Ruilen blauwdrukken

DeletedUser

Guest
Gasten dat zeg ik nou de hele tijd..
Foe biedt pis aan en doet alsof het wijn is.

Daarom ben ik heel deze getrut beu.
ik nam heft in eigen handen en kocht de blauwdrukken af die ik nodig heb.
Zodat ik van deze hele bullshit af ben en geen zorgen meer hoeft te maken om blauwdrukken.

De crew heeft heel de blauwdrukken en grote gebouwen onderschat!
Ze hebben de spijker finaal misgeslagen.

Dit is pis en word gebracht als wijn.
Ik heb hier ook geen positieve worden voor.

Hopelijk leren ze hiervan als je iets bedenkt ook echt goed uitvoert
en niet in delen uitvoeren..

Andere kant doen ze dit om spelers mentaal laat verleiden om diamanten te kopen
bij mij is het gelukt bij tig andere spelers ook.
omdat wij het beu zijn op de gestuntel van de crew.

we kunnen wel wachten tot we blauwdrukken kunnen ruilen tegen andere tijdperken
of geen random blauwdrukken maar blauwdrukken die je echt nodig heb
dat kan nog wel paar updates duren daar heb ik dus geen zin om op te wachten..

Want de bonus van de grote gebouwen zijn namelijk bruikbaar
daar wil je niet maanden op wachten voor je een grote gebouw af hebt.

Nogmaals 0.24 faalt
heb geen positieve worden voor.
Hoop alleen dat ze ervan leren en echt goed luister naar de spelers
 

DeletedUser1701

Guest
Kan je alstublieft eens stoppen met je vergelijking? Je hebt ze volgens mij al 5 keer gebruikt. Iedereen heeft het nu al gelezen. Maar, dit neemt niet weg dat je gelijk hebt.

Stel dat je 8/9 blauwdrukken hebt maar verschillende dubbele, dan verspil je blauwdrukken. De kans is héél klein dat je die ontbrekende verkrijgt, wat jammer is.
 

DeletedUser1100

Guest
Jullie moeten nog niet meteen te erg zeuren, vergeet niet dat dit een beta is en het de bedoeling is dat dingen verbetert worden, vandaar ook dit forum. neemt niet weg dat dit wel een redelijke blunder was, maar daar kan nu wat aan gedaan worden.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij blijft er een plaat hangen, iets over pis en wijn, zo saaaaaai

je hele punt wordt gemist omdat men zich stoort aan die hangende plaat
 

DeletedUser

Guest
12 blauwdrukken van Frauenkirche gerolen. Toen kreeg ik er 6 terug en die zijn ook foetsie dus in totaal 18 blauwdrukken verspeelt terwijl ik er nog maar 1 nodig had! 1 ! pfff echt niet leuk meer.
 

DeletedUser3215

Guest
Je kan je dubbele blauwdrukken beter houden en blijven motiveren / opknappen in plaats van ruilen. Als ze zeggen dat je later ook nog iets kan met BD's die je over hebt.. Nu ruil je twee dubbele en krijgt een dubbele die je inleverde weer terug plus dat je er een kwijt bent.

Mensen laten betalen die geen moeite willen doen is prima en een logische opzet, mensen die er veel moeite voor hebben gedaan hun werk in rook op laten gaan is niet hoe het hoort.
 

DeletedUser4162

Guest
Je hoeft je dubbele blauw drukken niet te ruilen, doe je het toch lekker niet? aanstellers.

Moet ook allemaal maar zo makkelijk mogelijk zijn voor jullie ofniet?

Voor FoE heb je nou eenmaal geduld nodig. Als het niet bevalt, zoek een ander spel :p
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft je dubbele blauw drukken niet te ruilen, doe je het toch lekker niet? aanstellers.

Moet ook allemaal maar zo makkelijk mogelijk zijn voor jullie ofniet?

Voor FoE heb je nou eenmaal geduld nodig. Als het niet bevalt, zoek een ander spel :p

Gast , na 18 blauwdrukken waar je heel hard voor geknokt hebt mag je toch op ze minst wel verwachten dat je nummer 9 nog wel krijgt? Had 8 goede hoefde er nog ma 1, plus 12 dubbele en daarna nog 6 terug gekregen. Tot hoeveel moetik dan gaan?? 30 blauwdrukken? 40? 100? Hoeveel!? Ben nu die blauwdrukken kwijt en heb nog steeds niet die 1ne die ik nog moest.. Waar ligt de grens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2720

Guest
@Rohirrim
Andere kant doen ze dit om spelers mentaal laat verleiden om diamanten te kopen
bij mij is het gelukt bij tig andere spelers ook.
omdat wij het beu zijn op de gestuntel van de crew.

Bij mij niet, ik wacht rustig maanden tot ik de BD'n zelf verzameld heb. Doe toch niet zo azijnzeikerig, er zitten nog veel meer uitdagende elementen in het spel die de moeite waard zijn, en leg je niet zo vast op die GB'n en BD'n. En windt je niet zo op, slecht voor de bloeddruk. Het is maar een spelletje.
 

