Nieuw onderzoek centrum

Hoi. Dit is iets wat me nog maar net is opgevallen en lijkt dat dit me ook al veel fps heeft gekost .
Als je (via app) onderzoeken vrijspeelt is het nu mogelijk ook rechtstreeks de forgepunten uit opslag te gebruiken.
Heel gemakkelijk en goed dat deze aanpassing er is gekomen.

Maar nu merk ik dat wanneer je nog slechts 1 fp moet investeren de 10fp knop er nog steeds staat .
Ik heb ook altijd die knop gebruikt maar nu lijkt dat er ook degelijk 10fp van je voorraad afgaat. Terwijl je er maar 1 nog nodig had.
 

Seconddream

Actief lid
Wat is je vraag precies? Of wil je het voorstellen als idee?
Ben niet zeker of dit een bug is maar het zou fijn zijn als het wordt aangepast kan ik me voorstellen.
 
De fps komen uit je voorraad. Je kunt daar kiezen uit de aantallen per 2, 5 of 10 fps. Dus 1 fp uit je voorraad halen is volgens mij nooit mogelijk. Wanneer je voorraad van de groepjes per 2 en 5 fps leeg is, wordt automatisch je voorraad van 10 fps aangesproken.
 
De fps komen uit je voorraad. Je kunt daar kiezen uit de aantallen per 2, 5 of 10 fps. Dus 1 fp uit je voorraad halen is volgens mij nooit mogelijk. Wanneer je voorraad van de groepjes per 2 en 5 fps leeg is, wordt automatisch je voorraad van 10 fps aangesproken.
Klopt idd als je bv 1 fp gebruikt gaan er 2 uit je voorraad. 1 fp daarvan gaat in je balk.

Heb je voor dat onderzoek nog maar 2 fp nodig en je klikt op 10 dan gingen de overige niet in men balk . Wel waren er 10 uit men voorraad
Iemand die dit kan bevestigen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je er nog 2 nodig hebt verandert die knop naar 2 forgepunten.
 
Als je er nog 2 nodig hebt verandert die knop naar 2 forgepunten.
Dit is enkel zo als de forgepunten in je balk zitten . Niet als deze uit voorraad komen.

Zie bijgevoegde screenshot
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200413_130251_com.innogames.foeandroid.jpg
    Screenshot_20200413_130251_com.innogames.foeandroid.jpg
    909,9 KB · Weergaven: 93

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dan is dat op de app blijkbaar anders dan op de browser. Je zou er echter in ieder geval geen forgepunten door moeten verliezen, wanneer er nog 2 forgepunten nodig zijn zou er dus een pakket van 2 forgepunten gebruikt moeten worden.
 

Bijlagen

  • Screenshot_91.png
    Screenshot_91.png
    246,8 KB · Weergaven: 66
Ik heb dit in een andere wereld net getest.
Deze 2 screenshots bewijst het.
Ik had er nog 6 nodig.
Ik klik op 10 fp.
Je ziet dar er 17 fp af gaat.
Waarvan 1 fp in men balk gaat.
6 fp in onderzoek .
En 10 fp is verdwenen.
En nu ook zowat heel men voorraadje.
Resterend in men voorraad 87fp
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200413_133638_com.innogames.foeandroid.jpg
    Screenshot_20200413_133638_com.innogames.foeandroid.jpg
    998,8 KB · Weergaven: 87
  • Screenshot_20200413_133642_com.innogames.foeandroid.jpg
    Screenshot_20200413_133642_com.innogames.foeandroid.jpg
    986,9 KB · Weergaven: 74

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor het laatste stuk van 6 forgepunten is er een pakket van 5 en een pakket van 2 forgepunten gebruikt, daarvoor inderdaad wel meerdere pakketten van 10 forgepunten om onderzoeken te vullen maar het laatste stuk werkte prima.
 
Vanwaar komt die -15 en -2 dan
Hoe komt het dan dat ik op 10 fp klik men punten aantal in een keer van 104fp naar 87fp gaat.
Terwijl er maar 6 af zoude moeten gaan
Pakketjes van 2 fp heb ik ook nog meer dan genoeg in men opslag
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Waarschijnlijk was dat vanwege een eerder gebruik van 10 forgepunten die niet goed werden doorgevoerd, dus is het pakket van 5 forgepunten bij een eerder pakket van 10 meegenomen in de popup en daarna werd het pakket van 2 nog getoond.
 
Lijkt me raar zeker als ik bij meerdere onderzoeken de laatste 6 nu altijd ditzelfde heb gemerkt. En wss nu een 60fp te veel uit men voorraad is.

Tussen de 2 screenchots zit ook een redelijke tijd tussen anders kon ik die screenshot ni maken. Dus zou echter enkel van de laatste keer moeten zijn en niet van de vorige keren dat ik op die 10 fp heb geklikt.

Duidelijk een fout dus mja weet ik dus dat ik die knop best ni meer gebruik
 

Wildstorter

Actief lid
Ja beetje wijnig haha
Maar je ziet in je eerste screenshot 104 FP staan en in het tweede 100. Dat is dan die 3 voor het onderzoek +1 resterend van 2 pakketjes van 2FP die op je balk komt.

Weet niet waar jouw berekening vandaan komt maar op basis van je screenshots klopt het gewoon hoor.
 
Kijk nog eens naar screenshot de 2 de is cijfer rood da wil zeggen dat die nog aan het aftellen is
Lees ook de post even er waren er 6 nodig voor dat onderzoek en geen 3 dat kan je in screenshot zelf ook zien
 

Wildstorter

Actief lid
Oh op die manier. Ja normaal zou het dan -2 -5 moeten zijn voor 2 pakketten. En dan komt er weer een groene 10 bij te staan omdat het met kleinere pakketten is opgelost. Dan zou je op 97FP moeten staan, of het dan 87 is kan ik niet zien.
 
Bovenaan