Picturemania - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie je vragen en feedback kwijt over de wedstrijd.
Veel plezier :)
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Op het eerste blik herken ik al heel wat gebouwen, maar ben nu even te lui om het te gaan noteren :rolleyes:
Maar ik heb nog een paar dagen de tijd :D

ps.
Kijk nog even naar regel 5, daar staat .. augustus, neem aan dat dit 31 augustus moet zijn ;)
 

cg2700

Lid
Ik heb een vraag over het insturen van het antwoord. In de aankondiging staat dat je je spelersnaam in de topictitel moet zetten en je antwoord in een reactie maar bij het maken van het topic, moet je een bericht meegeven. Zet je dus je antwoord in dit bericht of vul je gewoon iets in en je antwoord dan achteraf in een reactie? Ben nieuw op het forum dus moet alles nog wat ontdekken
 

DarthRonin

Actief lid
Denk dat ik de oplossing heb, maar een paar plaatjes heb ik niet kunnen herkennen.
Kan niet wachten tot de uitslag er is met de oplossing van alle plaatjes, nieuwsgierig wat die 2 zijn :D
 
Moest je nou de namen van de gebouwen opschrijven of alleen de eerste letters waarmee je de zin formuleert, dus met andere woorden dat je laat zien dat je het echt zelf gedaan hebt?
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Hallo allemaal,

Denk eraan, dat jullie vandaag nog tot 23.58 u. je oplossing in kunnen sturen, daarna sluit de wedstrijd :)
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
De wedstrijd is gesloten, we zullen deze week de oplossing en de winnaars bekend maken.
Nog even geduld :)
 
Bovenaan