Besloten spel RPG: De Levende Legende: De splitsing

DeletedUser

Guest
Beste Mensen,

zoals de meeste van jullie inmiddels al weten, gaan er binnenkort 2 spin-off's komen. Eentje van de tocht van Lucrisan, en eentje van de tocht van Jeffrey. Eventueel kan er nog een derde spin-off komen, maar dat is niet waarschijnlijk.

Ik zou graag uiterlijk dit weekend via dit topic willen weten wie met wie meegaat.

Even nog ter informatie over Spin-off's: Spin-off's zijn delen van verhalen van de hoofd-RPG. Iemand kan maar in 1 spin-off tegelijk zitten van dezelfde RPG. Dus als je met Jeffrey meegaat (en dus behoort tot de spin-off van Jeffery) kun je niet reageren in de spin-off van Lucrisan.


Tot nu toe.

Groep Lucrisan:
-Lucrisan
-Anony
-Camhen
-Grom
-Elanc
-


Groep Jeffrey:
-Jeffrey
-Valk
-Editor der Lapidem
-Eva
-Loena
-

Ik weet dat sommige van jullie het al via de RPG zelf duidelijk hebben gemaakt, maar ik zou het voor de zekerheid toch even opnieuw via dit topic willen weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou dan doe ik het hier nog een keer Mike:p
Ik ga met Lucrisan mee
 

DeletedUser

Guest
Kan ik vragen waarom er nu niemand achterblijft in het dorp? Op zich snap ik het wel, maar verhaaltechnisch enigszins onlogisch. Aaanyway. Ik ga mee met Lucrisan en mijn tweede karakter dat spoedig zal komen, zal in de spin-off van Jeffrey verzeild raken.
 

DeletedUser

Guest
Dus Elanc blijft meegaan, maar je gaat dus twee RPG's spelen?
 

DeletedUser

Guest
Dus Elanc blijft meegaan, maar je gaat dus twee RPG's spelen?
Yup. Op die manier kan ik genieten van mijn beide schrijfstijlen. Met jou en Arwenden kan ik langere stukjes schrijven, maar ik vind het ook leuk om te improviseren met bijvoorbeeld Rabbid of Mathijs als zij online zijn. Ik zou dat prefect kunnen combineren met twee karakters. En het zorgt niet voor verwarring omdat het in twee verschillende topics zal geschieden.
 

DeletedUser93

Guest
Kan ik vragen waarom er nu niemand achterblijft in het dorp? Op zich snap ik het wel, maar verhaaltechnisch enigszins onlogisch. Aaanyway. Ik ga mee met Lucrisan en mijn tweede karakter dat spoedig zal komen, zal in de spin-off van Jeffrey verzeild raken.

IK dacht dat ik en kingofon( henk) sowiezo in het dorp bleven, maar een paar meer is wat leuker voor ons.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk blijven enkel de jonkies en huisvrouwen in het dorp, dus daar is niet veel mee te beleven.

@Marco als je in het dorp wil blijven kan ik een aparte spin-off maken, zoals ik al eerder zei. Er zijn dan wel meer mensen nodig dan enkel jij.
 

DeletedUser

Guest
Loena en Eva mis. is het handig om dat laatste stukje later pas te schrijven als er een apart topic komt
 

DeletedUser78

Guest
Hmm jaa miss wel, ik zal het even kopiëren en dan mijn post weg halen ;)
 

DeletedUser

Guest
ik ben mee met jeffrey's groep, maar ik ga weinig online zijn ivm exames
 

DeletedUser

Guest
Morgen ligt mijn nieuwe karakter en verhaal klaar voor deze spin-off.
 

DeletedUser

Guest
ok. Morgenmiddag zal ik verdergaan met de spin-off's. Waarschijnlijk staan ze morgenavond online.

Ik zal in de spin-off's enkel de namen noemen van degene die hebben opgegeven met wie ze zijn meegegeven. Degene die niet hebben opgegeven met wie ze meegaan, kunnen daarna altijd schrijven dat ze erachteraan zijn gerend;)
 
Bovenaan