Progressieve tijdperk (Info)

DeletedUser2835

Guest
dat is zo, bij beide kaarten trouwens! mogen daar een groot gebied achter liggen dan
 

DeletedUser

Guest
De mistige gebieden ten noorden en zuiden van de huidige industriële continentkaart zullen niet gebruikt worden voor het progressieve tijdperk. Voor wat dan wel? Aha, dat is nog geheim. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Niet voor het progressieve tijdperk, maar ze zullen gebruikt worden en dat is het belangrijkste :D
 

DeletedUser3948

Guest
Ik gok erop dat dit gebieden zijn voor de gilde-oorlogen. Dat gildes tegen elkaar gaan vechten om een stuk land te veroveren.

De mistige gebieden ten noorden en zuiden van de huidige industriële continentkaart zullen niet gebruikt worden voor het progressieve tijdperk. Voor wat dan wel? Aha, dat is nog geheim. :cool:
 

DeletedUser275

Guest
Ik denk dat je voor gilde-oorlogen een andere map ga krijgen, want hier kun alleen jij aan.
 

DeletedUser

Guest
3Dimensionaal wat gebeurd er dan met de stuk grond bij koloniale provincies?
Daar ligt nog altijd een provincie die nog niet veroverd is.

ik bedoel op de eerste continent kaart voor je naar industriële tijdperk gaat met de boot
 

DeletedUser2835

Guest
definitie van geheim weet je wel toch? Denk dat hij het niet mag zeggen noch weet.

Is er ook iets bekend over de grootte van de huizen?
Zullen die bij de progressieve opnieuw groter worden of blijven deze dit keer bij 3x2?
 

DeletedUser

Guest
definitie van geheim weet je wel toch? Denk dat hij het niet mag zeggen noch weet.

Is er ook iets bekend over de grootte van de huizen?
Zullen die bij de progressieve opnieuw groter worden of blijven deze dit keer bij 3x2?

Nou ik weet de definitie ervan maar miss wist hij bij continent kaart bij koloniale provincies daar ook iets mee gaat gebeuren dan alleen bij continent kaart 2..


Antwoord op je vraag:
zal hetzelfde zijn grote.
Want van steentijd tot kolo tijdperk was het 2x2
dus zal vast van industrie tot ...... ( incl progressieve ) 3x2 zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik verwacht ook wel 3x2 huizen. Denk niet dat ze er kleiner op worden.
 

DeletedUser3195

Guest
Zoals Kev Porsche zegt denk ik dat dezelfde grootte zelfs tot het laatste tijdperk zal blijven :)
 

DeletedUser2835

Guest
Niet kleiner begrijp ik, maar... Zou ook 2x3, 4x2 of 3x3 kunnen worden natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
ik heb gehoort dat de huisjes zullen varieren in verschillende maten zoals een herenhuis van 4x4.
 

DeletedUser

Guest
3Dimensionaal wat gebeurd er dan met de stuk grond bij koloniale provincies?
Daar ligt nog altijd een provincie die nog niet veroverd is.

ik bedoel op de eerste continent kaart voor je naar industriële tijdperk gaat met de boot

Daarover is nog niets bekend, ook geen teasers. :)
 
Bovenaan