Oude wegen over nieuwe wegen.

nietje52

Actief lid
Ik hoor van mijn gildeleden dat er op de app de mogelijkheid bestaat om oude wegen over nieuwe wegen aan te leggen (hele straat tegelijk).
Mag dat ook voor laptop/pc alstublieft?
 

Felair

Actief lid
Heel de weg in je stad in een keer kan niet maar net zoals je weg kan bouwen kan je hem op de zelfde manier over je bestaande weg bouwen. Een keer klikken voor het begin en dan met je muis slepen en nog een keer klikken om dan te bouwen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit kan inderdaad in de browser, maar alleen als je een betere weg over een slechtere weg wil leggen. Waarom zou je echter een slechtere weg willen neerleggen?
 

Felair

Actief lid
o_O hier heb ik nog nooit aan gedacht zo had ik het niet gelezen lol. Is dat goedkoper dan decoraties bouwen? Of doe je dat dan puur vanwege ruimte gebrek? Heb zelf altijd een speelveldje voor barakken en smidjes voor events wel handig sowieso.
 

nietje52

Actief lid
Het was een tip van een gilde lid (die op de app speelt) en ik heb de kosten niet berekend maar munten/voorraden betalen is beter dan wat ik eerst deed nl oeroude gezichten en poorten van de zonnegod plaatsen en afbreken.
Die leveren nog wat op bij de antiquair.
 

Graecus 002

Actief lid
Als je versieringen bouwt gaat het ook vlot hoor, die bouwen ook in 5 seconden af. Zitten er tussen van 2x2 en dan gaat het ook nog redelijk vooruit, zeker als je er bv. 4 per keer kan zetten.
 

53 K-Aman

Actief lid
Om bij een event de tevredenheid te verhogen.
Slechte weg leggen, dan weer betere weg.
Ik zou gewoon de weg verwijderen/verkopen, je hebt dan de situatie dat je gebouwen even onbereikbaar zijn, om vervolgens dezelfde weg aan te leggen. Je tevredenheid zakt eerst, maar het verkopen levert wel munten en voorraad op, natuurlijk niet zoveel als je weer kwijt aan herstellen van de situatie, maar het systeem rekent het wel als de gevraagde verhoging van de tevredenheid.
Heb die truuk zelf al meerdere malen toegepast, voornamelijk met culturele gebouwen die ik al in de opslag had staan.
 

nietje52

Actief lid
Ik vond de oude weg over de nieuwe weg plakken en andersom juist zo mooi omdat je je weg dan niet vierkantje voor vierkantje hoeft te verkopen.
Ik ga toch voor Graecus voorstel.
Ik wist niet dat versieringen ook in hogere tps binnen 5 seconden stonden.
Bedankt!
 

Markus

Actief lid
Ik vond de oude weg over de nieuwe weg plakken en andersom juist zo mooi omdat je je weg dan niet vierkantje voor vierkantje hoeft te verkopen.
Ik ga toch voor Graecus voorstel.
Ik wist niet dat versieringen ook in hogere tps binnen 5 seconden stonden.
Bedankt!

als je opslagkitjes hebt en een necropolis, kan je die combi ook gebruiken om veel tevredenheid te genereren voor event missies ;)
 
Bovenaan