Maximale grote of verbod op grote banners

Kekkeltje91

Actief lid
Het irriteert mij al een tijdje. Levens grote banners in de handtekening. Topics worden slecht leesbaar en je hebt soms pagina's waar je meer banners ziet dan discussie. Prima dat er gildes leden werven maar daar zijn topics voor! Als we banners blijven toe staan, dan graag met een maximale acceptabele grote.

Nu weer een gilde dat is overgestapt op het gebruik van grote banners in de handtekening. Als alle gilde dit gaan doen gaan we veel te veel vervuiling krijgen en wordt het forum niet meer te overzien. FOE heeft geïnvesteerd in een nieuwe look van het forum maar op deze manier wordt dat compleet te niet gedaan.

banner.PNG


banner.PNG
 

Kekkeltje91

Actief lid
Heel jammer Leones, want volgens mij slaan deze banners ruim hun doel voorbij. En kan het ook echt kleiner.

Hopelijk trekt de storm van nieuwkomers met banners dan snel op :(
 

Felair

Actief lid
Vind dat over de hele breedte van de post maar niets, maak dan een elegante vlag tot 1/3 of zo dat ziet er mijn inziens veel chiquer uit.
 
@Max1st Ziet er idd beter uit

Ik vraag me aleen af wat de toegevoegde waarde zou moeten zijn van een banner. Volgens mij wil je een reactie plaatsen. Waarom zou je die gedeeltelijk (of geheel zoals in getoonde voorbeelden) willen laten ondersneeuwen zodat niet gewenste zaken (voor anderen) je toegeschreeuwd worden.
 

DeletedUser3895

Guest
Je mag het wenden of keren voor mij blijft het ongevraagd reclame in een ieder zijn bakkes douwen.
Vind het storend al zou ik een verbod hierop storender vinden.

Laat het voor een ieder vrij blijven hoe storend hij/zij/iets modern's wil zijn.
 

Felair

Actief lid
Ach als de wind volgende week anders waait vind Leones het misschien niet meer goed. Want het was voorlopig nog acceptabel maar wie weet hoelang het zo blijft :p
 

DeletedUser13804

Guest
Van nepotisme is denk ik geen sprake.

OT: onze banner is inderdaad opvallend maar zelf vind ik het niet storend. Zowel mobiel als op de pc scrol je er met gemak overheen. Dit forum biedt ook de ruimte voor dit soort onderschriften.

Als er bewust door allerlei topics heen gepost wordt zonder inhoudelijk ergens op te reageren is het een heel ander verhaal. Het is dan aan een forum-mod om in te grijpen wat ook terecht is. Dit gebeurt bij mijn weten niet door onze leden. Het spellen-forum niet meegerekend. Is onze banner opvallend? Zeker. Is het spam? Nee.

Greetz daasje. :p
 

Azgalaxa

Actief lid
bovenstaande banner is dus idd. erg storend.

Je ziet dus alleen die banner en wat er verder gezegd wordt moet je je op focussen.


Wat mij betreft is dit gewoon spam! en nee ik heb niks tegen welk gilde dan ook. Ik hoop dat je stopt met die banners en verder wens ik jullie veel succes met je gilde.
 

Azgalaxa

Actief lid
Goede tip. je kan het bij je profiel en voorkeuren inderdaad uitzetten. Je moet dan even 'handtekening' afvinken.

Jammer dat het zo moet want een aantal andere forum gebruikers hebben wel een hele leuke handtekening waarom ik vaak moet lachen.

Die banners voor gilderekrutering e.d. zijn vele malen hinderlijker. Bedankt voor deze tip dommelsch!
 

DeletedUser13804

Guest
Deze optie kende ik nog niet op een forum maar is een goede oplossing voor een reguliere forum-ganger.
Het missen van "leuke sig's) omwille van een banner vind ik wat ver gezocht.

Wij gaan onze "banner wat aanpassen of vernieuwen. Dan is er hier ook geen "slepende" discussie nodig en het is duidelijk gezien de bovenste berichten dat het storend is. Dan gaan we dat oplossen.
 
Bovenaan