DeletedUser

Guest
@Rohirrim
Andere kant doen ze dit om spelers mentaal laat verleiden om diamanten te kopen
bij mij is het gelukt bij tig andere spelers ook.
omdat wij het beu zijn op de gestuntel van de crew.

Bij mij niet, ik wacht rustig maanden tot ik de BD'n zelf verzameld heb. Doe toch niet zo azijnzeikerig, er zitten nog veel meer uitdagende elementen in het spel die de moeite waard zijn, en leg je niet zo vast op die GB'n en BD'n. En windt je niet zo op, slecht voor de bloeddruk. Het is maar een spelletje.

bij mij ook..
Omdat ik ook het gestuntel beu ben heb ik ook maar de blauwdrukken afgekocht ( 13,000 diamanten )
San marco, zeus, del monte, dom van aken, basilius kathedraal.
Die heb ik eergisteren afgekocht.. dit zijn de enige gebouwen die ik echt nodig heb.

Dus nu heb ik geen zorgen meer om de blauwdrukken
of de gestuntel van de crew.

ik kan lekker mijn gang gaan nu :)
 

DeletedUser

Guest
bij mij ook..
Omdat ik ook het gestuntel beu ben heb ik ook maar de blauwdrukken afgekocht ( 13,000 diamanten )
San marco, zeus, del monte, dom van aken, basilius kathedraal.
Die heb ik eergisteren afgekocht.. dit zijn de enige gebouwen die ik echt nodig heb.
Dus nu heb ik geen zorgen meer om de blauwdrukken
of de gestuntel van de crew.
ik kan lekker mijn gang gaan nu :)
Tsjonge jonge, jullie trappen er ook wel erg makkelijk in allemaal, dit is helemaal geen gestuntel, maar precies de bedoeling.
Je moet zo gefrustreerd raken dat je diamanten gaat kopen. En dan doen er dus een heleboel. Erg slim van Inno. ;-)
 

DeletedUser4162

Guest
Gast , na 18 blauwdrukken waar je heel hard voor geknokt hebt mag je toch op ze minst wel verwachten dat je nummer 9 nog wel krijgt? Had 8 goede hoefde er nog ma 1, plus 12 dubbele en daarna nog 6 terug gekregen. Tot hoeveel moetik dan gaan?? 30 blauwdrukken? 40? 100? Hoeveel!? Ben nu die blauwdrukken kwijt en heb nog steeds niet die 1ne die ik nog moest.. Waar ligt de grens?

Tja, zo werkt het spel.
Je krijgt hem vanzelf wel.
 

DeletedUser3948

Guest
Erg opvallend hoe hard er geklaagd wordt. Is het de bedoeling dat je binnen no time alles hebt? Of is de charme van dit spel dat je langzaam maar zeker kunt ontwikkelen? Het is een gratis spel en ik vind het wel erg onderhoudend tot nu toe. Mooi spel.
 

DeletedUser4162

Guest
Erg opvallend hoe hard er geklaagd wordt. Is het de bedoeling dat je binnen no time alles hebt? Of is de charme van dit spel dat je langzaam maar zeker kunt ontwikkelen? Het is een gratis spel en ik vind het wel erg onderhoudend tot nu toe. Mooi spel.

Ten minste iemand die het snapt!
 

DeletedUser3215

Guest
Het gaat er niet om dat je alles zo snel mogelijk krijgt, dat is ook niet waar deze discussie om draait.

Als ik veel werk heb verricht voor die BD's (uren opknappen en motiveren) en ze gaan na de zoveelste verkeerde ruil in rook op, worden je dingen afgenomen waar je hard voor hebt gewerkt. Ik ben het er mee eens dat je dingen niet zomaar gratis hoeft te krijgen, maar net zo goed dat BD's waar je hard voor hebt gewerkt niet letterlijk verdwijnen!
 

DeletedUser

Guest
Het gaat er niet om dat je alles zo snel mogelijk krijgt, dat is ook niet waar deze discussie om draait.

Als ik veel werk heb verricht voor die BD's (uren opknappen en motiveren) en ze gaan na de zoveelste verkeerde ruil in rook op, worden je dingen afgenomen waar je hard voor hebt gewerkt. Ik ben het er mee eens dat je dingen niet zomaar gratis hoeft te krijgen, maar net zo goed dat BD's waar je hard voor hebt gewerkt niet letterlijk verdwijnen!



Kijk jij snapt het. Het gaat erom hoeveel werk je wel niet in 1 blauwdruk hebt zitten. Het is gewoon vaag dat ik 18 blauwdrukken ruil om 1 te krijgen en hem dan nog niet heb. Waar gaat het dan heen?,,
 

DeletedUser2084

Guest
Het gaat er niet om dat je alles zo snel mogelijk krijgt, dat is ook niet waar deze discussie om draait.

