Relieken beloning uitbreiden

DeletedUser6877

Guest
Nu er toch met de taveerne nieuwe zaken zijn te behalen, lijkt het mij ook leuk om deze in de ge te kunnen halen in de relieken. Stop ze maar in de jade beeldjes, dus bijv 4 uur verdedigingsschild of 12 uur aanvalsbonus. Het wachtvuur heeft nu geen enkel nut meer en kan dus uit het spel.

Voordelen, ge wordt weer leuk, nadat de beloningen van de niveaus drastisch zijn verlaagd, waarvan ik geen aankondiging heb gelezen.

Nadelen: ik zie ze niet
 

DeletedUser10486

Guest
Ik hoef geen verdedigingsschild, dus ik zou niet blij zijn als ik dat moest krijgen in de GE. Ze mogen bijvoorbeeld wel taveernezilver als beloning geven.
 

midas89

Actief lid
Meh. Win je straks een 4 uur muntenbonus uit een reliek, terwijl je oogst pas over 15 uur is...
Liever iets tastbaars uit de relieken, zoals nu.
 

DeletedUser6877

Guest
geen enkele goede reactie tot nu toe....valt me tegen ;)

Zolang het wachtvuur maar verdwijnt vind ik alles best :)
 

DeletedUser

Guest
geen enkele goede reactie tot nu toe....valt me tegen ;)

Zolang het wachtvuur maar verdwijnt vind ik alles best :)

Je bedoelt geen enkele reactie die jouw idee steunt.

Het wachtvuur heeft nu juist nog meer nut, omdat je tegenstander een aanvalsbonus kan kopen en direct kan gebruiken. Jij weet niet wanneer hij aanvalt, dus jouw verdedigingsbonus of stadsschild moet je maar lukraak nemen. Je zou gek zijn als je daarvoor je zilver yuitgeeft. Kan je beter nog wat wachtvuurtjes bijplaatsen. De voorraad groeit in ieder geval gestaag.
 

DeletedUser6877

Guest
juist dat ding hoort of in een event of helemaal weg. Het hoort niet op GE thuis :)
 

DeletedUser

Guest
juist dat ding hoort of in een event of helemaal weg. Het hoort niet op GE thuis :)

Onzin. Op GE zitten wel meerdere gebouwen die alleen bij een evenement te winnen zijn. Jij redeneert alles naar jezelf toe in de hoop dat als je maar door blijft gaan ze je zo zat worden dat je gelijk gaat krijgen.
 

DeletedUser2073

Guest
Ik ben geen fan van de wijze waarop sl8yer mensen van repliek dient. Neemt niet weg dat ik het wel met hem eens ben. Ik hou het wachtvuur graag bij de relieken. Als grote speler zie ik dan weer niets in die onzinnige bonussen van de taveerne. Maar dat is mijn mening slechts. Aangezien de tempel best wat ruimte inneemt mag er wel wat fatsoenlijks in de relieken zitten. Persoonlijk hoop ik telkens op de fp paketten van 100 of 200.
 

DeletedUser6867

Guest
Persoonlijk slecht idee breid het dan uit met andere items of gebouwen of dergelijke.

Wat heb ik aan een munten boost als ik al 2,3G op de teller heb staan.
plundering word ik zelden aangevallen omdat ik lekker veel wachtvuren heb staan waar jij zo over duidelijk hekel aan hebt.
Word juist elke keer weer blij als er WV valt met die aanval bonus heb ik ze juist nog meer nodig.

geen enkele goede reactie tot nu toe....valt me tegen ;)

Zolang het wachtvuur maar verdwijnt vind ik alles best :)

Ik zie vele goede reacties maar je hebt kennelijk weer je oogkleppen op waardoor je ze niet kan lezen.
 

DeletedUser6877

Guest
Okay, maar dan zou het wachtvuur als event beloning (origineel) in de groene draak moeten zitten. Dat kan ook nog. Maar t ding is totaal overbodig en moet weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Okay, maar dan zou het wachtvuur als event beloning (origineel) in de groene draak moeten zitten. Dat kan ook nog. Maar t ding is totaal overbodig en moet weg.

Waarom? Het is geen grote prijs die daar thuishoort. Het wachtvuur is niet overbodig en al helemaal niet meer nu met de taveerne. Veel spelers maken er gebruik van, tot jouw grote ongenoegen. Iets is niet overbodig en hoeft al helemaal niet weg alleen omdat het jou dwarszit.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk zou ik het buitengewoon onwaarschijnlijk vinden dat wachtvuren die we soms ook indirect gekocht hebben gewoon van het spel worden verwijderd.
Ik denk dat dit mensen zwaar op de kast zou jagen.
Volgens mij hebben ze inderdaad een functie: niet iedereen speelt FOE hetzelfde.

Als je de wachtvuren niet ziet zitten stop je ze gewoon in de vuilnisbak makkelijk zat: heeft ieder wat hij/ zij wil.
 

DeletedUser6867

Guest
Persoonlijk zou ik het buitengewoon onwaarschijnlijk vinden dat wachtvuren die we soms ook indirect gekocht hebben gewoon van het spel worden verwijderd.
Ik denk dat dit mensen zwaar op de kast zou jagen.
Volgens mij hebben ze inderdaad een functie: niet iedereen speelt FOE hetzelfde.

Als je de wachtvuren niet ziet zitten stop je ze gewoon in de vuilnisbak makkelijk zat: heeft ieder wat hij/ zij wil.


maar je snapt niet wat de Topicstarter wil hij is te slecht om te winnen van hoge def van een aantal spelers omdat ze veel wachtvuren hebben, dus dan ga je gewoon weg er heel vaak over zeuren dat ie verwijderd moet worden.
Mensen die veel wachtvuren hebben staan zijn het gewoon weg immers zat om geplunderd te worden.
Je immers weinig eraan doen dan behalve je productie op tijd te innen of veel wachtvuren te plaatsen voor meer defence , als ze nou eens de AI van je defence leger zouden aanpakken zouden al die wachtvuren niet nodig zijn.
 

DeletedUser

Guest
maar je snapt niet wat de Topicstarter wil hij is te slecht om te winnen van hoge def van een aantal spelers omdat ze veel wachtvuren hebben, dus dan ga je gewoon weg er heel vaak over zeuren dat ie verwijderd moet worden.
Mensen die veel wachtvuren hebben staan zijn het gewoon weg immers zat om geplunderd te worden.
Je immers weinig eraan doen dan behalve je productie op tijd te innen of veel wachtvuren te plaatsen voor meer defence , als ze nou eens de AI van je defence leger zouden aanpakken zouden al die wachtvuren niet nodig zijn.

Ik denk dat je gelijk hebt.
Als de wachtvuren worden afgeschaft dan ook de schurken maar, eerlijk is eerlijk.
Geef daarvoor in de plaats dan maar die lawaaipapegaaen: de vaandeldragers.
Die kunnen weinig, zijn bijna meteen genekt maar maken wel een hoop lawaai.
De AI pakt altijd de schurken als eerst wat de verdedigende partij opachterstand zet.
Dan ook nog geen wachtvuurtjes wordt een gratis maaltijd voor plunderaars.
 
Bovenaan