Notre dame

DeletedUser10796

Guest
Het grootgebouw 'notre dame' wordt momenteel amper door iemand gebouw, ondanks dat velen zoals ik de set blauwdrukken terloops hebben verzameld. Maar hij is minder productief dan een productiegebouw en tevredenheid bonussen worden uitgestrooid dat iedereen zijn opslag uitpuilt. Waarom zou je hem dan ook bouwen! Zou dus voorstellen deze bonus op te waarderen zodat het de moeite wordt hem te plaatsen. welke manier maakt op zich niet uit, als ie maar interessanter wordt. Mijn voorstel is de tevredenheid bonus te vervangen door medaille s of fp's.
 

DeletedUser10111

Guest
Bouw een andere GG, je kunt ze in ongeveer alle combinaties vinden.

Ik heb vna vele GGs zelf ook zo iest als "waarom zou je dat willen bouwen", maar ik zie het wel staan bij anderen. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur en noden.
 

DeletedUser10796

Guest
Maar, daarover gaat het niet. Heb ze tot nu toe alle gebouwd, met uitzondering van de notre dame. Alle andere gebouwen geven wel een mooie bonus voor de tijd en vooral fp's die je erin steekt. Doe eens je toer en zie hoe weinig ie wordt gebouwd!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de Notre Dame met stip op één staat als het gaat om slechte GGs.
Misschien is dat persoonlijk maar toen ik mijn GGs een beetje plande heb ik op het web gekeken zowel Engels- als Nederlandstalig en de ervaringen van anderen gelezen en gewogen.
Ik heb inderdaad geen pleidooi gezien waarin iemand, goed onderbouwd, pleitte voor het zetten van de Notre Dame.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan