Normaal?

DeletedUser3200

Guest
Kortom er wordt van de verdediger hier veel gevraagd en van de aanvaller bijna niets

klopt volgens mij niet echt, voor de aanvaller is het meestal gokwerk wanneer de producties van de verdediger aflopen. Wie zit de ganse dag online te klikken op zijn buren tot ie wat van waarde kan plunderen?
Als verdediger hoef je maar gewoon op tijd te zijn om te innen, so what als je wat geld geplunderd wordt.
Denk ik dan toch.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik hier een beetje mis in de discussie is het feit dat je als maar goed moet timen en zorgen dat je voorraden op zijn, maar waarom zou er van de aanvaller niet ook zoiets gevraagd mogen worden? Ja hij moet natuurlijk een goede aanval hebben, maar met 2 periodes hoger, kan je zelfs met een slechte aanval winnen, en wat het timen betreft hij kan 24 uur lang terugkomen bij je om alsnogte plunderen. Kortom er wordt van de verdediger hier veel gevraagd en van de aanvaller bijna niets (ik ga hier dus uit van een situatie waarbij de aanvaller 2 periodes hoger zit). Ik vind dat persoonlijk een onbalans in het spel.

Dit probleem ligt niet aan het plunderen zelf maar aan de slecht verdeelde buurten..
Als daar een betere manier voor word gevonden vervalt dit probleem, dan heb je gelijkwaardige tegenstanders en dan ligt het totaal aan jezelf.
 
Bovenaan