Overbodige grote gebouwen ???

DeletedUser

Guest
Hoi

Word er nog aan gewerkt aan overbodige grote gebouwen?
Het was aantal weken geleden het gespreksonderwerp maar dat is nu eventjes weg.
Maar wat word er gedaan aan dubbele grote gebouwen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit of je nou dubbele blauwdrukken of dubbele grote gebouwen heb komt op het zelfde neer dubbele/overbodige
of daar nog wat aan gedaan word

ik heb ondertussen 10 GG's
 

DeletedUser1701

Guest
Je kan geen dubbele GG's hebben. Je kan enkel dubbele blauwdrukken hebben, dus het maakt wel degelijk uit! ;)
En wat bedoel je precies? Heb je al blauwdrukken voor 10 GG's? Zoja, dan is dat waarschijnlijk gewoon mogelijk. Je kan ook blauwdrukken ruilen dmv de '2 voor 1'-ruilfunctie. :)
En als je er al genoeg hebt voor 10 GG's, waarom bouw je het dan niet gewoon? :) Volgens mij krijg je dan geen blauwdrukken meer voor dat gebouw, of ze gingen dat dacht ik dan wel aanpassen. Dat ben ik wel niet zeker.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft 10 GG's. Ik denk dat hij meerdere GG's wil zetten dus dat je 2 keer Deal Castle kan zetten bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Ja, het zou wel handig zijn als je duidelijk zegt wat je wil...

Een GG tweemaal kunnen plaatsen zullen ze wel niet invoeren. Dat lijkt me ook een slecht idee.

Er is al aangekondigd dat er iets gemaakt zal worden waarbij je iets kunt met blauwdrukken van een GG dat je al gebouwd hebt. Als je dit bedoelt zul je gewoon geduld moeten hebben.
 

DeletedUser1701

Guest
Een GG meerdere keren kunnen zetten zal er niet komen. ;) En dat is ook niet zo'n goed idee. Het wordt anders wel heel erg makkelijk. (Denk maar aan 5x het 'Standbeeld van Zeus' => onverslaanbaar bij aanvallen!)
 

DeletedUser

Guest
Een GG meerdere keren kunnen zetten zal er niet komen. ;) En dat is ook niet zo'n goed idee. Het wordt anders wel heel erg makkelijk. (Denk maar aan 5x het 'Standbeeld van Zeus' => onverslaanbaar bij aanvallen!)

dat bedoel ik al helemaal niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft 10 GG's. Ik denk dat hij meerdere GG's wil zetten dus dat je 2 keer Deal Castle kan zetten bijvoorbeeld.

Dat bedoel ik niet eens :p

ik bedoel wat kan je met je dubbele blauwdrukken doen als je er niks aan heb.
in mijn geval dubbele GG's ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind overigens mijn bericht wel helder hoor...

Gaat toch over dubbele blauwdrukken / dubbele GG's
ik heb nu 10 GG's staan waarbij ik 4 gebouwen dubbel heb.
En aangezien ik er niks mee kan ben ik benieuwd wat we ermee kunnen doen.

Blijkbaar is gespreksstof van tijdje geleden helemaal vergeten.
Toen wou iedereen dat je wat kon doen met dubbele blauwdrukken van gebouwen die je al hebt ;)

Mijn ABN is niet sterk maar volgens mij was ik wel duidelijk wat ik bedoelde;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wat er mogelijk zal zijn met deze blauwdrukken is nog niet bekend. Wanneer het bekend is zal het aangekondigd worden, tot dan is het nog even geduldig afwachten.
 

DarthRonin

Actief lid
Mijn ABN is niet sterk maar volgens mij was ik wel duidelijk wat ik bedoelde;)

Als ik het draadje terug lees krijg ik allesbehalve de indruk dat duidelijk was wat je bedoelde....
Er was 1 persoon die door had wat je bedoelde, maar die snauwde je nog af waardoor het hoogstens nog onduidelijker werd...
 

DeletedUser4162

Guest
Ik vind overigens mijn bericht wel helder hoor...

Gaat toch over dubbele blauwdrukken / dubbele GG's
ik heb nu 10 GG's staan waarbij ik 4 gebouwen dubbel heb.
En aangezien ik er niks mee kan ben ik benieuwd wat we ermee kunnen doen.

Blijkbaar is gespreksstof van tijdje geleden helemaal vergeten.
Toen wou iedereen dat je wat kon doen met dubbele blauwdrukken van gebouwen die je al hebt ;)

Mijn ABN is niet sterk maar volgens mij was ik wel duidelijk wat ik bedoelde;)

met dit bericht ben je duidelijk, die vorige niet :p

Ik ben ook wel benieuwd, met de update toen ruilen mogelijk werd is inderdaad gezegd dat er in de toekomst iets gedaan word aan blauw drukken van reeds gebouwde GGs
 
Bovenaan