Nieuwe Legerbeheer: Maak onderscheid tussen onafhankelijke units (FOE-10235)

DeletedUser1655

Guest
Momenteel staat onafhankelijk en units uit gewone leger gebouwen door elkaar heen. Onmogelijk om je leger goed te beheren als je de verschil niet kan zien en moet wachten op de popup die je dat kan vertellen.

Waarom niet de units zo ordenen dat - per legerunit:
- Gewone units staan aan het begin
- Onafhankelijke staat aan het eind

Voorbeeld Je Heb 50 Diensplichtige en 50 tanks, waarvan 20 units uit legergebouwen komen, en 30 onafhankelijk
In je rijtje zie je dan:
- Eerst 20 tanks, daarna 30 onafhankelijke tanks, dan 20 dienstplichtige, dan 30 onafhankelijke dienstplichtige.

Kortom, gewone units vooraan, onafhankelijk achteraan.
 

DeletedUser

Guest
ik ben sowieso tegen heel het nieuwe leger layout.
Naar mij mening is het eindeloos geklik irritant.
Ik klik nu meer dan in de vorige leger layout.
Vind het niet efficiënt..

Je moet per leger aanklikken.
Terwijl je bij vorige layout in een keer meerdere legers aanklikken.
 

DeletedUser1655

Guest
Ik ben hem al beetje gewend geraakt, maar irriteer me mateloos dat ik betaalde units moeilijk kan vinden in legerbeheer... Ik snap ook je frustratie, je had de allereerste moeten meemaken in beta... halleluja ;)
 

Seconddream

Actief lid
Goed idee kort samengevat :)
Een geel randje ( bij defens is deze blauw ) zou het kunnen oplossen, een knopje erbij zodat je ze in 1x apart bij elkaar hebt zou ook nog kunnen maar een geel randje erom lijkt mij overzichtelijker. Dit had ik elders al aangegeven dus nu zet ik het hierbij.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben hem al beetje gewend geraakt, maar irriteer me mateloos dat ik betaalde units moeilijk kan vinden in legerbeheer... Ik snap ook je frustratie, je had de allereerste moeten meemaken in beta... halleluja ;)

UIhmmmm ik heb het gespeeld op beta en nog steeds :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals reeds aangekondigd met spelversie 1.13 staat dit op de planning. :)

In afwachting van zo'n functie zullen we met spelversie 1.14 de snelheid waarmee de eenheden pop-ups verschijnen als je over een eenheid hovert verhogen. Hierdoor verschijnt de pop-up sneller en kan je sneller zien welke eenheden onafhankelijk zijn. Van zodra de filter/onderscheid-functie is geïnstalleerd schakelen we die snelheid mogelijk terug naar het oude niveau omdat te snel ervaren wordt als storend.
 

DeletedUser4704

Guest
gewoon kleuren gebruiken, donkergroen voor standaard eenheden uit een barak en lichtgroen onafhankelijk, en de verdedigende eenheden helemaal achteraan zetten ipv zoals nu vooraan.

Snap niet 3Dimensional waarom zulke voorstellen niet worden ingevoerd zoals dat hier wordt aangegeven. Jullie zijn altijd aan het verdedigen wat de ontwikkelaars niet hebben gedaan. Het is simpel en zonder enig verstoring in functionaliteit van de game.
 

DeletedUser2916

Guest
ik zou ook graag weten welke nieuwe eenheden ik uit Alcatraz krijg. want ik heb nu het idee dat ik geen nieuwe eenheden ontvang. ik dacht eerst dat ze gelijk na de verdedigende eenheden kwamen, maar dat blijkt niet het geval want daar blijven nu gewonde eenheden staan. dus het is niet te zien welke eenheden je nieuw er bij krijgt. misschien dat daar ook een oplossing voor komt.
 

DeletedUser6511

Guest
Beter legerbeheer

Ik heb Alcatraz en krijg veel onafhankelijke eenheden. Deze wil ik bewaren voor de gildeoorlogen.
Als je heel de week voor de medailles van de PvP-torens vecht wordt je helemaal zot van je legereenheden controleren (ik wil mijn onafhankelijke eenheden zo min mogelijk inzetten). De oplossing is simpel; in het menu bij de legereenheden een knop maken dat je je onafhankelijke eenheden 'uit' kunt zetten of ervoor zorgen dat de eenheden die niet onafhankelijk zijn bij hun eigen eenheid vooraan komen te staan. Dit scheelt een hoop zoektijd...
Is dit een voorstel waar meerdere FoE-spelers zich in kunnen vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Ik heb beide topics samengevoegd omdat deze over hetzelfde onderwerp gaan.
 

