Progressieve tijdperk (Info)

DeletedUser2835

Guest
Dit is een speciaal topic voor het tijdperk dat straks na de industriële komt. Het Progressieve tijdperk.
Heb je vragen, wil je iets toevoegen, of gewoon mee discussiëren of speculeren? Laat dan iets achter.

Progressive tijdperk?
Ja, dit tijdperk speelde zich af tussen 1890 en 1920. De term wordt veelal in Amerika gebruikt omdat daar met name een enorme ontwikkeling plaatsvond waarbij de machine centraal stond.

Wanneer komt dit nieuwe tijdperk?
Dat is nog onbekend. Verwachting is binnen een paar (2-4) maanden.

Zijn er al beelden van?
Ja. Die van twee militaire gebouwen.

- Tank Fabriek
attachment.php

- Zappelin luchthaven station.jpg
attachment.php
 

Bijlagen

  • Tank Fabriek.jpg
    Tank Fabriek.jpg
    65 KB · Weergaven: 1.063
  • Zappelin luchthaven station.jpg
    Zappelin luchthaven station.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 955

DeletedUser

Guest
Denk je dat de Zeppelin een militair gebouw is? Ik kan me niet voorstellen hoe die onhandig grote en slome dingen zich nuttig maken in een veldslag. Is het niet gewoon een Cultureel gebouw??
 

DeletedUser2835

Guest
De tank (Mark IV) is typerend voor de tanks die Engeland gebruikten in de Eerste wereldoorlog.
De zeppelin is typerend als Duits oorlogmachine en werd idem gebruikt in de Eerste wereldoorlog.
Ik denk dat ze op deze manier een goede middenweg hebben gevonden, zonder 'partijdig' te zijn dus.

Ik sluit overigens niet uit dat het gebouw van de zeppelin inderdaad een andere bestemming heeft,
dit willen ze namelijk niet bevestigen.

Mooie korte video op youtube over de zeppelins van die tijd:
https://www.youtube.com/watch?v=dfUaw0BfaZA
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ah, dat wist ik niet.

Nu rest er mij het volgende probleem: Ik vraag me af hoe ze de zappelin inpassen in het battlefield in het spel. Te beginnen met de afmetingen. Dat ding moet 2 of 3 vakjes innemen...
 

DeletedUser2383

Guest
ik denk dat de zeppelin meer een cultureel gebouw/versiering wordt....
 

DeletedUser3195

Guest
Ik had tweedekkers verwacht als één van de militaire eenheden.
 

DeletedUser2835

Guest
ik denk dat de zeppelin meer een cultureel gebouw/versiering wordt....

Ik moet zeggen, de spelmakers zijn wel redelijk voorspelbaar en consequent elke keer. Dus ik denk dat je gelijk hebt aangezien afgelopen aankondiging van de Industriële de wielenmaker en Fuselier ten toon werden gesteld. Ook één cultureel en één militair gebouw dus. Overigens hoop ik dat het zeppelin gebouw niet de diamanten versie wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop maar niet dat we in super snelle tijd al in 2050 zijn.. ik wil wel in de oudheid blijven want makers slaan nu veel dingen over.
 

DeletedUser2835

Guest
Ik hoop maar niet dat we in super snelle tijd al in 2050 zijn.. ik wil wel in de oudheid blijven want makers slaan nu veel dingen over.
Ben ik niet zo bang voor, komende tijdperk is maar een tijdbestek van 30-40 jaar. Zitten dan nog minstens 2 tussen dus. Laatste twee huidige tijdperken doet men (gem.) tussen de 1 tot 2 maanden over om volledig te ontwikkelen, dat is toch ook best een tijd?
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen, de spelmakers zijn wel redelijk voorspelbaar en consequent elke keer. Dus ik denk dat je gelijk hebt aangezien afgelopen aankondiging van de Industriële de wielenmaker en Fuselier ten toon werden gesteld. Ook één cultureel en één militair gebouw dus. Overigens hoop ik dat het zeppelin gebouw niet de diamanten versie wordt.

de wielenmaker en Fuselier ten toon werden gesteld. Ook één cultureel en één militair gebouw dus.


ik denk dat een wielenmaker geen cultureel gebouw is?zoals je hierboven beschrijft!!
 

DeletedUser2835

Guest
de wielenmaker en Fuselier ten toon werden gesteld. Ook één cultureel en één militair gebouw dus.


ik denk dat een wielenmaker geen cultureel gebouw is?zoals je hierboven beschrijft!!
productiegebouw* my bad, stomme fout. Niet twee keer een militair gebouw was mn punt.
Zoals je merkt heb ik zelf geen wielenmaker, haha.
 

DeletedUser2835

Guest
Wat hopen jullie dat er zal komen naast tanks en zeppelins?
 

DeletedUser3549

Guest
Een efficienter productie gebouw!
En iets meer te veroveren gebieden/miss iets leukere missies.
 

DeletedUser

Guest
kan je dat toelichten?

Wat kan er efficienter aan een productiegebouw? en wat is volgens jou een leukere missie?
 

DeletedUser3195

Guest
Een zeppelin werd weinig gebruikt voor aanvallen. Het werd meer gebruikt om te spioneren (maar aanvallen deed de zeppelin soms). Dus ik denk dat het wegens zijn functie en grootte niet als legereenheid in FoE zal gebruikt worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Misschien wordt het de nieuwe verkenner, zou in elk geval prima in het rijtje passen :)

indd reddog,zappelin wordt de nieuwe verkennings toestel.in plaats van het eerste paard,toen een indiaan,en nu wortdt het de zappelin,;)
 

DeletedUser2835

Guest
Daarover gesproken, mag toch wel hopen dat we een stuk grotere map krijgen! :)
 
Bovenaan