maximaal 10 innen

DeletedUser7691

Guest
Na maximaal 10 uren staat je FP balkje op 10 en stort dan met Fp's genereren. Dit is wat mij betreft prima. Boven de 10 fp kan je nog 1 fp innen of 1 groots gebouw.

Het lijkt mij een goed idee om niets te veranderen aan de maximum 10 fp na 10 uren, maar het lijkt mij enorm prettig als je door kan gaan met innen. Op die manier kan je in 1x storten bij een vriend, een deal enz. Nu moet je steeds schakelen naar een speler omdat je er 12 of 18 of 30 o de teller hebt. Lijkt me prima om deze limiet naar 200 te brengen of iets dergelijks.
 

Markus

Actief lid
Was vroeger wel (soort van) mogelijk, maar nu krijg je als je snel int en per ongeluk expres meer dan 2 gebouwen teveel int, een "interne fout" en kan je opnieuw inloggen (wat leuk, thanks Inno :p).

Ik sta neutraal tegenover je idee (mag van mij erin dus), maar zie wel graag die interne fout verdwijnen :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Waarschijnlijk zal met de eerstvolgende update deze verzamellimiet worden verhoogd naar 99, waardoor je er dus een stuk meer zal kunnen innen achter elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk zal met de eerstvolgende update deze verzamellimiet worden verhoogd naar 99, waardoor je er dus een stuk meer zal kunnen innen achter elkaar.

Het zal worden verhoogd. Op de beta is het er al. Is het niet bij de volgende update, dan bij die erna.
 
Bovenaan