Nieuwe tijdperk (opvolger van het koloniale tijdperk)

DeletedUser2835

Guest
Wat zal het nieuwe tijdperk worden na het koloniale tijdperk? Volgens mij is dit nog niet bekend en lijkt het me wel leuk om samen met jullie hierover te speculeren. Ik zat zelf aan één van de volgende te denken:

- Gouden eeuw (+/- 1600-1750)
- Pruiken/Revoluties (+/- 1700-1800)
- Burgers en stoommachines (+/- 1700-1900)
- ...

Hierna:
- Wereldoorlogen (+/-1850-1950)
- ...
 

Seconddream

Actief lid
Omdat het een discussie is en ook om het overzicht te behouden heb ik het onderwerp even naar discussie&feedback verplaatst. ;)
 

DeletedUser2835

Guest
Oké, als ze definitief het industriële tijdperk kiezen dan maken we best grote sprongen en is het opzich wel opvallend dat ze de middeleeuwen in drieën delen.
 

DeletedUser2436

Guest
Kan het niet vinden FantasyFan. heb je misschien een andere link?
 

DeletedUser3042

Guest
Oké, als ze definitief het industriële tijdperk kiezen dan maken we best grote sprongen en is het opzich wel opvallend dat ze de middeleeuwen in drieën delen.

Middeleeuwen duurden ook 1000 jaar.
Dat we sindsdien meer van de geschiedenis weten,
maakte een onderverdeling van de laatste 500 jaar mogelijk.
Zonder boekdrukkunst en geschriften hadden we een verdere onderverdeling
van de laatste 5 eeuwen amper kunnen maken.

Koloniale tijdperk zou ook een gouden eeuw genoemd kunnen worden,
maar was het wel een gouden eeuw voor landen in Afrika?

Industriële revolutie is denk ik wel logisch, de vraag naar goederen werd groter
door de ontstane markt-economie van het kolonialisme.
 

FantasyFan

Actief lid
Kan het niet vinden FantasyFan. heb je misschien een andere link?

Nee sorry, heb ik niet. Het staat bijna onderaan, voorlaatste zin van de alinea onder de afbeelding.

Uit de Blog;
On top of that, in early 2013, the Industrial Era is coming with a lot of new buildings, units and technologies.
 

DeletedUser

Guest
Blijven we wel op dezelfde wereld spelen ?
ik bedoel niet dat we in een andere wereld duiken en de middeleeuwen worden vergeten ofzo ?
ik wil na de kolo tijdperk wel door kunnen stromen.
en niet op een aparte wereld spelen.
 

Seconddream

Actief lid
Wie weet komt er wel een 3e wereld en dat bedoel ik dan wel positief uiteraard en dat we doorstromen ligt wel in de verwachting als je het mij vraagt. :)
 

DeletedUser

Guest
Na het koloniale tijdperk volgt inderdaad het industriële tijdperk met de industriële revolutie. Daarna volgt nog een nieuw tijdperk: het progressieve tijdperk. Wat dat exact zal inhouden, laat ik aan jullie verbeelding over. ;)

Je zal uiteraard gewoon kunnen doorstromen naar de volgende tijdperken op de bestaande werelden. Je zal niet plots op een nieuwe wereld moeten starten om van de nieuwe tijdperken te genieten. :)
 

DeletedUser

Guest
Blogpost mét afbeeldingen van het nieuwe tijdperk: http://blog.forgeofempires.com/?p=793

Wagenmaker
Forge_Industrial_Wheelwright.jpg


Natuurhistorisch museum
Forge_Industrial_Natural_History_Museum.jpg

Ziet er goed uit! Met zo'n mooie gebouwen zal het waarschijnlijk niet meer zo lang duren alvorens het nieuwe tijdperk er is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat ziet er zeker goed uit! Ik ben ook erg benieuwd wanneer het er zal zijn. Een vraagje: zal de tekst 'National History Museum' per land worden aangepast, of blijft het model voor alle servers hetzelfde?
 

DeletedUser

Guest
Mooie gebouwen met veel oog voor detail. Ben eens benieuwd naar de woningen. Spannend!

Bedankt om dit te posten ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Da's de Chichen Itza, een Maya piramide. Staat trouwens al een tijdje in de game files, dus ik denk niet dat het bij het volgende tijdperk hoort.
 

DeletedUser

Guest
Ziet er niet zo industrieel uit die Maya toren, maar wel mooi.
 
Bovenaan