Meer Limited Avatars

DeletedUser

Guest
Het is altijd wel raar om iemand met hetzelfde profielplaatje te zien langskomen binnen het spel geeft me de behoefte om een eigen pofielplaatje te kunnen uploaden.
Aan de andere kant zie ik ook dat het wel een passend plaatje zou moeten zijn binnen de spelomgeving.
Voorkomen dat er vaak identieke plaatjes zijn kunnen we dan ook niet maar misschien zou het leuk zijn als de avatars vaker ververst zouden worden en dat we vaker toegang tot een nieuw assortiment zouden kunnen krijgen.
In mijn idee zou het dan zo zijn dat hoe langer je speelt hoe groter het assortiment aan profielplaatjes wordt.
Misschien zou het ook leuk zijn om, buiten de profielplaatjes die je kunt winnen via quests, een nieuw limited edition plaatje te kunnen kopen met diamanten of bijvoorbeeld met medailles of taveernezilver.
Dit om diamantspelers geen buitengewoon groter voordeel te geven.
Ik stel me dan voor dat deze plaatjes via tijdelijke offers beschikbaar worden gesteld waarna ze niet meer te krijgen zijn.

Voordelen: meer uniekheid van het voorkomen voor de spelers en eventueel een nieuwe bron van inkomsten door de diamanten die ze kunnen kosten en eventueel meer nut van het taveernezilver.
Nadeel: ongelijkheid: de nieuwere speler heeft in aanvang minder keuze en zou voor een collectie kunnen sparen maar dat is eigenlijk nu niet anders met evenementsplaatjes: je moet er bij zijn geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Ik vind ook dat er teveel spelers zijn met hetzelfde profielplaatje. Dus wat meer verscheidenheid of de mogelijkheid zelf iets te uploaden zo wel mogen.
 

DeletedUser

Guest
Zelf iets uploaden is uitgesloten, want alles zal gecontroleerd moeten worden.
 

DeletedUser6877

Guest
Niet wenselijke foto's zou support moeten kunnen verwijderen en / of bannen.
 

midas89

Actief lid
Moeten ze dus mensen voor inhuren die de hele dag racistische/smerige/vunzige plaatjes moeten doorbladeren. Gaat niet gebeuren.
 

DeletedUser10486

Guest
Moeten ze dus mensen voor inhuren die de hele dag racistische/smerige/vunzige plaatjes moeten doorbladeren. Gaat niet gebeuren.
Dat zou gewoon gemeld kunnen worden, net zoals ongepaste spelers- en gildenamen gemeld kunnen worden aan support.
 

DeletedUser

Guest
3Dimensional zei:
Het uploaden van een eigen afbeelding als portret is al besproken met onze game designers. Er is toen overeengekomen om dit niet in te voeren omdat deze geüploade afbeeldingen niet zouden passen in het FoE-thema.

De huidige portretten die beschikbaar zijn in het spel zorgen ervoor dat je echt wordt ondergedompeld in jouw tijdperk. Dat willen we behouden; we willen vermijden dat een ijzertijd-speler plots een portret heeft van de nieuwste Porsche.

https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/eigen-profiel-foto.9373/page-2#post-143061
 

DeletedUser9703

Guest
Avatars die alleen met dias te koop zijn.
Dat moet Inno toch wel een goed idee vinden!
 

DeletedUser

Guest
Om het maar even te verduidelijken ik vraag niet of we onze eigen plaatjes mogen uploaden.
Voordat hierover ruis optreedt.

Geen zinnig mens besteed zn dia's aan een Avatar xd

Voor een mooi plaatje ken ik er wel een paar, zeker als het ook in Taveerne Zilver voldaan kan worden wat in mijn voorstel besloten lag.
Dit om te groot voordeel voor diamant-spelers te voorkomen.
 

DeletedUser

Guest
Voor een mooi plaatje ken ik er wel een paar, zeker als het ook in Taveerne Zilver voldaan kan worden wat in mijn voorstel besloten lag.
Dit om te groot voordeel voor diamant-spelers te voorkomen.

Dan kan toch nog steeds iedereen hetzelfde plaatje kopen. Schiet je dus niets mee op.
 

DeletedUser

Guest
Dan kan toch nog steeds iedereen hetzelfde plaatje kopen. Schiet je dus niets mee op.
Nou niet niets als het Limited is maar ik geef toe en gaf aanvankelijk ook aan dat er niet te voorkomen is dat er zelfde profielplaatjes voorbij blijven komen.
 

DeletedUser

Guest
Als er "Limited" plaatjes komen zal iedereen ze willen hebben en worden ze automatisch weer "General".

Er zijn overigens wel een aantyal plaatjes uit een evenement die later niet meer te krijgen zijn. Alleem met een reasachtig assortiment voorkom je veel dubbele.
 

DeletedUser

Guest
Miss hien iets tussen reusachtig en hoe het nu is in.
Zou me al heel tevreden maken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het toevoegen van avatars is iets waar we constant mee bezig zijn, er worden vanzelf dus weer nieuwe toegevoegd. Tijdelijke aanbiedingen naast evenementen zal in ieder geval niet plaatsvinden, helaas.
 
Bovenaan