Nieuwste in-game link: Maak nu kans op speciale gebouwen!

NormaJeane

Actief lid
"Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen."

LOLZZ

Ow ja er staat onder dat de FaceBookpagina slechts beschikbaar is in een beperkt aantal landen, gezien bovenstaande response hoort NL daar blijkbaar niet bij, waarom dan zo'n nutteloos bericht???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5968

Guest
"Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen."

LOLZZ

Ow ja er staat onder dat de FaceBookpagina slechts beschikbaar is in een beperkt aantal landen, gezien bovenstaande response hoort NL daar blijkbaar niet bij, waarom dan zo'n nutteloos bericht???

ik wil je even attenderen dat een dergelijke actie niet door een CM of ander vrijwillige mod beinvloed kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

NormaJeane

Actief lid
Ik woon in NL en krijg op iedere van elke NL wereld waar ik speel hetzelfde bericht:
"Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen."
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De pagina is alleen zichbaar als je ingelogd bent op Facebook, als je de pagina vanuit Nederland probeert te bezoeken en je krijgt toch de melding dat de pagina niet beschikbaar is, ligt het dus waarschijnlijk daaraan.
 

NormaJeane

Actief lid
ik wil je even attenderen dat een dergelijke actie niet door een CM of ander vrijwillige mod beinvloed kan worden.

Een goede CM had ervoor gezorgd dat je naar de juiste pagina werd doorgelinkt... het is dus geen verwijt van mij, maar een constatering.

De pagina is alleen zichbaar als je ingelogd bent op Facebook, als je de pagina vanuit Nederland probeert te bezoeken en je krijgt toch de melding dat de pagina niet beschikbaar is, ligt het dus waarschijnlijk daaraan.

Dan zou dat erbij moeten staan dat je eerst moet inloggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

NormaJeane

Actief lid
Nu staat er: "Bezoek onze Facebook pagina via de pijl aan de rechterkant voor meer informatie"

Wel als ik daar op klik kom ik dus bepaald niet op een plek met meer informatie :wacko:

De pagina is alleen zichbaar als je ingelogd bent op Facebook, als je de pagina vanuit Nederland probeert te bezoeken en je krijgt toch de melding dat de pagina niet beschikbaar is, ligt het dus waarschijnlijk daaraan.

Dan was het wellicht wel zo handig geweest om dat in de aankondiging te zetten?

Doet de link die ik bovenin stuurde het wel ? (blauwe tekst)
En het klopt dat het handig zou zijn voor in de toekomst om erbij te zetten dat je wel even moet inloggen.

Die link doet het idd wel, maar helpt een 'gemiddelde speler' niet echt op weg, daarna is er geen enkele aanwijzing die je moet volgen om bij het juiste event uit te komen, behalve dat je moet inloggen danwel registreren op FB. Daarna mag je het zelf uitzoeken, geweldige actie hoor :wacko:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zelf vind ik het niet echt nodig dat er bij moet staan dat je in moet loggen op Facebook, maar dat is misschien iets voor de volgende keer dat er een soortgelijke aankondiging is.
 

NormaJeane

Actief lid
ik wil je even attenderen dat een dergelijke actie niet door een CM of ander vrijwillige mod beinvloed kan worden.

Een dergelijke actie an sich kan idd niet beïnvloed worden, dat is ook NIET iets wat ik suggereerde, lees svp mijn tekst!
Wat ik stelde was dat deze aankondiging duidelijker had moeten worden gezet, op een manier dat niemand het bos werd ingestuurd en dat is iets wat wel degelijk had kunnen voorkomen door een goede CM!

Met alle respect voor jou Leones, ik zie zojuist dat je de nieuwe CM bent en heb alle vertrouwen in je als nieuwe CM op NL (FELI!!!)

Een volgende keer lijkt het mij idd wenselijk dat een aankondiging niemand het bos instuurt...
de meeste spelers zijn immers geen IT'ers ;-)
zelfs voor mij als ex-IT'er is FaceBook menigmaal een uitdaging - mijn specialiteit ligt op een ander IT-vlak :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een volgende keer lijkt het mij idd wenselijk dat een aankondiging niemand het bos instuurt...
de meeste spelers zijn immers geen IT'ers ;-)
zelfs voor mij als ex-IT'er is FaceBook menigmaal een uitdaging - mijn specialiteit ligt op een ander IT-vlak :p

Je wordt naar een Facebook pagina gestuurd waar de eerste post die je ziet over de wedstrijd gaat, je wordt dus vrij goed naar deze informatie geleid, niet?
 

DeletedUser9300

Guest
ik heb geen fb account en wil er ook geen hebben
kan dit niet via e-mail zoals andere games dat wel doen
 

DeletedUser7793

Guest
Zelf vind ik het niet echt nodig dat er bij moet staan dat je in moet loggen op Facebook, maar dat is misschien iets voor de volgende keer dat er een soortgelijke aankondiging is.
Ik heb geen facebook en wens het absoluut niet te hebben
de screens zijn in dat geval zeer irritant, zeker als je op meerdere werelden speelt.

Of je deelt een bericht dat voor iedereen leesbaar is of je kan het beter achterwege laten
Een andere optie is gewoon de optie beschikbaar maken in een ieders profiel om het aan of uit te schakelen. (kortom laat de klant zelf beslissen)
 
Bovenaan