar onder gaat in dat scherm kan je een bijlage toevoegen, zoals op deze afbeelding staat:

attachment.php
 

DeletedUser

Guest
dat heb ik geprobeerd maar dat werkt niet ik krijg dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal het maar direct hier neerzetten, zodat anderen het ook weten :)

Wanneer je een aanvraag aanmaakt kan je niet direct een bijlage toevoegen, je zal dus eerst een aanvraag moeten maken. Wanneer je dat hebt gedaan open je de aanvraag weer, en wanneer je dan helemaal naar onder gaat in dat scherm kan je een bijlage toevoegen, zoals op deze afbeelding staat:

attachment.php

en aangzien de link naar het antwoord maar eenmalig is en ik dus al heb geopend kan ik het zowiezo niet meer :p
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is niet de knop voor een afbeelding toevoegen waar je op dient te klikken, maar echt helemaal onderaan waar op de afbeelding hierboven "Upload new attachment" staat.
Als alternatief kan je de afbeelding ook op een andere site uploaden en de link in de supportaanvraag vermelden.

Om weer bij de supportaanvraag te komen ga je gewoon weer naar het support menu (via de link die Skoopy hierboven vermeldde) en klik je op de aanvraag.
 

DeletedUser

Guest
ik heb maar even een nieuw ticket aangemaakt... mag ik wel even kwijt dat dit een vreselijk omslachtige manier is om adequaat en snel iets te regelen :) enerzijds is die eenmalige mogelijkheid om die maillink te openen een rem op snelle correspondentie en anderzijds is het in algemene zin gruwelijk onhandig dat er schijnbaar verschillende manieren (afhankelijk van het kanaal) worden verzonnen om een simpel ding als een afbeelding uit je folder ergens in te kopieren... zoals in mijn eerdere post gemeld: het uploaden uit je computer kan niet bij prive berichten itt forumposts... (dit had ik net geprobeerd als alternatief om die screens ff via een pm aan leones te sturen); daarnaast is het natuurlijk net zo simpel als je als moderator even in mijn account kijkt en de betreffende igm s opzoekt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Het is niet de knop voor een afbeelding toevoegen waar je op dient te klikken, maar echt helemaal onderaan waar op de afbeelding hierboven "Upload new attachment" staat.
Als alternatief kan je de afbeelding ook op een andere site uploaden en de link in de supportaanvraag vermelden.

Om weer bij de supportaanvraag te komen ga je gewoon weer naar het support menu (via de link die Skoopy hierboven vermeldde) en klik je op de aanvraag.

het lijkt mij niet handig om igm correspondentie ergens 'op een site' te uploaden ff los van het feit dat dit een gebruikersvriendelijk systeem zou mogen worden veronderstelt te zijn... ben als oud moderator van n anders spel wel wat meer gewend (moest ik ff kwijt)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
het lijkt mij niet handig om igm correspondentie ergens 'op een site' te uploaden ff los van het feit dat dit een gebruikersvriendelijk systeem zou mogen worden veronderstelt te zijn... ben als oud moderator van n anders spel wel wat meer gewend (moest ik ff kwijt)

Inderdaad, het is niet handig. Als het echter via de normale weg niet lukt zit er helaas niet anders op. Nog een alternatief zou zijn om een forumbericht met de screenshot te sturen, dat zou wel moeten lukken, toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, het is niet handig. Als het echter via de normale weg niet lukt zit er helaas niet anders op. Nog een alternatief zou zijn om een forumbericht met de screenshot te sturen, dat zou wel moeten lukken, toch? :)

geloof me of niet maar het is me gelukt om het 1e bericht te beantwoorden en van bijlagen te voorzien... de 2e ticket kan je wissen.... tis wat dat diep in de spelonken van IG door te dringen ;)
 

DeletedUser

Guest
misschien naar aanleiding van deze ervaring een suggestie: in het igm schem per bericht een knopje erbij 'dit bericht rapporteren aan support' oid dan ben je er ineens vanaf ;)
 
Bovenaan