Nieuwe Legerbeheer: Maak onderscheid tussen onafhankelijke units (FOE-10235)

DeletedUser5324

Guest
Ik zou t ook handig vinden als er een knop komt om gewonde/gezonde eenheden te selecteren of deselecteren, volgens mij nog genoeg ruimte op de balk bij het leger beheer (naast die van de verschillende soorten eenheden) om nog een paar knoppen te maken voor selectie afhankelijke/onafhankelijke en gewond/genezen units....
 

DeletedUser1924

Guest
ik ga hier nog ens op reageren omdat dit de ergste factor van ergeren is voor mij en ik denk ook voor vele anderen

zorg AUB dat we makkelijk kunnen zien welke eenheden zijn verbonden aan een barak, nu komt GvG, dan wil je snel zien net als in pvp welke units je kan rebuilden

echt je doet enorm veel fanatieke spelers een GROOT PLEZIER met die verandering !!!!!!!!!!!!!!!!
 

Seconddream

Actief lid
In de toekomst zullen we ook een extra filter toevoegen waarmee je eenheden kan filteren die onafhankelijk zijn. Omdat de tijd van onze ontwikkelaars beperkt is, moeten we echter prioriteiten stellen. We zijn daarom niet in staat om deze extra filter al toe te voegen aan dit vernieuwde legerbeheer. Maar geen nood, het staat op de planning.

Bovenstaand staat bij versie update 1.13 en ik zal eens navragen hoe het ermee staat inmiddels :)
 

DeletedUser1655

Guest
In de toekomst zullen we ook een extra filter toevoegen waarmee je eenheden kan filteren die onafhankelijk zijn. Omdat de tijd van onze ontwikkelaars beperkt is, moeten we echter prioriteiten stellen. We zijn daarom niet in staat om deze extra filter al toe te voegen aan dit vernieuwde legerbeheer. Maar geen nood, het staat op de planning.

Bovenstaand staat bij versie update 1.13 en ik zal eens navragen hoe het ermee staat inmiddels :)

Geloof me, dit mag top prio krijgen als je het mij vraagt.... Is gewoon niet meer leuk zo, en ik kan niet controlleren of de units afkomstig uit Alcatraz idd zijn gegeven of wat, en ook geen idee hoeveel het zijn. De vorige leger beheer was gewoon beter.
 

DeletedUser1924

Guest
van mij en vele anderen mag dit idd prioriteit krijgen, ik hoor er veel gilde leden over klagen, ik heb van vele eenheden honderden stuks. Ik heb al RSI en dan je wezenloos zoeken dat is echt erg onprettig en duurt lang en in mijn geval nog ongezond ook.

als ik 10 mensen aanval ben ik 90% van de tijd kwijt rebuildbare eenheden te zoeken zodat ik voor GvG wat meer eenheden heb en dat ik de dode kan rebuilden
 

DeletedUser3948

Guest
Is dit idee al doorgegeven? Het wordt nu wel erg nasty namelijk. GvG vergt soms snel handelen en dan heb je niet de tijd om uit te zoeken wat onafhankelijk is en wat niet.
 

DeletedUser1655

Guest
Is dit idee al doorgegeven? Het wordt nu wel erg nasty namelijk. GvG vergt soms snel handelen en dan heb je niet de tijd om uit te zoeken wat onafhankelijk is en wat niet.

Misschien is dit de bedoeling van Inno... iedereen zijn leger laten - sorry - verkloten, zodat de balans weer in zicht komt? Mijn inziens is dit een super eenvoudige aanpassing, als de defentie nu al een blauwe rand heeft had ze echt wel ook afhankelijke troepen van een randje kunnen voorzien... Ik word echt gek van dit gepuzzel.
 

DeletedUser1924

Guest
Ja hoe eerder hoe beter. liefst nog in spelversie uhhe geloof 1.11 die dinsdag a.s komt. ik krijg er een lamme arm van en pijn aan mn vingers van dat geklik naar die units uit barakken. gelukkig dat het komt maar mijn inziens veeeel te laat. vooral met GvG is het erg belangrijk als je snel moet aanvallen
 

DeletedUser4704

Guest
gewoon kleuren gebruiken, donkergroen voor standaard eenheden uit een barak en lichtgroen onafhankelijk, en de verdedigende eenheden helemaal achteraan zetten ipv zoals nu vooraan.

Snap niet 3Dimensional waarom zulke voorstellen niet worden ingevoerd zoals dat hier wordt aangegeven. Jullie zijn altijd aan het verdedigen wat de ontwikkelaars niet hebben gedaan. Het is simpel en zonder enig verstoring in functionaliteit van de game.

Is dit idee al doorgegeven? Het wordt nu wel erg nasty namelijk. GvG vergt soms snel handelen en dan heb je niet de tijd om uit te zoeken wat onafhankelijk is en wat niet.

Neem aan dat 3D dit, zie de Quotes, bij de ontwikkeling aan had kunnen geven. En dus zoals ook door anderen is aangegeven als big moees en pcsurgeon dat het zoeken nu ook RSI klachten gaat opleveren.

Dus het legerbeheer wat met versie 1.13 ingevoerd is en snel is aangegeven om VERSCHIL te maken tussen de barak eenheden en onafhankelijke eenheden, nu met 1.21 nog niet aangepast is wat we kunnen lezen NOG niet veranderd is.

FF rekenen, 9 updates van 2 weken dus 18 WEKEN!! 2,5 maand nog geen scheiding. Worden de ontwikkelaars soms betaald om RSI te ontwikkelen? En dit is ookal aangegeven op de beta wat ongeveer 2 tot 4 weken voor loopt waar deze problemen DOOR meerderen zijn aangegeven maw dus 3 tot 4 maand er geen wijziging gemaakt kan worden om dat onnodig gezoek in je legerbeheer.

Dus doe ff normaal en maak DIT een prioriteit wat in enkele dagen ontwikkeld is en dus samen met versie 1.21 ingevoerd kan worden.
 

DeletedUser1655

Guest
@Moees, Klausio... inderdaad. Duurt me nu echt te lang...
 

DeletedUser

Guest
Dit komt er inderdaad (eindelijk) met spelversie 1.22. Bedankt voor de vele ideetjes en uiteraard ook jullie aanhoudend geduld!

Hopelijk bevalt de nieuwe functie en laat het jullie toe om veel sneller jullie leger te beheren. :)
 
Bovenaan