Ruilen blauwdrukken

DeletedUser2352

Guest
Het gaat er niet om dat je alles zo snel mogelijk krijgt, dat is ook niet waar deze discussie om draait.

Als ik veel werk heb verricht voor die BD's (uren opknappen en motiveren) en ze gaan na de zoveelste verkeerde ruil in rook op, worden je dingen afgenomen waar je hard voor hebt gewerkt. Ik ben het er mee eens dat je dingen niet zomaar gratis hoeft te krijgen, maar net zo goed dat BD's waar je hard voor hebt gewerkt niet letterlijk verdwijnen!

Ik sluit me hier bij aan. Vind het geen probleem dat het allemaal wat langer duurt. Maar het is jammer dat je niet zelf kan kiezen waar je ze voor wilt ruilen. Net als bij de markt kan dit ook. Had volgens mij een beter idee geweest.
 

DeletedUser

Guest
Als dat zou kunnen,dan kan iedereen die gratis speelt snel aan de grote gebouwen komen.
Dan hebben de betalende spelers geen voordeel meer,die zo diamant gebruiken en de gebouwen in 1 x kopen.
Daarom hebben ze dit gedaan.
Allemaal in het belang voor de betalende speler,hebben jullie dat nu nog niet door.
En je hebt de grote gebouwen niet nodig,als je goed bent.
Win je nog steeds toernooien,en blijf je stijgen in de ranglijst.

Dus in plaats van klagen en janken ,moeten we blij zijn ,dat we iets in de buurt kunnen komen van die grote gebouwen.
En dat je toch weer een extra kans krijgt om ze te voltooien,en anders gebruik je forge punten,voor de blauwdrukken.
Geduld is een schone zaak,zo niet ben je de sjaak,en span je diamanten maar raak.

gr marcus
 

DeletedUser

Guest
Wat vinden de forum moderators er eigenlijk van?

Ik kan enkel maar voor mezelf spreken, maar persoonlijk ben ik zeker geen tegenstander van het systeem, maar een grote voorstander is nu ook veel gezegd. Enerzijds ben ik het er mee eens dat grote gebouwen echt wel iets speciaals zijn en je ze niet te makkelijk mag verkrijgen. Dus om zelf te kunnen kiezen voor wat, nee, dat hoeft niet voor mij. Ik zou persoonlijk kiezen voor een random blauwdruk naar een gebouw naar keuze. Zo heb je nog steeds kans dat je een dubbele ontvangt en gaat het toch nog altijd iets speciaals zijn. Ik ben wel voorstander van de 2:1 kans.

Of je speciaals, imo hadden ze de prijzen voor blauwdrukken systematisch moeten laten oplopen: eerste 50 volgende 100, 150 etc. Of gewoon telkens te verdubbelen. Nu verliest het zijn "waarde" een beetje vind ik. Dit systeem zou misschien commercieel gezien minder interessant zijn, maar zo behoudt het wel zijn waarde. Ik ben niet iemand die alles van economie weet, maar ik verwacht dat hier wel een commerciële zet is gedaan en dat huidige formule het meeste opbrengt.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik geen speler ben die echt speelt voor de top maar gewoon om wat ontspanning en ik van het principe ben "Het is maar een spelletje.". Ik zie de grootse gebouwen dan ook meer als een leuk extraatje.
 

DeletedUser

Guest
Ruilen BD´s
Lachertje van het jaar is het geworden. Ruilen kan, maar dan ook alleen maar de dubbele die je hebt van een niet gebouwd gebouw. Van de bestaande gebouwen hebben er velen ook al 1 of meerdere dubbel, maar die kun je aan de straatstenen nog niet kwijt. Komt daar ook nog verandering in , en dan niet 2 op 1 maar gewoon 1 op 1 met mijn part gildegenoten , vrienden or what ever. Zo is het niet leuk meer te noemen.
 

DeletedUser1869

Guest
In andere topics is al gezegd dat er gewerkt wordt aan een oplossing voor blauwdrukken van gebouwen die je al hebt staan. Ga er echter maar vanuit dat het niet zo mooi zal zijn als jij wilt. De opzet van dit spel is mensen zo ver mogelijk laten komen tot je geen geduld meer hebt en diamanten gaat kopen. Als je dat niet wilt, is gratis diamanten verdienen ook een optie, waarbij je alleen wat enquetes hoeft in te vullen. Tip: maak hiervoor even een extra hotmailaccount voor aan zodat je gewone mail niet gespamd wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het waardeloos.. die ruil functie. Ik krijg er continue dubbelen voor terug. Maar de gene die ik nodig heb krijg ik niet.
Blijf aan de gang :mad: ... Je kan ze beter te ruil zetten en ruilen met members voor de gene die je zoekt...

Net als vroeger met ruilkaarten...
 

DeletedUser3120

Guest
Wel interessant dat men klaagt over al het werk dat men in opknappen en motiveren heeft gestopt. Voordat de GG deed men dat ook en kreeg men er slechts 20 goud voor en zat men daarover niet te klagen. Nu men er af en toe nog wat extra's voor krijgt (een blauwdruk) is het opeens erg als dat extra niet geeft wat men gehoopt had. Wees blij dat je wat extra's krijgt!
 

DeletedUser

Guest
Wel interessant dat men klaagt over al het werk dat men in opknappen en motiveren heeft gestopt. Voordat de GG deed men dat ook en kreeg men er slechts 20 goud voor en zat men daarover niet te klagen. Nu men er af en toe nog wat extra's voor krijgt (een blauwdruk) is het opeens erg als dat extra niet geeft wat men gehoopt had. Wees blij dat je wat extra's krijgt!

Inderdaad, iedereen zal merken dat hij zelf nu ook meer gemotiveerd wordt.
 

DeletedUser1869

Guest
Ik ben zelf door GGs en blauwdrukken veel maar gaan motiveren. Ga sowieso elke dag mijn hele gilde af, en zo nu en dan pak ik ook de hele buurt mee als ik daar zin in heb. Soms krijg ik helemaal niets, en soms krijg ik 3 of meer blauwdrukken. Uiteindelijk moest ik van de Pharos nog 2, een daarvan heb ik door ruilen gekregen, en de laatste heb ik met diamanten die ik gratis verdiend heb met enquetes invullen gekocht. Ik heb nog geen enkele cent aan FoE uitgegeven, maar heb toch een GG neergezet. Het ruilen is een extra manier om aan die blauwdruk te komen, tegen de prijs van een dubbele waar je anders niets mee had gekund. Als je geen dubbelen kon krijgen, en 1:1 naar wil kon ruilen, had binnen no time iedereen een GG staan en gaat het speciale er van af. Moet er bij zeggen, nu ik er zelf eentje bezit, ben ik veel minder gefocust op het krijgen van blauwdrukken en ben ik weer meer bezig met me techboom te ontwikkelen, iets wat lange tijd stil heeft gestaan in de Late middeleeuwen.
 
Bovenaan