makkelijker en meer FP kopen met munten dan max 10 fp

Op dit moment kan je maar steeds 1 fp per keer kopen met een maximum van 10 fp. Dan moet je de fp's weg zetten. Met een voorraad can 6G of meer aan munten is dat een heleboel keer klikken. Mijn voorstel is dat je 50 of 100 fp in 1 keer kan kopen van je munten. dat scheelt een heleboel muisklikken en ook een muisvinger. Ik moest de vraag hier voorleggen van Foe. Wat vind men van dit idee?
 
ik had van Foe het verzoek gekregen om dit bij de ideeen te posten, maar naar later bleek was dit al 7 keer eerder gepost, ik zag daar alleen geen bericht van Foe bij staan of dit een goed idee was
 

DarthRonin

Actief lid
ik had van Foe het verzoek gekregen om dit bij de ideeen te posten, maar naar later bleek was dit al 7 keer eerder gepost, ik zag daar alleen geen bericht van Foe bij staan of dit een goed idee was

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een suggestie heb gezien waar FoE op reageert dat het een goed idee was/is.
Zo heel bijzonder is dat dus ook weer niet.... :cool:
 

*oele*

Lid
Eigenlijk wel heel slecht dat je een idee oppert en dan nul feedback krijgt van inno. Leermomentje

Zoveel ideeën komen er nou ook weer niet binnen
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is inderdaad vaker aangekaart en de wens hiervoor is bekend, verder is het een kwestie van afwachten of het ooit wordt toegevoegd.
 

DarthRonin

Actief lid
Volgens mij was het weer een suggestie voor die week dat ze kleine dingetjes gingen doen, dus wie weet gaan ze het dan doen.
Ik hoop dat het een keer gedaan wordt, ik druk me een ongeluk :D
 
Bovenaan