Ogen

DeletedUser

Guest
Normaal gezien kan ik uren voor de pc zitten zonder probleem, maar bij FoE duurt het geen 15min of mijn ogen zijn vermoeid.
Niet leuk als je het spel heel graag speelt.
Misschien zijn er bepaalde kleurcombinaties die irriterend zijn voor het oog ?

Zijn er nog mensen die dit ervaren ?

Groetjes Yzzirk
 

DeletedUser55

Guest
Ik heb geen enkel probleem van vermoeide ogen terwijl ik dit speel.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er zelf niet zo veel last van, maar ik vermoed dat het komt door de vele animaties en bewegingen in het spel. Er beweegt altijd wel wat, en meestal beweegt er zelfs heel veel, van pop-ups tot lopende mannetjes. Je ogen zijn gewend om veranderingen waar te nemen en moeten nu ineens heel actief bezig zijn, omdat het er door al die bewegingen heel veel veranderingen moet waarnemen. Zeker omdat deze onverwacht zijn moeten onze ogen (en hersencentra die het verwerken) zich bij dit spel veel meer inspannen dan bij de meeste andere pc activiteiten.
 

DeletedUser

Guest
Geen last vN, maar ik denk inderdaad dat het komt door de vele animaties ;)
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe nog geen last van gehad... Hopelijk wennen je ogen er snel aan, zodat je niet moet stoppen!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb hier totaal geen last van, en om eerlijk te zijn heeft dit spel niet zo veel animaties, als je het vergelijkt met de Anno-serie bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Hetzelfde hier bij mij, ik heb helemaal geen last van mijn ogen maar heb dit eigenlijk zo goed als nog nooit gehad :p
 

DeletedUser58

Guest
Heb je geen hooikoorts ?? Heb al eens tranen in de ogen gehad achter de pc alleen omdat mijn vriendin een nieuw bos bloemen had gekocht :D
 

DeletedUser

Guest
Heb je geen hooikoorts ?? Heb al eens tranen in de ogen gehad achter de pc alleen omdat mijn vriendin een nieuw bos bloemen had gekocht :D

Hooikoorts is inderdaad enorm irritant. Vooral nu medicijnen tegen hooikoorts i.v.m. bezuinigingen niet meer in het basispakket zitten.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken dat gevoel ook, heb zelf hooikoorts en heb het nu al zitten. Maar ik denk dat we een beetje off-topic gaan :p
 

DeletedUser

Guest
messchien ben je het gwn niet gewend aan bepaalde kleurcombinaties? ik zit nu al bijna 12 uur agter dit spel en nog nergens last van (alleen een beetje vermoeidheid aangezien ik al meer als 50 uur wakker ben)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het meest levenloos met het spel bezig zoals algemeen bekend is maar ook ik heb hier geen last van. Kijk eens een beetje TV en zie of je het dan ook hebt, mss ligt het aan je omgeving of is er een andere externe prikkel die je ogen beinvloed.
 

DeletedUser

Guest
Of misschien heb je een bril nodig. Dat kan namelijk! Ik heb zelf een, alhoewel ik zonder niets kan zien. Het kan ook zijn dat je ogen gewoon oververmoeid zijn.
 

DeletedUser

Guest
Of misschien heb je een bril nodig. Dat kan namelijk! Ik heb zelf een, alhoewel ik zonder niets kan zien. Het kan ook zijn dat je ogen gewoon oververmoeid zijn.

zoals mijne:D ongeveer iedereen in mijn familie heeft een bril behalve ik?? echt raar maarjaxD
 

DeletedUser55

Guest
Of misschien heb je een bril nodig. Dat kan namelijk! Ik heb zelf een, alhoewel ik zonder niets kan zien. Het kan ook zijn dat je ogen gewoon oververmoeid zijn.

ha, ik heb ook 1 maar geen problemen met mijn ogen als ik dit speel, dus oververmoeidheid kan wel
 

DeletedUser

Guest
zoals mijne:D ongeveer iedereen in mijn familie heeft een bril behalve ik?? echt raar maarjaxD

Ja ik heb nu mijn bril op, maar ik heb normaal mijn lenzen in. Heb namelijk -5,75 in mijn linkeroog en -6,50 in mijn rechteroog. Ik zie echt niets, alles is super wazig. :(
 

DeletedUser

Guest
jaah das eigelijk best kut, zelf heb ik gelukkig niks aan mijn ogen wel aan mijn oren links ben ik compleet doof en rechts hoor ik op dit moment nog 93% dus kan zijn dat ik binnen 10 jaar helemaal doof ben:S
 

DeletedUser55

Guest
Ja ik heb nu mijn bril op, maar ik heb normaal mijn lenzen in. Heb namelijk -5,75 in mijn linkeroog en -6,50 in mijn rechteroog. Ik zie echt niets, alles is super wazig. :(

aw, ik heb maar -2.75 linker en -2.50 rechter momenteel, zal al wel weer erger geworde zen. ik draag vooral een bril, lenzen is meer voor sporten en voor het soort werk da ik wil doen zijn lenzen geen goede optie.
 

DeletedUser55

Guest
jaah das eigelijk best kut, zelf heb ik gelukkig niks aan mijn ogen wel aan mijn oren links ben ik compleet doof en rechts hoor ik op dit moment nog 93% dus kan zijn dat ik binnen 10 jaar helemaal doof ben:S

dat suckt helemaal
 

DeletedUser

Guest
tjaa is bijna niks aan te doen he enige wat ik op dit moment kan doen is gehoorapparaaat indoen maar is nog niet 100% nodig en zolang het nog niet niet nodig is doe ik het ook niet
 
Bovenaan