Markt buurt en gilde toch nog 1 forgepunt?

DeletedUser

Guest
Volgens de info over de nieuwe spelversie 0.15 zou het geen forgepunt meer gaan kosten als je aanbiedingen van buurtgenoten of gildeleden aan zou nemen.

Nieuwe functies
Handelen heeft een opknapbeurt gekregen

Alle aanbiedingen (gilde & niet-gilde!) moeten een ratio hebben tussen 0,5 en 2. Hiermee willen we mogelijk misbruik met meerdere spelaccounts tegengaan en aan ieder een eerlijk spel garanderen.
De filters functioneren nu ook daadwerkelijk als filters. Het is niet langer nodig om 'Gilde enkel' aan te vinken om gratis (zonder forgepunt) te handelen. Wanneer je in dezelfde gilde en buurt zit, is de aanbieding sowieso gratis ongeacht wie het aanbiedt. We bedanken jullie allen hartelijk voor de feedback die jullie ons hierover hebben geleverd! *afkomstig van NL*

Waarom moet ik nu nog steeds 1 forgepunt betalen als ik een aanbod van een buurtgenoot wil aannemen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zit die buurtgenoot ook in jouw gilde? Het is alleen gratis wanneer die persoon ook in jouw gilde zit, zoals je ook in de aankondiging kan lezen.
 

DeletedUser

Guest
Je kan enkel handelen met buurtgenoten en gildeleden. Enkel als je handelt met een gildegenoot, is het gratis.
 

DeletedUser

Guest
keej. dan heb ik het verkeerd gelezen, ik las dat zowel gilde als buurtgenoten gratis zouden zijn, maar er staat EN ipv OF tussen gilde en buurt. Mijn fout. Bedankt voor de opheldering :)

En begrijp ik het dan goed van dat in geval een gilde genoot een aanbieding heeft en niet in dezelfde buurt zit en tevens het hokje "alleen gilde" niet heeft aangevinkt zou het dus ook gratis zijn?
 

DeletedUser275

Guest
Alle aanbiedingen van je gilde genoten zijn gratis.
Het "alleen gilde" hokje zorgt er enkel nog voor dat de aanbieding enkel zichtbaar is voor de gilde en dus niet voor de buren.
 
Bovenaan