Nieuwe Legerbeheer: Maak onderscheid tussen onafhankelijke units (FOE-10235)

DeletedUser5820

Guest
Goed idee! maar het was niet lang geleden dat ze het legerbeheer hebben veranderd, dus ik denk dat het er niet snel wat van zal komen. ;)
 

DeletedUser6470

Guest
Een kleurtje geven aan eenheden die uit gebouwen komen of aan onafhankelijke eenheden moet niet zoveel tijd kosten.
En het zou zo veel ergernissen schelen dat het hoog op de prioriteitenlijst zou moeten staan.
 

DeletedUser5820

Guest
Een kleurtje geven aan eenheden die uit gebouwen komen of aan onafhankelijke eenheden moet niet zoveel tijd kosten.
En het zou zo veel ergernissen schelen dat het hoog op de prioriteitenlijst zou moeten staan.

jaa. :cool::cool:
 

DeletedUser1924

Guest
gisteren met die nieuwe provincie vrijspelen heb ik vooral tijd gespendeerd om uit te zoeken wat niet onafhankelijk is, ik heb atm zo een berg eenheden dat het gewoon frustrerend is om dat uit te gaan zoeken, hopelijk komt het erg snel dat je kan zien welke wel en niet onafhankelijk zijn, desnoods met een hotfix. Het speelt niet fijn op deze manier

Ik heb nu van alles nog maar 1 barak, even iemand aanvallen met rebuilbare troepen is niet meer te doen als je 200 of 250 eenheden hebt van 1 soort.
 

DeletedUser5072

Guest
dat is beter ik zat me ook al zwaar te storen aan dat ik steeds me legers moet zoeken tussen die onafhankelijke legers
kan je nagaan hoe erg dat is als je er zo 50 of 100 of zelfs nog meer van dezelfde heb staan zoek je meer dan dat je aan vechten bent

zou idd fijn zijn als de legers van je gebouwen een kleurtje krijgen net als je legers van verdediging die zijn blauw
bijv groen ofzo voor legers van gebouwen zou fijn zijn
 

DeletedUser2835

Guest
KOM OP MAN

Echt belachelijk dat dit er nog niet is, ik ERGER ME KAPOT
 

DeletedUser1655

Guest
heeft 3D het al door gegeven?
Ik hoop het... Ik heb dit ook destijds bij Beta aangegeven.

Is een hele simpele maar zeer effectieve oplossing voor dit nachtmerrie. Of kleuren, of volgorde (liever kleuren)
Maar laat de volgorde ajb niet verspringen bij elke klik... is om gek van worden :p
 

DeletedUser1924

Guest
Ik hoop het... Ik heb dit ook destijds bij Beta aangegeven.

Is een hele simpele maar zeer effectieve oplossing voor dit nachtmerrie. Of kleuren, of volgorde (liever kleuren)
Maar laat de volgorde ajb niet verspringen bij elke klik... is om gek van worden :p

dit is dus 1 van de redenen dat ik steeds minder pvp doe. ik ga toch niet tussen 400 schurken uitzoeken welke niet onafhankelijk zijn.

dus speel ik ook steeds minder, aanvallen vind ik erg leuk. maar 2 uur pvp doen en 1 1/2 uur tijd spenderen aan afhankelijke tropen uitzoeken????????????

nee dank je
 

DeletedUser3948

Guest
Is dit ondertussen voorgesteld? Ik moet tussen heeeeeeel veel onafhankelijke schurken die paar schurken zoeken die aan een barak verbonden zijn.
 

DeletedUser2835

Guest
Ik neem aan dat dit met een volgende versie geïntroduceerd wordt
 

DeletedUser3865

Guest
dat denk ik niet wat het is geen prioriteit maar ik hoop dat het binnen de 1e en de 3e update opgelost is
 

DeletedUser4704

Guest
levert geen inkomsten op voor Innogames dus ga er maar vanuit dat het niet in de volgende update zit
 

DeletedUser2835

Guest
Ik speel serieus minder dit spel daardoor, misschien als ze dit toevoegen ben ik bereid wat van die idiote diamanten te kopen of redeneren ze niet zo? dat meerdere users misschien zo hun afwegingen maken
 

DeletedUser275

Guest
Ik zie het niet staan bij update 1.19 en er is nog niks op beta.
 

DeletedUser3865

Guest
is het uberhaupt wel doorgegeven en aangekomen ?? en hoe zit dat met ideeën als een idee hier word bedacht kijkt inno dan ook of andere landen/forums ook dat idee hebben en dat ze er dan pas na kijken ?
 

DeletedUser1924

Guest
is het uberhaupt wel doorgegeven en aangekomen ?? en hoe zit dat met ideeën als een idee hier word bedacht kijkt inno dan ook of andere landen/forums ook dat idee hebben en dat ze er dan pas na kijken ?

mijn ervaring is dat zoiets onder geschikt is, maar als veel mensen aangeven dat ze diet als nprettig ervaren, des te meer kans heb je dat er iets aan gedaan word. Maar er zijn voorbeelden waar mensen al meer dan een jaar om vragen en er nog niks aan gedaan is

geef dus massaal aan dat hier iets aan gedaan moet worden en dan maar duimen, ik erger me er ook aan zoals velen dus....
 

DeletedUser275

Guest
Dit is doorgegeven en ze zijn er mee bezig.
Wij kunnen alleen maar afwachten.
 
Bovenaan