Geen Bug schatkisten doen vreemd

bonke35

Actief lid
de kisten die ik op mijn landje vind op c die staan al een aantal dagen allemaal op dezelfde plek
op b heb ik daar geen last van
 

bonke35

Actief lid
alles wat op land neergezet word , bomen, struiken , schatkisten enz komen nu elke keer op 1 plek tevoorschijn
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dus als ik het goed begrijp klik je op een incident, en dan komt er op die plek direct weer een nieuwe te liggen?
 

bonke35

Actief lid
Dus als ik het goed begrijp klik je op een incident, en dan komt er op die plek direct weer een nieuwe te liggen?
jeops maar dat duurt een sec of 10 elke keer denk ik
en het gebeurd nog steeds
de sos-jes liggen gewoon aan het strand, op de kleine weggetjes ligt ook wel eens wat en de bootjes liggen gewoon in het water
de rest komt allemaal bij het gitaar icoontje te liggen
 

bonke35

Actief lid
alweer ff verder maar het probleem is er nog steeds, op wereld b niks aan de hand, dit gebeurd op c
 

53 K-Aman

Actief lid
vreemd genoeg verschenen de schatkisten ( of overige incidenten) vandaag helemaal niet.
normaal staan er altijd één of twee incidenten naast vier schatkisten als je na 00:00 uur inlogt, vandaag helemaal niets.
 

53 K-Aman

Actief lid
Als ik inlog krijg ik wel mededelingen dat ik wat ontvangen heb uit incidenten, maar de incidenten zelf zijn onzichtbaar.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit is geen fout, er zijn een paar plekken waarop incidenten kunnen worden neergezet, en als je daar uitbreidingen hebt liggen, of in ieder geval dicht genoeg in de buurt, zullen ze daar niet worden geplaatst omdat het anders mogelijk in de weg zit met gebouwen. Als je de uitbreidingen op een bepaalde manier neerlegt kan het gebeuren dat er nog maar 1 plek over is.
 

bonke35

Actief lid
oww?
Dit is geen fout, er zijn een paar plekken waarop incidenten kunnen worden neergezet, en als je daar uitbreidingen hebt liggen, of in ieder geval dicht genoeg in de buurt, zullen ze daar niet worden geplaatst omdat het anders mogelijk in de weg zit met gebouwen. Als je de uitbreidingen op een bepaalde manier neerlegt kan het gebeuren dat er nog maar 1 plek over is.
sinds titan staan mijn uitbreidingen hetzelfde en geen problemen met random geplaatste schatkisten etc
dit is sinds een maand of twee
anderen in titan zullen er dan ook last van moeten hebben
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Anderen in Titan met dezelfde (of zo goed als dezelfde) neergelegde uitbreidingen zouden er ook last van moeten hebben inderdaad. Je hebt op 13 november nog een stuk of 6 uitbreidingen neergelegd, precies een paar dagen voor de melding die je deed, dus daarmee zal je de resterende plekken voor incidenten hebben 'uitgezet'.
 
Bovenaan