DeletedUser1924

Guest
ik erger me er ook echt werkelijk mateloos aan dat je niet kan zien wat uit een barak komt en niet.
ik heb een 150 schurken ofzo etc van andere eenheden. soms weet of vermoed ik dat ik eenheden ga verliezen. Het kost nu bergen tijd om dat uit te zoeken. Erger nog zoals ik het op de beta had, een 150 snipers hebben met 4 uit een barak, ja ga maar uitzoieken. de lol gaat er van af. Dit is ook 1 van de redenen dat ik amper ( bijna geen pvp meer doe ) speel. Ik ben toch geen idioot die urun spendeert aan nutteloze dingen
 

DeletedUser

Guest
geweldig idee!
ik leg me er altijd maar bij neer maar ik vind het wel verveend ik weel ook graag weten welke eenheden onafhankelijk zijn en welke niet als dit goed woord aangegeven is het veel handicher
 

DeletedUser3865

Guest
nu nog dat je bij de tijdperken die je kunt aanklikken ook nog onafhankelijk kunt kiezen zodat je dit ook meteen kunt zien en niet alle legereenheden moet afzoeken en kijken of ze onafhankelijk zijn
 

DeletedUser3120

Guest
Ik vind het ook een prima idee, zeker omdat na elke klik om ereen te selecteren op dit moment alles weer door elkaar gegooid wordt en je weer overnieuw kan zoeken welke uit je barak komen. Kortom zo snel mogelijk invoeren (en tegelijkertijd de volgorde in tact laten!).
 

DeletedUser1655

Guest
Zoals reeds aangekondigd met spelversie 1.13 staat dit op de planning. :)

In afwachting van zo'n functie zullen we met spelversie 1.14 de snelheid waarmee de eenheden pop-ups verschijnen als je over een eenheid hovert verhogen. Hierdoor verschijnt de pop-up sneller en kan je sneller zien welke eenheden onafhankelijk zijn. Van zodra de filter/onderscheid-functie is geïnstalleerd schakelen we die snelheid mogelijk terug naar het oude niveau omdat te snel ervaren wordt als storend.

Popups duren 3 - 5 sec om in beeld te komen... Is echt een draak van een ding inmiddels als je op 500 units zit. Ik vind het raar dat een gamedesigner dit met opzet zo hebt gelaten... Gaarne idee aan hun forwarden, eefectief spelen word dan weer mogelijk. Bvd, PC
 

DeletedUser

Guest
Er zouden generalen komen dat zoe leuk zijn . En bonnussen geven aand soldaten . En hoe hoger lvl hoe meer bonnusen
 

Seconddream

Actief lid
ik erger me er ook echt werkelijk mateloos aan dat je niet kan zien wat uit een barak komt en niet.
ik heb een 150 schurken ofzo etc van andere eenheden. soms weet of vermoed ik dat ik eenheden ga verliezen. Het kost nu bergen tijd om dat uit te zoeken. Erger nog zoals ik het op de beta had, een 150 snipers hebben met 4 uit een barak, ja ga maar uitzoieken. de lol gaat er van af. Dit is ook 1 van de redenen dat ik amper ( bijna geen pvp meer doe ) speel. Ik ben toch geen idioot die urun spendeert aan nutteloze dingen

Als je zoveel eenheden hebt kan ik me voorstellen dat een pop-up niet veel helpt aan het probleem, ik blijf dan ook voorstander van een gekleurd randje ( zoals bij defens nu ook het geval is ) zodat je in 1 oogopslag kan zien wat je onafhankelijke eenheden zijn, tja of het er komt, ik help het hopen in elk geval. :)
 

DeletedUser3865

Guest
Reddog kun jij dat dan niet voorstellen aan de game designers dat er een knop komt in het legerbeheer voor de onafhankelijk legereenheden ??
 

DeletedUser4704

Guest
Goh reddog dat is al ergens in een andere post voorgesteld

maar ja het duurt weer eeuwen voordat het ingevoerd wordt, dus ik denk dat ik heb bijltje er maar bij neer gooi en kap met dit spel.
 

DeletedUser

Guest
om zo iets stoppen met het spel dan zitten er wel andere redenen acher maar ik vind wel dat het MOET komen
 
Bovenaan