Punten systeem

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af hoe het punten systeem hier werkt..
Krijg je punten door iets te onderzoeken, door te bouwen, door te vechten, door te onderhandelen of hoe zit het eigenlijk?
Ik heb iemand in 1 nacht 10,000 punten zien groeien, en nu sta ik al een lange tijd op de 2de plaats.
Ik heb nog altijd geen idee hoe hij dat heeft klaargespeeld..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je krijgt 1 punt per munt en voorraad die je verkrijgt. Er is misschien ook nog wel iets anders waarmee je punten krijgt, maar dit is het voornaamste.
 

DeletedUser

Guest
Dus, van een hutje ontvang ik 6 munten, dus groei ik 6 punten?
Wel, hoe kan deze jonge knaap dan plotseling 10,000 zijn gestegen in 1 simpele nacht?...
En die andere redenen, zijn die ook al bekend of?..
 

DeletedUser

Guest
Dus, van een hutje ontvang ik 6 munten, dus groei ik 6 punten?
Wel, hoe kan deze jonge knaap dan plotseling 10,000 zijn gestegen in 1 simpele nacht?...
En die andere redenen, zijn die ook al bekend of?..

Dat weet ik niet sorry
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Van een hutje krijg je inderdaad 6 munten. Je krijgt van een hutje echter 6 munten per 5 minuten, dat is 72 per uur. Als je er dan 10 hebt, groei je al met 720 punten per uur, in het meest gunstige geval.
Daarnaast kan je nog gebouwen verkopen voor punten, en als je gevechten wint op de kaart krijg je ook punten, aangezien je daar munten of voorraden voor krijgt.

De andere redenen, indien die er zijn, zijn niet bekend.
 

DeletedUser

Guest
Dus, van een hutje ontvang ik 6 munten, dus groei ik 6 punten?
Wel, hoe kan deze jonge knaap dan plotseling 10,000 zijn gestegen in 1 simpele nacht?...
En die andere redenen, zijn die ook al bekend of?..

Door bv nachtdienst te hebben en niet veel anders te doen te hebben dan hutjes aan te klikken.
15 hutten iedere 5 minuten geven 15x6x12 = 980 per uur, hamers niet meegerekend.
 

DeletedUser

Guest
Dan is het nodig tijd om een paar nachtjes door te doen aangezien het toch een verlengd weekend is. ^^
 

DeletedUser

Guest
Met je diamanten heb je heel wat extra mogelijkheden waar je een voordeel uit haalt. Zo zijn er heel wat gebouwen of decoraties die veel efficiënter zijn en je dus ook meer opleveren dan de gewone gebouwen die je met goud/gereedschappen koopt. Je kan ook landuitbreidingen kopen zodat je je stad sneller kunt uitbreiden en niet constant zit te puzzelen maar ook extra slots voor soldaten zodat je minder barakken moet bouwen. Zelfs productie verdubbelen of je research versnellen behoort tot de mogelijkheid en je kan ook nieuwe provincies veroveren met je diamanten. Kortom, er zijn heel wat mogelijkheden waar iemand zonder diamanten veel meer moeite voor moet doen. De keuze is natuurlijk aan jou wat je met je diamanten doet.
 
Bovenaan