Nieuw innogames spel: kartuga

DeletedUser

Guest
ik zat zo eens op de innogames website te kijken en zag inneens een nieuw spel staan genaam: kartuga
ik heb deze informatie gevonden (wel engels ;)) en een paar afbeeldingen

Innogames zei:
Game Informatie
Kartuga is een browser-based MMOG actie met een korrelig piraat achtergrond. De titel, uit tot een nieuwe standaard van kwaliteit in te stellen in de browser van games, is gebaseerd op de Unity 3D. Spelers nemen de kapitein rol van een machtig zeilschip. Deze avonturiers vechten met of tegen andere spelers voor de eer, roem en buit in een gestileerde fantasy-omgeving met eclectische nautische elementen uit de hele wereld. Zeilen over zee, bezaaid met mediterrane en oosterse invloeden, kunnen spelers zich verenigen in machtige gilden, die optreedt uit de punk-achtige, rebelse karakter van de echte piraten!
features
In Kartuga, avonturiers op zoek naar de grootste piraat aller tijden te worden door voortdurend verbeteren van hun schip, de bemanning en de uitrusting. Om dat te doen, moet men geconfronteerd met spannende en veeleisende taken en uitdagingen.
  • Karakter Progression: Spelers bent de kapitein van hun schip - en moet missies te voltooien en te verzamelen buit om een ​​level omhoog en uitrusting en bemanning te verbeteren. Alleen de sterkste overleeft de zeeën van Kartuga.
  • Een levendige wereld: Aspirant Captains verkennen van de oceanen van Kartuga aan de missies te verzamelen, te ontdekken spannende gebieden en vinden broeders van de zeeën. Zij ervaren drie verschillende regio's met hun eigen fracties, bedreigingen, en schatten.
  • Schip klassen: Spelers kiezen tussen de gracieuze Destroyer, machtige Beschermer, of veelzijdige Engineer.
  • Groeien en te bloeien: Verdienen ervaring ontsluit tientallen van vaardigheden, schepen, en honderden items. Piraten pakken en spelen de manier die bij hen past!
  • Sea Battles: Pirates zet de oceaan in vuur en vlam als ze het testen van de humor, tactiek en behendigheid van hun vijanden.
Engelse Informatie (Oorsprongkelijk)
Game Information
Kartuga is a browser-based Action MMOG with a gritty pirate backdrop. The title, out to set a new standard of quality in browser games, is based on Unity 3D. Players assume the captain role of a mighty sailing ship. These adventurers fight with or against other players for honor, glory, and loot in a stylized fantasy setting featuring eclectic nautical elements from around the world. Sailing across seas scattered with Mediterranean and oriental influences, players can unite in mighty guilds, acting out the punk-like, rebellious nature of true pirates!
Features
In Kartuga, adventurers set out to become the greatest pirate of all time by constantly improving their ship, its crew and equipment. In order to do that, one must face exciting and demanding tasks and challenges.
  • Character Progression: Players are the captain of their ship – and must complete missions and gather loot to level up and improve gear and crew. Only the strongest will survive the seas of Kartuga.
  • A Vibrant World: Aspiring Captains explore the oceans of Kartuga to gather missions, discover exciting areas and find brethren of the seas. They experience three distinct regions with their own factions, threats, and treasures.
  • Ship Classes: Players choose between the graceful Destroyer, mighty Protector, or versatile Engineer.
  • Grow and Thrive: Earning experience unlocks dozens of skills, ships, and hundreds of items. Pirates pick and play the way that suits them!
  • Sea Battles: Pirates set the ocean aflame as they test the wit, tactics and agility of their foes.
Screenshots
shot3.jpg

shot1.jpg
meer info of ga naar de game klik hier (je hebt beta-key nodig om in te loggen (inloggen is nog niet mogelijk))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
weet iemand ook hoe je moet inloggen,, ik niet eigelijk :inlove::eek:
 

DeletedUser

Guest
Het spel is nog niet begonnen. Het is daarom ook pre-registratie:D
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De beta van het spel wordt verwacht aan het eind van het jaar, nog even wachten dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat denk veel mensen, zeker na vandaag, zich nog wel even achter hun oren gaan krabben eer ze zich weer gaan storten in opnieuw een BETA-spel :)
 

DeletedUser234

Guest
Maakt mij ook niet uit, heb niet al te hoge verwachtingen van een beta en betalen tijdens een beta zal ik hoe dan ook nooit doen.
Vindt dat dan ook erg jammer dat ze tijdens de beta hier evengoed diamanten verkopen, had het liever gezien dat men gewoon een beperkt aantal diamanten per tijdperk of via quest zou uitgeven om de beperktheid ervan te simuleren en toch iedere speler van de voordelen van de betere gebouwen te laten proeven.
Dan had iedereen al een idee als het straks uit de beta komt of en waarvoor men geld zou geven om die voordelen te bemachtigen.
Nu laat ik het gewoon links liggen, en gaat zover ook prima zonder diamanten.
 

DeletedUser

Guest
Geld moet rollen he, devs moeten betaald worden terwijl ze werken aan het spel, net zoals sommige medewerkers
 

DeletedUser

Guest
Innogames geeft echt teveel spellen na elkaar uit. Ze zouden veel beter eerst een spel een beetje fatsoenlijk afmaken etc.
Ik ga het wel eens proberen ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het wordt volgens mij niet gemaakt door Innogames, maar door een ander Duits gamebedrijf. Innogames geeft het alleen uit.
 

DeletedUser13

Guest
Ik kijk er in ieder geval wel weer naar uit. Vooral de graphics zien er netjes uit :).
 

DeletedUser1000

Guest
ik denk dat het een soort grepolis is. maar ik heb me wel ingeschreven :)
 
Bovenaan