Makkelijker veel FP kunnen storten in gg

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zoals in de quote van Sl8yer is te zien, is de feedback al bekend, een poll heeft dus geen zin.
 

DeletedUser10932

Guest
  • "Buttons for different packages": the new screen basically treats your Forge Point packages as an inventory pool to draw from, and it will draw from them depending on your spending. The different sizes of packages aren't as important as they used to be.
Kan iemand mij dit in het nederlands uitleggen wat hiermee word bedoeld en hoe dat in de praktijk gaat werken ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat zal uiteindelijk worden uitgelegd wanneer het nieuwe scherm hier geactiveerd wordt :)
 

DeletedUser

Guest
  • "Buttons for different packages": the new screen basically treats your Forge Point packages as an inventory pool to draw from, and it will draw from them depending on your spending. The different sizes of packages aren't as important as they used to be.
Kan iemand mij dit in het nederlands uitleggen wat hiermee word bedoeld en hoe dat in de praktijk gaat werken ?

Knoppen voor verschillende fp pakketten: Het nieuwe scherm gaat in principe uit van een opslag in je inventaris van waaruit het fp's haalt. Het haalt daar fp's uit op basis waarvan je uitgeeft. Het doet er niet toe hoe groot de pakketten in je inventaris zijn.

Vertaling is niet letterlijk en waar het op neerkomt is dat als jij geen fp's op je teller hebt staan, maar wel in je inventaris, die inventaris wordt aangesproken. Op basis van hoeveel jij uitgeeft worden de pakketten in je inventaris aangepast.
 

Guillome

Actief lid
Mozes kriebel. Niet richting jou Sl8yer, maar hoe kan je iets simpels onwijs ingewikkeld maken!
Zelfs in het nederlands snap ik het niet. Je hebt het alleen over je inventaris. Hoe lost dit het probleem van 300 fp in je balk op wat ik nog altijd dagelijks heb?
 

DeletedUser

Guest
Mozes kriebel. Niet richting jou Sl8yer, maar hoe kan je iets simpels onwijs ingewikkeld maken!
Zelfs in het nederlands snap ik het niet. Je hebt het alleen over je inventaris. Hoe lost dit het probleem van 300 fp in je balk op wat ik nog altijd dagelijks heb?

Niet, maar je krijgt nu de mogelijkheid om in 1x je hele balk te legen of het in pakketten van 10 te doen. Als je er dus ergens 120 wil doneren wordt het nu 12x klikken i.p.v. 120x
 

DeletedUser6877

Guest
Het voorstel is om gewoon in te kunnen geven, net als bij goederen, hoeveel fp je spendeert in een GG. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn.
 
Bovenaan