Als ik veel werk heb verricht voor die BD's (uren opknappen en motiveren) en ze gaan na de zoveelste verkeerde ruil in rook op, worden je dingen afgenomen waar je hard voor hebt gewerkt. Ik ben het er mee eens dat je dingen niet zomaar gratis hoeft te krijgen, maar net zo goed dat BD's waar je hard voor hebt gewerkt niet letterlijk verdwijnen!
Het verkrijgen van een blauwdruk is toch ook random? Een blauwdruk die je dubbel kreeg had je op dat moment niets aan, als je hem ruilt en je krijgt er één die je ook al had ben je toch niets achteruit gegaan? Daarbij, toen je die dubbele kreeg had je ook niets kunnen krijgen dus het feit dat je iets waardevols in handen had is een illusie.

Liever had ik ook gezien dat de droprate gewoon een stuk naar beneden ging en dat het niet mogelijk was om dubbele te krijgen. Minder frustratie, zelfde wachttijd. Maarja er moet gewoon geld in het laatje komen, en er zijn op deze manier gewoon meer die met geld over de balk komen dan wat ik net schetste.
 

DarthRonin

Actief lid
Dit hoort gewoon bij het spel, het is een special item. het moet veel tijd kosten

Als het veel tijd moet kosten, waarom kun je dan blauwdrukken kopen voor diamanten?
Da's redelijk tegenstrijdig, gooi er 13K diamanten tegenaan waar je 80 euro voor af tikt richting de makers en je bent klaar.
Blijkbaar is het doel van het spel voor inno helemaal niet dat het veel tijd moet kosten...

Jullie moeten nog niet meteen te erg zeuren, vergeet niet dat dit een beta is en het de bedoeling is dat dingen verbetert worden, vandaar ook dit forum. neemt niet weg dat dit wel een redelijke blunder was, maar daar kan nu wat aan gedaan worden.

Dat van die Beta hoor ik nu al 8 maanden.
Destijds hadden we het er ook al lange discussies over dat het Beta verhaal niet helemaal compatible is met het vragen van geld voor diamanten.
Daarnaast, een beta.....we gaan hier in Nederland vandaag aan de 3e server beginnen.....hoeveel beta spellen ken jij met 3 servers in 1 land??
Hoeveel beta's ken jij die over de hele wereld in vele landen een eigen server hebben??
Hoeveel beta's ken jij die op comedy central reclame maken zonder het woord "beta" te gebruiken??
Dat hele beta gezever was een half jaar geleden al een kul argument.

Daarnaast, vandaar dit forum??
Alsof een forum een teken is van het beta zijn...
Ik speel diverse spellen waarbij zo'n game forum fanatiek wordt gebruikt om het spel te bespreken, zelfs bij spellen die al 15 jaar oud zijn zoals Hattrick en Utopia heb je gewoon een forum.
Daarnaast heb je in die spellen ook gewoon ontwikkelingen, vernieuwingen en desnoods bugfixes, die spellen zijn desondanks al meer dan 10 jaar geen beta meer.

Bij mij niet, ik wacht rustig maanden tot ik de BD'n zelf verzameld heb. Doe toch niet zo azijnzeikerig, er zitten nog veel meer uitdagende elementen in het spel die de moeite waard zijn, en leg je niet zo vast op die GB'n en BD'n. En windt je niet zo op, slecht voor de bloeddruk. Het is maar een spelletje.

Kom nog eens terug als je klaar bent met alle onderzoeken van de Koloniale tijd.
Dan heb je al die uitdagende elementen allang gehad en zit in dat bouwen van die grote gebouwen nog zowat de enige uitdaging.

Je hoeft je dubbele blauw drukken niet te ruilen, doe je het toch lekker niet? aanstellers.

Moet ook allemaal maar zo makkelijk mogelijk zijn voor jullie ofniet?

Voor FoE heb je nou eenmaal geduld nodig. Als het niet bevalt, zoek een ander spel :p
Erg opvallend hoe hard er geklaagd wordt. Is het de bedoeling dat je binnen no time alles hebt? Of is de charme van dit spel dat je langzaam maar zeker kunt ontwikkelen? Het is een gratis spel en ik vind het wel erg onderhoudend tot nu toe. Mooi spel.
Ten minste iemand die het snapt!

Gezien jullie aanmelddatum hier spelen jullie het spel nog niet zo heel lang, ga dan ook niet mensen die al 8 maanden spelen vertellen dat ze geduld moeten hebben, dan zet je alleen jezelf voor aap, zeker als je het meerdere keren gaat herhalen in 1 draadje Koketso.



Triest hoe weinig inlevingsvermogen mensen hier hebben in de situatie van anderen.
Steek wat meer tijd in het spel en wat minder in het afzeiken van anderen op het forum.
Als mensen hier klagen over de gang van zaken zijn het vaak gewoon serieuze punten die ze bezig houden, of het grote ergernissen zijn of kleine.

Ik baal er in ieder geval flink van dat ik een zestal dubbele heb zitten ruilen zonder de goeie terug te krijgen, lijkt me dit forum de correcte plek om dat aan te geven zodat de crew weet wat er speelt onder de mensen die het spel al vanaf het begin spelen.
 
Bovenaan